Égéstér. A századik adás!
Aki bírja cérnával, az akár a videót is végignézheti, aki nem, az csak hangot is kap. Műhelytitkok, autós hibák és tévhitek, szekértőtől-trollig. És Karotta 911-ese.
Aki bírja cérnával, az akár a videót is végignézheti, aki nem, az csak hangot is kap. Műhelytitkok, autós hibák és tévhitek, szekértőtől-trollig. És Karotta 911-ese.
December harmincadikán vesszük fel az Égéstér 100-ik adását.
Amerikában kezdett, Amerikában jubilál. Elképesztő.
Baráti tankokkal verette volna le a rebellis lengyeleket, az utolsó pillanatig hitt saját rendszere tökéletességében, felesége még az után is. 100 éves lenne Erich Honecker, aki még Brezsnyevnél is vonalasabb kommunista volt.
Pont olyan, mint Le Mans-ban, igaz? A 100 köbcentis Hondák ugyan kisebbek, mint a kétszáz lóerős sportmotorok, de egy ilyen futam akár a nézőnek és a vezetőnek is izgalmasabb lehet.
1949: a név még Weisz Manfréd volt és még létezett magyar motorgyártás - akkor még senki sem gondolta volna, hogy a hetvenes évekre ez is bedől.
Magyarországon olyan a helyzet, amilyen nyolcvan éve nem volt Európában, mondta az államfő a Die Presse osztrák lapnak.
Kávédarálókkal és hússzeletőkel kezdte, most félmillió alkalmazottja van, és évi 15 milliárd dolláros nyereséget termel. Ünnepeljük együtt!
A merénylet képei és az elhíresült tréfák.
Mit ajándékozzon technikaőrült szeretteinek? Ajándékötletek 100 forinttól százmilliárdig.
Mit ajándékozzon technikaőrült szeretteinek? Ajándékötletek 100 forinttól százmilliárdig.
Mit ajándékozzon technikaőrült szeretteinek? Ajándékötletek 100 forinttól százmilliárdig.
A gyári chopper is lehet szép: a Victory simán legyőzte a Harley-Davidsont.
Teljesen mást kerestem, de valahogy kidobta a kereső.
"Vígadj, Magyar Haza! meg ne tagadd tömött Javaidtól azt a valódi örömöt" Csokonai Vitéz Mihály Nehéz ezt skizót követni.
Szegény öreg Kawasakim, elég csúnya baleset érte a dolomiti túra után.
Bár a mai napig nem sikerült meggyőzni minket a százdolláros laptop értelméről, az sem segít sokat a helyzeten, hogy most kiderült, nem is lesz olyan olcsó.
Pontosan ez az, amit egy olasz autótól vár az ember. Nagyvárosi kisfarkas, van stílusa, a motor eszelősen pörög, négy ember páviántesttartásban, mégis valahogy elegánsan gubbaszt odabent.
Frontális és oldalsó ütközésvédelem | |||||
Gázolási rizikófaktor |