Felvázolták az új motorszabályokat.
A japánok nem boldogulnak, vészmegoldás az utolsó tesztre.
Ausztráliában a Red Bullnak nem kellett a plusz 80 lóerő, Malajziában igen: hajszállal a bajnoké a pole.
Az RBR nem használta spéci KERS-ét, csapatfőnöke nem lövi le a poént a rajt előtt: "nézzék a tévét".
2011.03.24. 21:50 Módosítva: 2015-05-18 02:01:45
Új gumi és állítható szárny nehezíti a futamokat, a taktika felértékelődik. A Red Bull, a Ferrari gyors, Merci is, és van egy Ross Brawnja. Rajt péntektől.
2010. december 20., 13:28
A KERS a menet közben állítható szárnnyal beválik.
2009. augusztus 30., 20:40
A finn tudta, egyetlen esélye, hogy a biztonsági
autó után leelőzi Fisichellát: megnyomta a KERS-t.
Gyenge eredményekkel, KERS nélkül nem éri meg a gyárnak az istálló, az év végén kiszállnak.
A csapatok megegyeztek, jövőre egyik sem használja a plusz 80 lőerőt jelentő rendszert.
2008. április 27-én győzött a finn legutóbb. Csak 3. leghosszabb nyeretlenségi sorozata a mostani.
Trullié az 1. rajtkocka, Vettel 3. Button előtt. Hamilton az 5. időt futotta, hátrébb az olaszok.
Alonso 2. lett a délutáni edzésen, Bahreinben. Erős a Toyota, a Brawn, Massa 16., Raikkönen 18.
A Ferrari pénteken Massa gépébe szereli a plusz lóerőt adó rendszert, a finn könnyebb autót kap.
A sivatagi pálya tökéletes a rendszerrel, a BMW, a McLaren, a Renault, a Ferrari is magára találhat.
Kínába nem vitték el a KERS-t, fél másodpercet vesztenek körönként. Raikkönen odaszólt miatta.
KERS-sel megy a McLaren, a Renault, a Ferrari, a BMW az Ausztrál GP-n. Bajnokok mesélik, hogy.
A KERS miatt előnyben a pehelysúlyú Massa, míg Alonso és Raikkönen izzad a könnyebb autóért.
2008. december 12., 10:58
A BMW-nél pofásabb, de csak a fele van kész. Igen furcsa keréktárcsát is kap a Forma-1-es gép.
2008. november 13., 13:24
A Williams elsőként próbálta ki a 2009-es szabályok szerint átépített gépét, ami a 90-es éveket idézi.