Elkészült a Peugeot csodafegyvere
Hátsókerék-hajtású apokalipszis-buggyval térnek vissza a franciák, amely a 2008 DKR nevet kapta.
Hátsókerék-hajtású apokalipszis-buggyval térnek vissza a franciák, amely a 2008 DKR nevet kapta.
A Peugeot megmutatta, mivel indul 2015-ben.
Kiderült, mit tervez a Peugeot-Citroen a túlélése érdekében. Nem lesz könnyű.
Különösebb előjelek nélkül lángolni kezdett egy Peugeot a 20. kerületben, de a tűzoltók a közelben voltak. Így sem igazán úszta meg.
Ha valami, hát ez a kivitel billentette át sok COTY-szavazó fejében a Peugeot felé a mérleg nyelvét, amikor első helyre hozta ki a 308-ast az idei szavazáson. Mert ez tud valamit.
Talán vége lesz a francia gyártó unalmas korszakának – legalábbis ez a négyajtós kupé reményt kelt.
A könyv azt írja, hogy a váltócserét a hátsó ülőlap kiszedésével kell kezdeni.
A kategóriák senkiföldjén árválkodó Peugeot 3008 esetében sokáig kell magyarázni, miért is jó. De megéri fáradozást, mert tényleg az.
Két nagyágyút már szerződtettek, de hogy mit építenek a jövő évre, az még nem derült ki.
A francia zseni a ralivébés sikerek és a Pikes Peak-i rekord után Goodwoodot is meghódítaná.
A Peugeot és a Citroen palettáját is szűkíthetik, a belépőmodellek még várhatnak.
A francia gyártó huszonöt év után térhet vissza a Dakarra, de a hivatalos bejelentésre még várni kell.
Már egy hete tudjuk, melyik típus nyerte az Év Autója 2014 címet. A Peugeot 308-as, ráadásul konkrétan ez a példány, néhány másik társával együtt.
Tudják, mi a közös a Citroenben, a Peugeot-ban és a Toyotában? A cseh gyártású miniautó, ami most teljesen megújult és végre bazi érdekes is.
December 16-án derült ki, hogy melyik az a hét autó, amelyik esélyes az 2014-es Év Autója címre.
Van benzinmotorja is, de a vezetés 60-80 százalékában a levegő hajtja a Hybrid Airt.
Véglegesítették a megállapodást, amely 3 milliárd eurós mentőövet jelent a francia autógyártónak.
A TDCI Mondeo nagyon bajos? A 406 HDI? Esetleg egy BMW? A keret 1 millió.
Ez lesz vajon 2016 legnagyobb durranása? Beszélgettünk a legújabb csodahibrid projektfelelősével, az Air Hybrid koncepció útnak indítójával.
Az új autót 108-asnak hívják, és kivételesen könnyű építésű: üresen csupán 840 kilót nyom.
A százhatvan lovas méregzsákból mindössze háromszáz darab készült, az egyiket most feltámasztották.
A rendőrség a nagy mennyiségű fegyverarzenál mellett talált pokolgép előállításához is felhasználható eszközöket is.
Úgy néz ki, a franciák ismét a luxuskategóriával szemeznek – itt az újabb bizonyíték.
A csomagtér-versenyben biztosan: 610 liter fér a hátsó ülések mögé, alaphelyzetben is.
Kicsit másképp, mint ahogy régen gondolták: a Peugeot legújabb ötlete a Mercedes másolása lenne?
A jó dolgokat könnyű megszokni, a rosszakat azért eltart egy darabig.
Majdnem féláron veheti meg a francia gyártó részvényeit a Dongfeng, de nem a kínai cég lesz az egyetlen vásárló.
Antti Kalhola filmjei szokásos sémát követnek, de mindig-mindig van valami mondanivalójuk, a képanyag pedig önmagában is csodálatos.
Az amerikaiak látszólag nem csináltak nagy üzletet a francia gyár részvényeivel, de gyanús, hogy csupán manipulációról van szó.
A gazdasági szankciók enyhülése jót tehet az európai autóiparnak, bár a régi erőviszonyok aligha állnak vissza.
Nem marad négyhengeres szívómotor a francia gyártó kínálatában – a csere jövő tavasszal kezdődik.
Azt remélik, az új főnök képes lesz a Renaulthoz hasonlóan sikeressé tenni a veszteséges francia autógyártót.
El tudom képzelni, hogy tíz év múlva is tökéletesen működik majd, csak nála ez a tökéletes.
Vagy nem láttak még Golfot, vagy nem is akartak olyan autót csinálni. Az eredmény jó, de mindig van egy kis lóláb, ami kilóg.
Úgy néz ki, egyik fél sem szeretne igazán komoly összefonódást, miután a legfontosabb közös projekt kútba esett.
A francia gyártó részvényeinek egyharmada landolhat a kínai partner kezében - egyelőre.
Az öreg Peugeot az ausztrál hőség mellett túlélt néhány kíméletlen tulajdonost is.
Lassan körvonalazódik, hogy milyen modelleket gyárt majd közösen a GM és a Peugeot-Citroen.
Anyagi gondok, szűk büdzsé de az eredményeket elvárják. Innen szép nyerni és úgy tűnik, ez az ember tudja, mit csinál. Ő a másik.
A Peugeot rájött, hogyan fogyaszt eszement keveset egy autó. Meg arra is, hogyan kell vele sok pénzt keresni.
Nincs mese, kell a pénz. A Peugeot család leült tárgyalni a Dongfenggel.
Na végre! Úgy látszik, a Peugeot végre belátta: itt csak nagyot lehet gurítani. És elhozta a világ legszebb szemétautóját is.
A mai kor Zsigulijai ezek. Még a mostani nyomott időkben is sokan megengedhetnek maguknak egy ilyet, és nem is kínszenvedés velük az élet. De a különbségek óriásiak.
Folytatódik a PSA-Toyota együttműködés – ezúttal a Peugeot-Citroen egyik kisautó-prototípusát kapták lencsevégre.
Csak a név maradt belőle, más semmi. Az új 308-as a Peugeot legnagyobb dobása az elmúlt húsz évben, mi pedig konkrétan a legelsők között voltunk, akik vezethették.
Meg vagyok elégedve a kis Peugeot 205-ösömmel, de kéne valami nagyobb, kombi, dízel. Mondjuk egy TDI Passat.
Nem csak a 308-ason látszik, hogy a német példát követik a franciák, de két másik újdonságon is.
Úgy néz ki, mint egy Peugeot 208-as, de közelebbről megnézve tartogat néhány meglepetést.
A Peugeot elkészítette a Golf R francia megfelelőjét, és hamarosan a németek orra alá is dörgölik.
A legdurvább utcai 208-as Sebastian Loeb hihetetlen Pikes-Peak-i rekordja előtt tiszteleg.
Évente tízezer kilométert megyünk, főleg városban. Érdemes dízelben gondolkodni?
BMW a Mercedes ellen, eddig tiszta sor, de mit keres a nagyfiúk közt a furcsa farú Peugeot?