Németet vagy japánt? Az olvasó megmondja
Az olvasó nem kekeckedik, csak megmondja nepperünknek a frankót. Német kontra japán újratöltve.
Az olvasó nem kekeckedik, csak megmondja nepperünknek a frankót. Német kontra japán újratöltve.
A Koenigsegg One:1 teljesítményben és gyorsaságban minden mást túlszárnyal.
A hóban pihent meg az i8-as prototípus, melyet a segítségére érkező 7-essel sem tudtak kihúzni.
Audi, BMW kizárva. Olyan kell, ami nem jön szembe. Mondjuk egy Corvette vagy egy 911-es.
Igazi élménytaxi lehet a japánok újdonságából, melynek nemcsak a formája szokatlan.
A 70 milliós Wiesmann GT MF5-ből csak 80 készül.
Épp csak elrajtolt a Gumball 3000 túraverseny, máris megvan az első nagy veszteség.
A 30. születésnapjára kapta a háromkerekű, piros járgányt.
A kétüléses kupé karosszériája az ötvenes éveket idézi, de a klasszikus formák modern technikát rejtenek.
Egy hónappal azután, hogy ellopták Will.i.am egyedi készítésű, fehér coupe-ját, az autó előkerült a semmiből, adta hírül a TMZ.
Nem holmi háztáji tuningról van szó. A Hennessey-nél ismét eldobták az agyukat: a két turbós V8-asnak nem sokan mernek padlógázt nyomni.
Bár az új Vantage még V12-essel érkezik, az angolok hamarosan negyedelhetik a hengerek számát.
Kiküldött világjárónk, Peka, ezúttal a Monaco Top Marque-kiállításon járt.
Az Enzo utódja szénszálas vázra épül, V12-es motorját villanyhajtás is támogatja, így ez lesz a legtisztább az olasz gyártó kínálatában.
Feltéve, ha az a mezei motor a VW-csoport 3.6 literes V6-osa 300 lóerővel. Bár biztosan akadnak fanyalgók, aki szerint ez kevés.
Az egyik legjobb japán sportkocsi feltámasztásáról már nem először hallani, és a pletykák szerint nem is lesz egyedül.
A 911-es igazi legenda, de ma már nem elég: kell valami drágább, ütősebb és korszerűbb, hogy megfoghassák az olasz és brit riválisokat.
A Ferrari a világ legjobb sportautója – bizonyos kategorizálás szerint. Ez többet tud, mint egy Ferrari: nem féltjük annyira.
A legendás Mercedes SLS-ből készül elektromos meghajtású, 535 lóerős verzió.
Nem is olyan régen, a GTS megjelenésekor mondhatta el kommentelőink nagy hányada, hogy mekkora hülyeség is 115 ezer eurót kiadni egy ilyen autóért, mikor azon a pénzen már mennyi mindent lehet venni, mennyit nyaralhat az ember, hány gyereket felnevel stb.
Értelmetlen?
Nos, sajnos ők azok, akik nem értik.
Arra bazírozhatnak az Arash AF10 gyártói, hogy valaki Ferrari Enzónak nézi méregdrága tepsijüket.
A leggyorsabb és legerősebb utcai Renault típusváltozatokon bukkan fel ismét a legendás név.
Elkészült az autó, amire a hardcore M3-as rajongók évek óta várnak.
A japánok állítólag még nem döntötték el, hogy melyik legendás sportkocsijukat élesszék újjá
A Type 124 jelzésű középmotoros versenygép Audikkal, Aston Martinokkal, BMW-kkel és Porschékkel kelhet birokra a hosszú távú sportkocsiversenyeken.