Budapest legfurcsább járatpótlása: felüljárópótló busz 1977-ből
Felüljáróépítés a "Kőhídnál" 1985-ben (forrás: Gyártástrend magazin) A közelmúltban olvashattatok fura pótlásokról a tömegközlekedésben.
Felüljáróépítés a "Kőhídnál" 1985-ben (forrás: Gyártástrend magazin) A közelmúltban olvashattatok fura pótlásokról a tömegközlekedésben.
Fotó: redoctober/wikimedia Egészen érdekes, hogy vannak dolgok, amik csak akkor tűnnek fel, amikor eltűnnek.
Mi az a Futár? Hát azok a világítós menetrendek a buszmegállóban! Vagy nem? Nos természetesen nem csak azok.
Átadják a Várkert Bazárt, máshogy jár a 19-es, 41-es villamos és a 86-os busz. Autós lezárás is lesz.
A Győr felé vezető oldalon a 89-90-es kilométernél csak a leállósávban lehet haladni, torlódás van.
Hétvégén óriási volt az érdeklődés, hétfőn 70 százalékos a kihasználtság.
A Móricz Zsigmond körtéri megállónál kérdeztük az utasokat az első benyomásaikról. Vannak, akik rosszul jártak.
Azt senki sem tudja, hogy pontosan mikor indul a 4-es metró.
Alighanem az amerikai Syracuse város Tipperary Hill negyede az egyetlen hely a Földön, ahol a közlekedési lámpákon alul van a piros és felül a zöld.
Pedig volt már pár hiper-szuper ötlet a közelmúltban, de ez tényleg visz mindent.
Egy autó és egy kamion ütközött. Teljes útzár.
Idősbácsibűnözés Ózd és Miskolc között.
A baleset miatt a 68-as buszokat terelik.
Horton és Apagyon is durva autóbaleset volt.
Imádom a Budapesten zajló természeti folyamatokat, kiváltképp ha a tömegközlekedési infrastruktúrával lépnek kölcsönhatásba.
Egyes városokban kétszer annyi, mint amennyi kéne. Taxisok szerint idővel kitisztul a piac.
Igen kivirágzott egy buszmegálló! Nem papírvirágokkal, mint a deák téri fa a hétvégén, meg nem gerillakertészek keze nyomán, mint az egyetlen hiányzó térkő helyén kialakított kertecske a Délinél vagy a Palotanegyedben.
Egyszerűen nem tudom, hogy sikerült ilyen sután elhelyezni a város több pontján a vakvezető sávokat és a Demszky-karókat.
A baleset Budapesten volt, kórházban a sérült.
A buszon ülők közül senkinek nem esett baja, az autó vezetője azonban súlyosan megsérült.
A 15 méteres ámbráscet öt napig hevert az angol tengerparton, mire elszállították.
A 4-es és a 6-os vonalán javítják majd a hibákat.
Na persze annyira nem bréking, mert pár napja már kidobta ezt a járatpótlós térképet a BKK, de gyakorlatilag senki nem vette észre, hogy már az új logók vannak rajta.
Na jó, legalábbis a kerékpárosok szempontjából tökéletes kereszteződés ilyen lenne szerintük.
Amikor ma reggel belenéztem a Wang folyó legfrissebb posztjaiba, azt hittem a szocialista Szűzanyát semmi nem múlhatja felül, de tévedtem! Hiszen itt van ez a kép, amit a hazainduló szerző lőtt a berlini autóbusz-pályaudvaron.
Néhány napja posztolta az ittlakunk.hu ezt rémes megoldást a XVII.
Föltoltak egy csomó képet a Határ úti végállomás megújításáról.
A Baross hídnál félpályán tud haladni a forgalom.
Tegnap posztoltam egy képet a moszkvai metró peronjáról: milyen klassz, hogy jelzik, hol fog nyílni az ajtó.
A Kunszentmiklósra induló vonat mozdonya elromlott, 15 perces késések várhatóak.
A győri rendőrök elfogták a sofőrt.
Amikor kicsi voltam, a nagymamám azt mondta, nézzem a gumiszőnyegen, hol a kopás, mert ott szállnak ki-be az emberek a metróból.
Szinte teljesen használhatatlan az új a Bajcsy-Zsilinszky úti kerékpársáv, mert folyamatosan turistabuszok állnak rajta. Pblue mikroblogger lőtte azokat a képeket, amelyek bizonyítják, hogy hétfő reggel a buszok és turisták miatt sem az úttesten kialakított új biciklisávban, sem a járdán futó bringaúton, de még a zebrán sem lehetett egyszerűen haladni. A fenti képen látható busz nem halad, hanem áll és várakozik.
A balesetet a 17 éves áldozat okozta, aki szabálytalanul kelt át a zebrán.
Komszomolszkaja - Martin Deutch/Flickr Moszkvában előadni egy Futurológus Kongresszuson? Ez már akkor is nagyon nagy élmény lett volna, ha nem azzal fejezhetem be az előadásom, hogy Punk's not Dead! Így még inkább az volt - kösz a Balassi Intézetnek a meghívásért! Bár a néhány nap, amit Oroszországban töltöttem, elsősorban nem a városnézésről szólt, nem tudtam kikapcsolni a bloggert magamban.
A Ferenciek tere megújítása az egyik legmenőbb, legbátrabb, legprogresszívebb húzás volt a főváros elmúlt néhány évében - ráadásul a végeredmény jól is néz ki.
A sofőr időben kiugrott, így élte túl a balesetet. Késnek a vonatok a Budapest-Debrecen vonalon.
Fotó: Zsuzsa, 2010. A februári locspocsban talán nehéz átérezni ZD problémáját, aki az üvegtetejű árnyékolókról írt egy mérgelődős levelet az Urbanistának.
Annyi furcsa helyettesítő járatot bemutató kép, link és komment gyűlt össze az Urbanistán, hogy gondoltam csokorba gyűjtöm őket.
Kukorelli Péter, Spanyolországban élő designernek meglódult a fantáziája és valami elképesztően klassz tervet álmodott.
Az Iho.hu szerint a váznál az eredeti, 1869-es kocsik hattyúnyak-kialakítását idézi a design, a homlokfalon pedig azért lehet egy erősen indusztriális fekete-arany tömb, mert az új kisföldalatti már vezető nélkül menne.
Korcsolyával.
Négy települést nem lehet megközelíteni, sok utat lezártak, de néhol már enyhítették a riasztást.
Ismeritek a Combino-szenvics kifejezést? Én bevallom, nem ismertem, amig ki nem nyitottam ma a Kerékagyat.
Ferenc azt hitte, hogy a megtévesztés mestere. De a szemfüles rendőrök eszén nem járt túl.
A baleset a Soroksári úton történt.
Mohács térségében intenzíven havazik. A látási viszonyok nem mindenhol jók.
Kötelezővé tehetik a vészvillogót, ha autópályán dugóba kerülünk. Egységesítik a táblaképeket.
Hócsináló Tél Úr komótosan kelet felé menekül. Latyakos utakat és hideget hagy hátra.
Akár húsz centiméteres hótakaró is lehet.
A negyvenéves tuják hosszú ideig meghatározták Bécs városképét. 2017-ben befejezik pályafutásukat.
New Yorkban 30 centis hó lehet, lecsapott a keleti partra a halálos áldozatot is követelő vihar.
A kormány két forgatókönyv közül választhat.
A szolnoki járaton két idősebb nő megsérült.
Kamion zöldségesboltba, villamos rendőrautóba, traktor buszba, autó pedig kertbe hajtott.
Na ez se mai videó, még ha nem is olyan régi, mint amit tegnap posztoltam arról, hogy senki sem felelős a dugókért, azok maguktól alakulnak ki.
Ciki vagy nem, én csak ma láttam először ezt a videót, amit vagy hat éve töltött fel a YouTube-ra a New Scientist.
A 86-os főúton, Szombathelynél. Útzár van.