Így reklámoz az állam
Egyoldalúan, a piacot torzítva, politikai szempontok alapján. Sokat romlott a helyzet 2008 óta.
Egyoldalúan, a piacot torzítva, politikai szempontok alapján. Sokat romlott a helyzet 2008 óta.
Forr a médiapiac a csatorna eladása óta, állítólag már Fidesz-közeli üzletemberek tapogatóznak felé.
Minek fizessünk 100 csatornáért, ha legfeljebb tízet nézünk? Nem lenne egyszerűbb csak azért pénzt adni, ami érdekel? A helyzet nem ennyire egyszerű, bedöntené a piacot az a la carte televíziózás
A Poszt a legjobb cikkekből válogat a nem netezőknek, a netfüggőknek és a túlzott hírfogyasztóknak. Jövő héten a standokon.
Maréknyian maradnak, de nem szűnnek meg. Az MSZP-közeli hírportálnál állítólag nem mernek hirdetni.
A nagy kereskedelmi tévék és a megyei lapok bukták a legnagyobbat, az online médiák a nyertesek közt.
Uniós nyomásgyakorlás nincs, Brüsszel azt várja a hírcsatorna magyar adásától, hogy felszámolja külpolitikai analfabétizmusunkat. És hogy kételkedni kezdjünk, ha azt halljuk, vak komondor mondta az őszödi beszédet.
Új hírportált indított Uj Péter.
A Lapcom ügyvezetője igazgatója lett, miután január végén felvásárolták a céget.
A magyar médiapiac szereplői szerint jó esetben is csak stagnálás várható 2013-ban.
Egy kivételével az összes nyomtatott magyar lap lejtmenetben van, örülhet, aki csak 10 százalékot bukott.
Az Eb sok helyen nézettségi rekordot döntött, de az tévék üzleti sikeréhez ez még kevés lehet.
Az ARD óriásit kaszál, a filmforgalmazók viszont szenvednek a foci-EB miatt.
Hatvan százalék felett jár az Eb nézettsége Európában, a meccsekkel az M1 is jól járt.
Tavaly három százalék feletti növekedést produkált az amerikai médiabiznisz.
A magyar média harminc orgánumának főszerkesztője közös etikai irányelveket fogadott el.
Az Index egykori ügyvezetője a Ringier Digitális üzletágának igazgatója lett.
A csatorna már nem számíthat az anyacégre, így létszámleépítéssel és műsorok megszüntetésével készülhet a jövő évre. Az RTL-nek is spórolnia kell ezután, a nézők jóval kevesebb csillogást kapnak.
A patinás hetilap az első, amely éves előfizetést ajánl az Apple táblagépén.
Kicsit nőtt már tavaly is a magyar reklámpiac, milliárdokat vitt ki azonban a Google.
A legnagyobb veszteséget mégis Széles Gábornak kell lenyelnie a nyomtatott sajtó piacán.
A médiaalkotmány következő részében feltűnik még egy korhatárkarika, de engedélyezik a pornót, betiltják az üvöltő reklámokat, és rosszabb műsorok sugárzására köteleznék a túl nézett adókat. Megszereztük a tervezetet.
A német kiadó szerint sok az oligarcha a régióban. Magyarországon a hírek szerint maradnak.
A HVG függetlenséget garantált a szerkesztőségnek.
Elsőként hírportált, majd hírügynökséget, végül hírcsatornát indítana Románia egyik leggazdagabb üzletembere, aki ellen csődeljárást tervez a Reuters.
A Budapest Tv eltűnésével keletkező piaci résbe két mulatós műsorokat kínáló tévé is megpróbál benyomakodni. A digitális televízió terjedésének lassulásával a túlélés záloga lett a lakodalmas rock.
Közszolgálati műsorokat követelt volna az adótól az ORTT. Inkább leléptek.