Naponta lesz belgrádi repülőjárat
Most az Air Serbia is megpróbálja azt, ami a Malévnak nem ment.
Most az Air Serbia is megpróbálja azt, ami a Malévnak nem ment.
A Budapest-Luton járatuknak tavaly nyár óta egyszer sem sikerült menetrend szerint közlekednie.
Hogy lehettek az utaslistán, ha egyikük Bécsben van?
Orbán felhatalmazást adott a Magyar Közlönyben.
Akkor itt van néhány újabb fejlemény. Mégse jön a az Interpol által körözött megmentő.
Nyolc országban és itthon is korlátozzák a munkát, Ferihegyen nem számítanak komoly fennakadásra.
Százból kettő még mindig meghibásodik, pedig javították az akkumulátorát.
Az egyébként tapasztalt pilóták 130 embert vittek véletlenül rossz városba Chicagoból.
A Lufthansa-központ elment, az Air France erősít. Több varsói és prágai járat is lesz.
Óriási elbocsátáshullám jön az Alitalianál, de még így sem biztos, hogy a cég túlél-e a tavaszig.
Két magyar férfi jön vezetőnek az arab cégtől.
Öregek a repülőik, hamar újakat kell venniük, a saját gyártásuk pedig már nem igazán versenyképes.
Újraéledt a Malév? Mikor szállnak fel? Veszélyesek az öreg repülőik? Hova lehet velük utazni? És mennyiért? És miért jó az, hogy magyar?
Közleményben hívták fel figyelmet az új magyar légitársaságok veszélyeire.
A Jet2 indítja, hetente kétszer fog repülni jövő tavasztól.
Először a francia járatoknál lesznek gondok, szerdától egész már Európában késések, törlések jönnek.
A szuperszonikus sebességgel fejlődő piac most 9 milliárd dollárért vásárol gépeket.
Az amerikai elnökök gépét az interneten árulják 50 ezer dollárért.
A 62 éves férfit bevitték az egyik pesti kórházba.
Európán belülre és kívülre is sok új járat indul majd a szezonban a Liszt Ferenc repülőtérről.
A kereskedelmi járatok az óvatos közeledés jegyében indultak meg. Egy hétig bírták.
Október végétől heti négy járatot indít Budapestről Dubajba a fapados cég.
Áprilisban nálunk is kezdődik az á la carte-repülés, ugyanaz a gép egyszerre lesz fapados és normál.
Limburger Lórántot leváltotta a Malév Ground Handling éléről a tulajdonos állami MNV Zrt.
New Yorkból indult az Air France gépe, Párizsba tartott, de Brestig futotta a légikísérők munkaideje.
Légitársaságuk durván veszteséges, gyorsan eladnák, mielőtt úgy járnak vele, mint mi a Malévval.
Kanadát választotta helyettünk télre a Travel Service, és nyárra is új formában térnek vissza.
A bajban lévő Iberiától négyezer dolgozót elküldenének. Öt napig tiltakoznak, 1200 járatot töröltek.
A Szuhoj cég által gyártott repülő túl súlyos, az alvázával és a szárnyakkal is gondok vannak.
Tavaly február 3-án állt le a Malév, aminek még mindig van repülője, néhány milliárdos vagyonát viszont hatvanszorosan haladják meg az adósságai. Elvesztettünk négy országot, tucatnyi várost és négyszázezer utast.
Kicsúszott egy román gép a római kifutópályájáról. Felfüggesztették a cég olaszországi tevékenységét.
Egységes EU-szabályok jöhetnek a kézipoggyászokról.
Két nap alatt két gép is meghibásodott a Boeing új óriásgépeiből, most egy felszállást fújtak le.
A budapestieket is. Csődközelben a cég.
Könnyebbnek mondta a repülőket, felszállásonként néhány eurót, egy év alatt 50 milliót nyerhetett vele.
A Cathay légiutaskísérői rendhagyó sztrájkra készülnek, például szigorúan betartanák a szabályokat.
A reptérrel 12 légitársaság levelezik a díjemelés miatt, amivel a Ryanair is magyarázta a leépítéseit.
A veszteséges spanyol légitársaságnál a húszszázalékos leépítés terve ellen küzdenek.
Tárgyalástechnikai szakemberek elemezték, mint mondott az ír fapados idén a magyar jelenlétéről.
Tíz városba nem repülnek tovább, heti 110 járat leáll januártól. A reptér áremelésével indokolnak.
A sűrű köd miatt néhány repülő Bécsben landolt.
Egy légörvény miatt ezer métert zuhant a Milánóba tartó gép. Pánik volt, de nagy sérülés nem.
A CSA iránt olyan óriások érdeklődnek a csehek szerint, mint a Turkish Airlines vagy az AirFrance-KLM.
Az Iberia létszáma nagyjából negyedével csökken.
Két török városba és Moszkvába repülhetnek a gépei.
Moszkvából Damaszkuszba tartó utasszállítót kényszerítettek földre, fegyvert keresnek.
A nagyobb méretű kézipoggyászokért is fizetni kell, a jegyárakat viszont lejjebb viszi a fapados.
Még 2010-ben és 2008-ban volt tragédiaközeli helyzet a Germanwingsnél, azóta se tudják, hogy miért.
A Hainan ismét indítana Budapest-Peking járatot.