FC Deck – ez meg mi a szösz?
Úgy néz ki, mint egy nyergesvontató, csak a nyereg és a vontatmány hiányzik. A japánok megőrültek?
Úgy néz ki, mint egy nyergesvontató, csak a nyereg és a vontatmány hiányzik. A japánok megőrültek?
Ahogy kinéz, az alapján a Kopen akár gyártásba is kerülhetne – már csak a szándék a kérdés.
Kizárólag fagylalt-színekben kínálják az újdonságot, de az összkerék-hajtás nem hiányozhat.
Na ilyen az, amikor a japánok viccelnek: ebben sem ismernek tréfát.
Csak cipőkanállal lehet beszállni, de a stílusa igazán nagyfiús.
A japánok érzik, hogy kell ügyes autót építeni – ez itt is megmutatkozik.
Egy Daihatsu utánfutóján 66 harkocsi-taposóaknát szállítottak. Nem volt bennük lőszer.
Egy ötszáz darabos limitált kiadással búcsúztatja a Copen roadster gyártását a Daihatsu. Tíz év után búcsúzik a piac egyik legkisebb kabriója.
Az űrfelszín alatt a következő Accord, a Mitsubishi citromillattal próbál frissíteni egy öregesen új formán, miközben a Daihatsu csendben megtalálja a megoldást a tüzelőanyag-cellára. Szájtát, Tokió.
A Daihatsu megmutatta, hogy érdemes számolni velük is, ha újításról van szó. Ez most egy valódi Transformers lett.
Folyadékkal működő, fémmentes üzemanyagcellák hajtják, és ez látszik is.
A kis Daihatsuhoz képest a Smart egy bálna Merci, viszont előzékenyen figyelmezteti a gyalogost, ha el akarná ütni.
Talán többen vennének városi kiskocsit, ha gyakoribb lenne az ilyen jó kiállású darab.
Hogy jön egy ilyen lila gumó egy autós portál cikkébe? Valahogy úgy, hogy a most hétvégén zajló Oldtimer Expón a Totalcar-stand a régi japán autókról szól majd, ezzel a témával ugyanis Magyarországon valahogy nem sokan foglalkoznak, érthetetlen, de még maguk a cégek sem.
Kétajtós, piros, hátsókerekes és középmotoros. Vettünk egy autót a Totalcarnak, mert kellett. Egy úgynevezett jó kocsit. Persze, ha árnyaljuk a dolgot, már nem annyira rózsás a kép. Akkor árnyaljuk.
Hiszik vagy sem, a képen az új Charade látható. Persze a háttérben megint a spórolás áll.
Túl erős a konkurencia, így a japánok inkább hátat fordítanak Európának, és más piacokra koncentrálnak.
Ezek hülyék. Ilyen fostalicskával Budaörsig el nem jutnak, nem hogy Afrikába.
Annyi érdekes autó van a világon - az élet pedig túl rövid ahhoz, hogy leragadjunk egynél." - ismeretlen kínai filozófus gondolata a XIII.
A 2010-es év második negyedévében több mint 750 millió eurós profitot könyvelhet el a japán mamut.
Japán dobozautót agyontuningolni? Normálisak a németek?
Nem lehetetlen messzire menni egy elektromos autóval, még a mai akkumulátorokkal sem, csak sietni nem szabad.
Nálunk Subaru vagy Daihatsu márkajelzéssel válhat ismertté az ötajtós.
Guruló füles kosarat és uzsonnás dobozt állít ki a japán gyártó
Az autó már a kezdetektől divatcikk, ruházati kiegészítő, valódi stíluskellék, néha mégis az az érzésünk, a tervezők ritkán próbálnak igazán megfelelni ezeknek az elvárásoknak.
Csinos, szinte már kecses a Terios, ahhoz képest, hogy igazi SUV. De vajon mire elég egy ekkora kocsiban az 1,5-ös benzinmotor?
Frontális és oldalsó ütközésvédelem | |||||
Gázolási rizikófaktor | |||||
Gyermekbiztonsági védelem |
Swift, Golf és egy csipetnyi Ferrari. Mindez egyetlen autóban.
Daihatsu Materia euroNCAP törésteszt
A Daihatsu Sirion megegyezik a Subaru Justyval, érdekes, hogy Európában pont ez utóbbiból nincs összkerekes. A Sirionból viszont van!
Feltűnhetett mindenkinek, aki olvassa Clarkson rovatát a Sunday Timesban, hogy a komikusan és olykor irracionálisan hiperkritikus ember az utóbbi három alkalommal mintha egészen más lenne.
Hej, ha annak idején Esztergomban nem Suzuki Swift, hanem Daihatsu Charade összeszerelő-sor épül, ahol egyliteres dízel is kerül az autócskákba! Még annál is több Charade-dal találkoznánk nap mint nap az ország útjain, mint ahány Swift rohangászik rajtuk - pedig abból is van bőven. Ezer köbcenti, dízelmotor, 850 kiló - minden spórolós természetű magyar vágyálma.
Frontális és oldalsó ütközésvédelem | |||||
Gázolási rizikófaktor |