2023. szeptember 15., 11:01
Jönnek a mesterséges intelligencia által alkotott üdítők.
2023. augusztus 3., 08:36
Hazai gyártósorról fog legördülni az ikonikus ital.
Rekord mennyiségű italt adott el tavaly a legnagyobb magyar üdítőgyártó vállalat.
A modern, új logót a fogyasztók kollektív tudata inspirálta.
Több mint 750 millió forintos fejlesztés történt.
Az értékek 45 százalékkal alacsonyabbak, mint 2010-ben.
2021. november 27., 21:57
Enyhült a járvány, bővült a vendéglátás.
2021. augusztus 24., 09:29
Büntetőfékezett, majd ököllel arcon ütötte a sértettet.
2021.07.22. 21:15 Módosítva: 2021-07-23 20:22:45
A lelkes kólafogyasztók komoly fenntartással fogadták az ötletet.
Kólával simán kicselezhető ugyanis a koronavírus-gyorsteszt.
A beruházás 120 új munkahelyet teremt.
Aki a videójáték-klotyómúzeumról lemaradt, annak már csak ez jut.
2020. augusztus 11., 07:01
Nyolc százalékkal csökkent a fogyasztás az első fél évben a koronavírus-járvány miatt.
A politikus arra kéri a Fideszt, hozzák helyzetbe a hazai gyártókat.
Az édesítőt Kínában gyártják a cukormentes üdítőkhöz. A cég éves jelentése szerint sokkal kevesebbet tudnak rendelni belőle a járvány miatt.
2019. szeptember 3., 19:32
Újabb tanulmány jutott arra, hogy az üdítőfogyasztás megrövidíti az életünket.
2019. augusztus 13., 10:52
Az éves forgalom harmadát a nyári szezon adja.
43 százalékkal csökkent a Magyarországon forgalmazott üdítőitalok átlagos cukortartalma.
2018. december 13., 15:11
A debreceni cég több mint 700 millióval tartozik, a felszámoló a Traubi márkát is árulja a gyárral együtt.
Az emberek egyre inkább okosvizet vagy sportitalokat innának, de népszerű a light és a zéró kóla is.
2018.10.28. 13:15 Módosítva: 2018-10-29 14:47:33
Csak egy jó gin-tonikra vágytak, és közben a minicég lenyomta a Schweppest. A kézműves cég brutális növekedésétől látszólag még a Coca-Cola is betojt.
2018. augusztus 4., 09:35
Döbbenet: a kánikulában nem a zacskós leves és a hősugárzó a slágertermék.
A Nébih vizsgálatai is megerősítették a problémát.
2010-hez képest már 40%-nál tartanak a gyártók.
Nem lenne rossz az uborkás Sprite Zero, de tönkrevágja az édesítőszer. Szerkesztőségi teszt.
Annyira el voltak hízva a gyerekek, mint nálunk, ezért drágává teszik a cukros üdítőket.
Háromszoros az esély a betegségekre azoknál, akik legalább napi egy diétás kólát megisznak.
Hiába lobbizott a cég, az USA nem vezette be a 7 és fél centes érmét. Másképp kellett árat emelni.
Visszatér a Gyöngy: magyar bélbe magyar Fantát!
És tényleg elejét lehet venni a fröcskölésnek a doboz megkopogtatásával?
Tőkepótlásra és leépítésre is szükség volt a komolyabb veszteségek miatt.
2014. szeptember 14., 21:26
A KFC új rendszert vezetett be Franciaországban, az egészséges étkezés hívei ki vannak akadva.
A tennessee-i Alexa beleivott az anyja poharába, büntetésből megitattak vele 2,4 liter üdítőt.
Kevesebb szénsavas üdítő fogyott tavaly és kezdünk leszokni a gyümölcsléről is.
A bírálók szerint az üdítőgyár menti a menthetőt.
A diétás üdítők 31 százalékkal, a hagyományosak 22 százalékkal növelik a depresszió esélyét.
2012. november 26., 19:28
Finnországban a játék figuráival díszített üdítő népszerűbb, mint a Coke és a Pepsi, hamarosan világszerte indul a forgalmazás.
2012. szeptember 24., 13:21
Ezek az italok nem csökkentik az étvágyat, hiába juttatnak sok energiát a szervezetbe.
2012. szeptember 14., 23:49
Jövő márciustól csak a üzletekben árulnak fél literesnél nagyobb kiszerelésű cukros italokat.
2012. szeptember 13., 00:58
Az államtitkár szerint először kólára hajaz, a gyártó szerint viszont igazi üdítőital fílingje van az ásványvizeivel nemrég piacvezetővé vált cég új italának. Közben gyorsan átadtak egy új üzemegységet is a telepen.
Az emberek kövérek, a polgármester szigorú.
Napi 450 kalóriát viszünk be ivással, de csak a szénsavas üdítők energiatartalmát számoljuk.
A gyümölcsös Refreshers kávékivonatot is tartalmaz. A cég kitörne a kávézó szerepből.
2011. augusztus 30., 17:01
Az adóból becslések szerint mintegy 20 milliárd forint folyhat be a költségvetésbe.
Ugyanolyan szív- és érrendszeri problémákat okoz mindkét típusú üdítő.
A kutatók vizsgálatukban szőlőcukorral és fruktózos sziruppal édesített italokat használták.
A gyümölcslevet fogyasztó embereknél sokkal ritkábban alakul ki a halálos hasnyálmirigyrák.
A Cadburry Schweppes bejelentette, hogy elhalasztja üdítőitalrészlegének eladását, mert most kedvezőtle a piaci környezet.