Ezzel vernék a Passatot a koreaiak
Tízezer megrendelés érkezett, még mielőtt leleplezték volna, és jobban is néz ki, mint az elődje.
Tízezer megrendelés érkezett, még mielőtt leleplezték volna, és jobban is néz ki, mint az elődje.
Olvasónk Spanyolországban kapta lencsevégre a hobbiterepjárót, mely akár a Sorento utóda is lehet.
Az Alfa Romeo 4C riválisának szánják a kevesebb mint 850 kilós, de több mint 200 lóerős középmotoros sportkocsit.
Kicsit audis, kicsit mondeós, de mindenképp elegáns és visszafogott a Hyundai következő nagykocsija.
Nemcsak a formaterv újszerű: a koreaiak anyaghasználata és hajtáslánca is igen szokatlan.
A koreaiak az i10-es alapjaira készített olcsó, négyajtós, családi modellt. A Renault Thalia elbújhat mellette.
Androidot tennének a GM modelljeibe, a Hondákba, Hyundaiokba és Audikba. Év végén jön az első ilyen autó.
A gyári sportrészleg neve M helyett N lesz ugyan, de még a logó színe is megtévesztően hasonló.
Nem csak a formája, de a technikája is iránymutató, ígérik a koreaiak.
A vadiúj Genesis most inkább Audira hasonlít, mint BMW-re, de kétségtelenül sokat fejlődött.
Ha nem lenne a rendszámtábla helyén Genesis felirat, azt is elhinnénk, hogy egy német prémium autógyár új limuzinját látjuk.
Az agglomerációból akarok bejárni. Opel, Citroen, vagy Hyundai legyen?
A Jaguar, a Lexus és az Infiniti mellé újabb trónkövetelő érkezik, bár egyelőre inkább csak próbaképp.
Az erős márkaarculat még hiányzik, de a következő Genesis kevésbé másolja a konkurenciát.
A Hyundai-vízautó nem bontja, hanem kipufogja a vizet. A látszat ne vezessen meg senkit, ilyen drága kocsit ritka alkalom vezetni, meg sem merték mondani az árát.
A koreaiak ugyanolyan sportrészleget állítanak fel, amilyen a Mercedesnél az AMG, vagy az Opelnél az OPC.
Az első lépést a Hyundai teszi meg: a szivargyújtó-aljzat helyett USB csatlakozót szerel újabb autóiba.
Az ára még titok, de hamarosan itt a legolcsóbb Hyundai. A Suzuki felkötheti az alsóneműt.
Ha nem is kifejezetten illegális versenyzésre készült, de arra is kiváló lehet a koreaiak sportkocsija.
A gyári szakemberek és egy tuningcég együtt fejlesztette szörnyeteggé a Genesis Coupét.
A nürburgringi versenypályánál létesített tesztközpontot a koreai gyártó.
Kicsike, de az ellenfelei is kicsik. Egy beülés nem sok, de már a szalonon is láttuk – az i10-nél messze emelte magának a lécet a Hyundai.
Te, ez nem gagyi. Egyáltalán nem. Minél közelebb kerülünk Pistával az Equushoz, annál jobban tetszik.
A hyundai-os nő biztonsági öv és fékezés nélkül zúzta le a parkolóból kihajtó autót.
Az új i10 nagyobb, tágasabb és jobban néz ki, mint az elődje. Talán így már lesz esélye.
A koreaiak a Genesisből építhettek volna önálló márkát, de meggondolták magukat.
A koreaiak tavaly Elantrával készültek a zombik támadása ellen, most egy Velostert faragtak át.
A parkolás már önmagában szépségdíjas, de erre az ütközésre nem létezik józan magyarázat.
Hyundai helyett Audi vagy Volkswagen. Érdemes?
Izgalmas idők kezdődnek a koreaiak számára: egy év alatt versenyképessé kell válniuk.
Dél-Korea legnagyobb tetőre telepített naperőművének kiépítésébe kezd a Hyundai.
Meghökkentő teremtmény bukkant fel a Szöuli Autószalonon: a Hyundainak merész elgondolása van a jövőről.
Ha ilyen lesz a következő Genesis Coupé, akkor van mitől tartania a konkurenciának.
Az elmúlt évek egyik legszörnyűbb autójából újabb változat készült. Pedig az elképzelés nem rossz.
A Hyundai hamarosan lerántja a leplet a Grand Santa Féről, melyet hét üléssel is kínálnak majd.
Minden várakozáson felül teljesített a koreai autógyár, de idén erre is rátesznek egy lapáttal.
A koreaiak minden trükköt bevetnek, hogy megszorongassák a német prémiumgyártókat.
Egyszerre emlékeztet Audira, BMW-re és Mercedesre – jobb lesz odafigyelni rá.
Az A7-es ellenfele lehet a böszme luxusautó, amely Koreából érkezik.
Kéziváltós Velosterek elektromos rögzítőfékével van a gond.
Hohó, egy digitális Michelin nyomásmérő plusz egy Hyundai pendrive.
A Hyundai csoport visszaadja a benzinpénzt a megtévesztett vevőknek.
Előszedték a naftalinból a régi formatervezőket – lehet, hogy nem kellett volna.
Négyszáz lóerő egy 1,6 literes motorból. És ahogy kinéz – alig lehet felismerni a szerény alapokat.
Ezt is megértük: ahol egykor az F1 legjobb motorjait készítették, ott most Hyundait pimpelnek – persze nem akármilyen színvonalon.
Egyszer régen megígérték, hogy visszatérnek, és úgy tűnik, meg is tartják, amit ígértek.
Bunkerként védi a bennülőket, és képes százakat lemészárolni egy kövér gáz alatt.
Látta-e már a 186 lóerős, új Veloster Turbót? És a mellbevágó i30 kombit? Kétlem, hogy a 3. generációs Santa Fébe belebotlott volna már bárki. Ezek és más újdonságok a cikkben.
Puskagolyóként megy át mindenen az M5-ös. Szilánkokra tört alma, vizes lufik, egy céltábla és remek lassítások két percben.
Nyilván nem, bár az EuroNCAP ezügyben már alig ad támpontot. A legutóbb négy autóból négy kapott ötöst.
A koreaiak jobban bíznak a majmokban, ha arról van szó, hogy tönkre kell tenni egy autót.
Könnyen lehet, hogy a fronthajtású modellekbe már nem a németek terveznek új motorokat.
Nem valószínű, hogy bárki megvenné Golf helyett. Az i30 így is betesz jó pár konkurensnek, főleg a japánoknak.
Míg Dallasban a tornádó kamionokat dobál, addig egy Hyundai-t egy konténer sem lapít ki.
Mindegy, hogy Ford vagy Hyundai, a listaár csak dísznek van az autószalonban. Bónuszként megtudjuk, a Mondeo vagy az i40 az olcsóbb.
Jó, nem jó? Kényelmes? Egyáltalán egy Hyundai szóba jöhet egy Ford helyett?
Közvetlen benzinbefecskendezés, hengerenként négy szelep és turbófeltöltés – minden van, ami a legdrágább motorokban szokás.
Eddig is szerették, de nem a szépsége miatt. Mi lesz most, hogy már jól is néz ki?