Ötnapos sztrájkra készülnek a londoni metrósok
Nem sikerült megállapodni az elbocsátásokról.
Nem sikerült megállapodni az elbocsátásokról.
Szakértők szerint ez összefüggésben lehet a parlamenti választási kampány végével.
Valószínűleg még az átadás napjaiban röppenhetett fel harminc méter mélységből, aztán elcsalinkázott a betongerendák között és megakadt a szuperdizájnos megálló mennyezeténél.
Évtizedek óta tömegközlekedem Budapesten, kipróbáltam, segít nekem a négyes metró?
Az M4 építése alatt megrepedt falak és padlók miatt eddig 212 millió forint kártérítést fizettek ki.
A négyes metró már nem ingyenes. Megnéztük, hogy az utasok után az ellenőrök is felfedezték-e már maguknak.
A 4-es metró klassz, szép, szeretem, de azért azt látni kell, hogy ahhoz hogy igazán ki lehessen használni, folytatni kellene.
Budapest Kié lesz végül az Erzsébet tér? (index - cím) Ilyen lett a megújult Baross tér (index - cím) Metróval Gödöllőre, kisföldalattival a Várba? Budapest legvadabb metróálmai (index) Járd be te is a 100 éves Kelenföldi Hőerőművet (bp erőmű) Miért parkolnak autók a Piarista köz gyönyörű burkolatán? (figyi áron - kép) BME Szakmarathon a Cool Budapestről (szakmarathon) Ezért irtja a BKV a szép virágszőnyeget (velvet) Van bérletetek? Nem érvényes a négyes metróra! (cink) Négyes metró világítástechnikai szempontból (vakablakom) Itt az új Erzsébet tér honlapja.
Madridban négyévente adtak át 100 kilométer metrót. Hogy nézne ki Budapest metrótérképe, ha mi is megtehetnénk ezt?
Az utasok szerint a munkásoknak, vagy az egész nemzetnek kellene köszönetet mondani.
Nemcsak mi szenvedtünk a metróépítéssel: van ahol a költségvetés omlott be, de olyan is, ahol az alagút. Egyeseknek 71 év alatt sem jött össze.
A Móricz Zsigmond körtéri megállónál kérdeztük az utasokat az első benyomásaikról. Vannak, akik rosszul jártak.
Mindenki nyugodjon le, megérkezett az első elégedetlenkedő utas a 4-es metróra!
Felszálltunk az első utasokkal a Keleti pályaudvarnál.
Széles Márk nyerte a versenyfutást a Keletinél.
Prágáé forgalmas, Bukaresté nagy, Varsó, Szófia későn indult, Pozsony és Belgrád álmodik a metróról.
A 4-es metrón kerekesszékesek is tudnak utazni, de a régi vonalakon, hiába teszi kötelezővé a törvény, annyira rosszul áll az akadálymentesítés, hogy átszállási lehetőséget ki se építettek.
Nem jó otthon, a hálószobában hallgatni az új mozgólépcsőt. Az operarajongók és a csődbe ment boltosok öröme sem felhőtlen.
Tavasztól élénkül a forgalom, a 4-es metró átadásán kívül ez is az oka a menetrend változásának.
Egy nap alatt kétszer állt le a kettes metró.
A Deák térig nincs metró, pótlóbuszok járnak.
Nem hajótöröttek keveredtek ide egy tutajon valamelyik kalandfilmből, hanem talajkutató-fúrást végeznek a metróépítéshez 1952-ben.
Azt senki sem tudja, hogy pontosan mikor indul a 4-es metró.
A tesztnek vége, most már tudja a BKK, mit akar. Túl az előminősítésen az e-jegyrendszer tendere.
A nap kérdése: mikor jön végre a négyes metró? A nap válasza: 68 perc múlva. A nap képe pedig Tóth Bettié a Móriczról.
Lehet utálni a négyes metrót, meg azt is ahogy készült, de azt mindenkinek el kell ismernie, hogy pompásak lettek a megállói.
Az Amerikai Mozgássérültek Szövetségének hirdetése nincs túl cifrázva: "vannak, akiknek ez az Everest".
A BKK elismerte: itt-ott nagyobb lesz a zaj, mint volt, de nem nagyobb, mint a nagyvárosokban szokott.
Szombat reggel órákon át nem állt meg a metró a Pöttyös utcánál. Állítólag meghalt valaki.
A 24 használt metrókocsi egyike előbukkant. De még 23 hol lehet? És mire használná ön – szavazzon!
Pótlóbusz jár a Deák tér és az Árpád híd között.
Az első természetesen a moszkvai metróban volt: a guggolós jegykiadó automata! (via: 444)
Na persze annyira nem bréking, mert pár napja már kidobta ezt a járatpótlós térképet a BKK, de gyakorlatilag senki nem vette észre, hogy már az új logók vannak rajta.
A moszkvai metróról egy külön blogot lehetne indítani.
Legalábbis ezt mondják a moszkvaiak erre a fura figurára, amelyik a (szocreálos posztban is bemutatott) Kijevszkaja állomás egyik mozaikján szerepel.
Tegnap posztoltam egy képet a moszkvai metró peronjáról: milyen klassz, hogy jelzik, hol fog nyílni az ajtó.
Pekingben az utasok nem ehetnek és ihatnak majd.
Amikor kicsi voltam, a nagymamám azt mondta, nézzem a gumiszőnyegen, hol a kopás, mert ott szállnak ki-be az emberek a metróból.
A metrót segélyvonattal kellett kitolni az alagútból.
Három szervezet véleményét is kikérve összeválogattuk a csúcscsapatot. Keskeny peron, üres járatok, patkányhordák. Vajon befért-e az M3-as a top 10-be?
A Stadionok és az Örs Vezért tér közt nem jár.
Londonban tiltakoznak a metrós dolgozók a kirúgások ellen, dugó, gyaloglás, zombik.
Annyi furcsa helyettesítő járatot bemutató kép, link és komment gyűlt össze az Urbanistán, hogy gondoltam csokorba gyűjtöm őket.
Kukorelli Péter, Spanyolországban élő designernek meglódult a fantáziája és valami elképesztően klassz tervet álmodott.
Az Iho.hu szerint a váznál az eredeti, 1869-es kocsik hattyúnyak-kialakítását idézi a design, a homlokfalon pedig azért lehet egy erősen indusztriális fekete-arany tömb, mert az új kisföldalatti már vezető nélkül menne.
Hatvan napig kell hibátlanul futnia a teszten az engedélyhez, ám eddig csak kettő jött össze.
A négyes metró sötétüzemi próbája izgatta fel, lehet, hogy újra kell kezdeni a teszteket.
Lebénult London legforgalmasabb vonala, mert a munkások véletlenül melléöntötték a cementet.
A kormány két forgatókönyv közül választhat.
A négyes metró megállóin dolgozó cégek dobták össze ezt a kis promóvideót a mozaikburkolatokról.
A londoni metróban szakadt el a fiától, napokkal később meglátta a saját képét az újságban.
A látogatóba érkező Vasile Balea soha nem utazott metrón, és nem beszél angolul.
Idén is eljött a nap: nézegessen bugyiban metrózó embereket a világ nagyvárosaiból.
Magyar Ádám, Berlinben élő magyar fényképész fogott egy baromi jó kamerát és amíg begördült a metrója egy tokiói, New York-i vagy berlini megállóba, filmre vette az ott várakozó arcokat.
A tízből már nyolcat átadtak, íme a 4-es metró állomásainak jelenlegi állapota képekben.
A Nagyvárad tér és a Deák Ferenc tér között.