Mire jók az 1-es villamos betonóriásai?
Védenek esőtől, napfénytől, és még reklám sem lesz rajtuk. 1,5 milliárdot költünk az új megállókra. Csak éppen durván belepiszkálnak a városképbe.
Védenek esőtől, napfénytől, és még reklám sem lesz rajtuk. 1,5 milliárdot költünk az új megállókra. Csak éppen durván belepiszkálnak a városképbe.
Hamarosan befejezik a főváros legérdekesebb toronycsoportjának a felújítását. Cirkusz is lehet benne.
A közutak kétharmada a tűrhetőnél rosszabb, a németek pénze nélkül hamar újra lóra ülhetnénk.
Fotó: egyker.blog.hu Nem hiszem, hogy egész Budapest siratni fogja, hiszen elég kevesen ismerték.
Május elejétől a spanyol CAF-villamosok váltják le a több mint 40 éves járműveket az 1-es vonalán.
A Százlábú híd felújítása miatt más budapesti pályaudvarokra terelik őket.
Négy napig volt nyitva a megnyitó után, augusztusban készülhet el teljesen.
131 éve épült, és 30 éve zárva van.
A hazai szecessziós építészet egyik kiemelkedő alkotása sok-sok évig megcsonkítva, szürkén állt a Kossuth tér déli részén.
Az irgalmatlan átadásdömpingben kicsit háttérbe szorult, hogy megújult egy pompás Pollack Mihály-alkotás a Józsefvárosban: a Ludovika.
Április 1-től csak az Árpád híd és a Vajda Péter utca között jár a villamos, épülnek a budai megállók.
Június végéig dolgoznak, új térburkolatok, díszkivilágítás, zöldfelületek és ivókutak jönnek.
A BKK közzétette, hogy hogyan újítanák fel a szentendrei HÉV-kocsikat. Lesz bennük WiFi.
Teljesen megújul az épület és a kiállítás.
De nem is ez a legizgalmasabb a képen, hanem, ami mögötte van.
A Kossuth téren elmértek valamit. "Kivitelező: hahó! Erre még építési előírás is van." Kivitelező: nincs.
Lesz díszmedence, új burkolat, eltűnik a bódésor.
Muszáj mindenek előtt leszögezni, hogy örülök a Ferenciek tere átalakításának, ezt ahol csak lehet megjegyzem.
Zseniális reklám lehet ez is, meg ez is ugye, de a fenti megoldás azért üt hatalmasat, mert fillérekbe kerül.
Leállították a tervezésre kiírt tendert, mert a fele pénz hiányzik, a metrókocsi-beszerzés is áll.
Először a felsővezetékeket cserélik, a dugó áprilistól jön a Kerepesi úton.
Az ötmilliárdos rekonstrukció hibás volt, több ponton javítani kell a rendszert, hogy jó jég legyen.
Homárosan bájos történetet küldött az Urbanistának az V.
A Ferenciek tere megújítása az egyik legmenőbb, legbátrabb, legprogresszívebb húzás volt a főváros elmúlt néhány évében - ráadásul a végeredmény jól is néz ki.
Az április közepéig kisebb torlódásokra kell majd számítani Budapest határától a pátyi elágazásig.
Szép a háromfajta kövezés, a hat különböző villanyoszlop és a kisállattemető is. Igaz, ugyanennyiből lehetett volna ízlésesebb is. Kritika.
Megcsúsztak a költségekkel az 55. főút építői.
A Dísz téren és a Színház utcában tilos megállni, a Fortuna közbe nem lehet behajtani.
A tegnapra eltűnt reklámháló a Blahán.
Elkészült a megvalósíthatósági tanulmány: liftek, új, egyterű vonatok, vigadói hosszabbítás.
Fogadjunk, még sosem látta így az üléstermet, melyet 46 millióért újítanak fel.
Legalább két hónapja rontja a városképet ez a bazi nagy állványzat a Blaha Lujza téren, miközben a homlokzaton nyoma sincs a munkának - panaszkodik a képeket feltöltő felhasználó a jarokelo.hu oldalán.
Tavasszal indulhat, a paksi atomüzlet részeként lehet, hogy az oroszoknál landol a metrófelújítás is.
A Moszkva név után eltűnnek a hetvenes évek gombái is, lesz viszont fasor. Kezdés nyáron.
A kormány két forgatókönyv közül választhat.
Emlékeztek, hogy szegény Rákóczi fejedelmet tavaly
Jó sok milliárdba került, március 14-én átadják.
Az építkezésen dolgozóknak el kellett hagyniuk a területet, a lakóknak nem.
Több mint két éve be kellett volna fejezni a Déri Múzeum modernizálását, most pedig még azt sem tudni, hogy kinek kéne azt megcsinálnia.
Útfelújítások, villamossín-cserék, árvíz és hóvihar nehezítették idén az autósok közlekedését.
Átadták az Árpád híd és a Lehel utca közötti szakaszt, de a liftek és a mozgólépcsők csak jövőre készülnek el.
Már a tény önmagában erős, hogy egy frekventált pesti téren léteznek házfalhoz tapasztott bódék.
Februárban kezdődik a panelprogram harmadik felvonása, amiben 380 ezert lakást újítanának fel.
2015-ig biztos nem kezdődik meg a felújítás. Utána viszont jobb lesz biciklizni és sétálni rajta.
A tizes út átépítése miatt harminc centire kerülhet egy ház falához a Bécsi út. A kétszáz éves ház falai már így is repedeznek, a zaj, a benzingőz és a por pedig szinte állandó.
A Keletinél bújócskáznak a közművek, ezért keskeny a járda, de legalább a korlát biztonságos.
Az Egerben is építkeznek uniós pénzből, összesen 5,5 milliárdból fogják felújítani a belvárost.
A főváros támogatja a felújítást, de a kértnél kevesebb pénzzel. Nem tudni, mire elég a 295,5 millió.
Az Örs vezér tere és a Mázsa tér között pótbusz közlekedik. A felújítással rövidül a menetidő.
A Jánoshida és Jászboldogháza közötti szakaszon állítólag csökken a kátyúk kialakulásának esélye.
Egy évig tart a 11 milliárd forintos felújítás.