Cadillac Escalade
Bunkó vagy Bugsy? Nem, csak jógázom.
Bunkó vagy Bugsy? Nem, csak jógázom.
Azt hiszik, hogy egy ekkora dögöt csak kompenzáló barmok vesznek? Ez egyáltalán nem biztos, lehet, hogy csak nyugalomra vágynak.
Novoth Tibi nem készült, Winkler autója ellenben igen. És elindult vele haza. De mi történt azután? És egy kis filmnézés.
Akkor a Maserati az önnek való. Az alapító testvérek egyikéről elnevezett autójukkal túltesznek még a Ferrarin is.
Megígértem Pistának, hogy szombatra összekalapálok egy posztot azokból a képeimből, amiket nem tudtam elsütni sem a BMW 2-es bemutatóban, sem a hétfőn érkező 4-es kabrióban, a Vegas-Los Angeles útra kapott X5-ösről szóló tesztben, de még a BMW Designworks-üzemlátogatásomról készülő cikkben sem.
Bár régóta hallani efféle pletykákat, az olcsóbb, nyolchengeres, automata változat nem készül el.
A Mercedes tuningrészlege egy negyedik motor fejlesztésébe kezdett, az Audi mintájára.
Feltöltéssel talán nem is olyan nehéz megcsinálni, de egy szívó V8-nál semmi sem röfög szebben.
Szeretne egy nyolcvanéves Fordot? Az sem zavarja, ha kétezer-ötszáz lóerős? Most hazaviheti.
A nap karbonfétise: a halálra ítélt V8-as, amelyet egy versenyautó-dinoszauruszba száműztek.
Olasz szülők gyermekeként született 1915-ben, tizenhat évesen hagyta ott az iskolát, hogy énekeljen.
...de szeretnél egyet, akkor menj egy negyedmérföldet ezzel és meglátod, a végére kinő. Ennyit tesz hozzá a zseniális Drive-sorozat műsorvezetője, Mike Musto a Gordon Tronson által épített Double-Trouble nevű 1927-es Fordhoz.
Azt gondolnánk, hogy a drága prémiumautókkal nincs gond. Íme az ellenpélda.
Tényleg, már szinte el is felejtettem, hogyan nézett ki Karotta, amikor hazajött Amerikából.
Tudják, hogy ég rommá a műsorvezető? Valahogy így, ahogy Karotta tette a csillió lóerő között
Dupla kipufogó, 48 köbcenti: nem csak dísznek jó, működik is az aprócska nyolchengeres.
Közel tízmilliárdot buktak a britek, az okot az európai autópiac gyengeségében látják.
A General Motors hatalmas luxus-SUV-ja nem lóg ki a benzinfaló amerikai böszmék sorából.
A Mercedes az S63 AMG-vel búcsúztathatja 5,5-ös V8-asát. Négyliteres hibrid válthatja.
Csak beszélünk róluk egymás között. És persze nepperűzés, V6 kontra V8!
A borzalmas rajongói replikák után végre egy brutális hot roddal büntethet a denevérember.
A gépjárműipar eme méltatlanul elfeledett szegmensében igazán szépen lehet kaszálni.
Mike Burroughs egy olyan srác, aki magasról tesz a szabályokra és a normákra, akit valószínűleg hidegen hagy a mások - és főleg az irigyek - kritikája.
Sokat gondolkodtam, mit is lehetne írni a mai adáshoz de nem jutott eszembe semmi, amit rutinos és tanult tévés majmaink ne mondanának és mutatnának meg ezerszer jobban.
Tudják, hány ember dolgozik a műhelyben, ahol harmincezer forint az óradíj? Egy. És tudják, hány ember vágyik M-es BMW-re? Sok. Nagyon sok.
Kudarcok hete: Winkler nyakán a V8 és egy beteg robogó, másnak pedig egy 37 milliós betegágy. Szerencsére mindenre van megoldás.
Hány hengere marad, ha négy leállt? Persze a két turbó mellett.
Bár háttérbe szorult, a GM vezére szerint az amerikai autógyártás szimbólumát minden áron megőrzik.
Nem a Ferrari, nem a Rolls, nem az Aston. Hanem egy műanyag vacak, Maserati-motorral. És iskolások csinálták
Ez eddig a legerősebb AMG V8-as, de aligha aknázták még ki a motor minden lehetőségét.
Mindenki tudja, hogy a szívómotornál nincs jobb, de széllel szemben mégsem lehet. Jönnek a turbós Ferrarik.
Nem szarral gurítanak Affalterbachban. Ha már dobniuk kellett a 6.2-es V8-at, csináltak gyorsan egy másik nyolchengerest.
Primitív és szupermodern megoldások érdekes ötvözete az amerikai sportkocsi új V8-as motorja.
Nem egész kétezer alkatrész. Építsünk otthon ilyet!
Nyolc henger, 380 lóerő és 850 Nm – eleve így kellett volna kezdeni.
Nem holmi háztáji tuningról van szó. A Hennessey-nél ismét eldobták az agyukat: a két turbós V8-asnak nem sokan mernek padlógázt nyomni.
Egyelőre nyomozzák, hogy hogyan tűnt el közel hatszázmillió forintnyi motor és váltó.
A spanyolok azzal próbálkoznak, amit a General Motors hosszú évek munkájával sem volt képes elérni.
Leginkább reménytelen, nagydarab rozsdakupacként ismerjük az öreg Fordot, de ebben itt 1700 lóerő tombol.
A Smarttól az Unimogig bármit átalakít a német tuningcég, ami Mercedes, de ez talán az eddigi legnagyobb kihívásuk.
Ha egy laposabb kocsi tötymörög előtted, arra gondolsz: átmenjek fölötte? És komolyan gondolod.
420 ló az amerikai piacra, ahol a felét is ritkán használják - hülyeség, felesleges, kéne!
Nem kell itt szaporítani a szót.
Itt nem csak találomra piszkálgatják a sportkocsikat: precíz mérnöki munka ez a javából.
Az új négyliteres, ikerturbós V8-as majdnem olyan erős, mint a 12 hengeres. Ideje fejlődni!
Jó ötlet a 350Z-ből terepjárót építeni, nemde? Ja, hogy két tonna? A V8-as motort ez nem zavarja túlzottan. Amúgy használtan már Qashqai-árban van.
Nézzék meg jól: ez egy DeTomaso, amelyik amjd jól befűt a BMW-nek és a Mercedesnek. Eléggé elborzadtak? A jó hír az, hogy most adták el a kínaiaknak.
46 colos, átlátszó Ez a fajta…hmm…autóépítési stílus az USA nagy déli államaihoz köthető – a múlt század nyolcvanas éveiben teret nyerő – nagyvárosok hip-hop és rapzenével átszőtt szubkultúrájában született.
A jellemzően színesbőrű fiatalok köré szerveződött mikrovilágban mindennél fontosabb a pénz és a vagyon prezentálása.
„Egy kép többet mond minden szónál.”, írta Sabc, de valójában két képet küldött.
A maga módján egyedülálló nyolchengerest alig hat évig kínálták, de a svédek végleg lemondtak róla.
A vadiúj AMG V8-as elvesztette a turbóit, de így is félelmetesen erős maradt.
V8, 500 ló, hátul kapar, és csak 100 készül belőle.
Pörgős V8-ast fejleszt a Lotus, közel 600 lóerőre számíthatunk.
Amerika azért autóbuzi szempontból nem egy rossz hely.
A GM sportkocsijában fele akkora motor sem lesz, mint manapság: a primitív de óriási V8-asok ideje lejárt.
Hiányzik a kifutó Explorerből minden modern találmány, ami már akár Focushoz vagy Astrához is rendelhető, de egy mai Mondeo már tényleg részecskegyorsítónak tűnik mellette.
A 458 Italia és annak motorja után az olaszok megint valami nagy dobásra készülnek, erről mi sem árulkodik jobban, mint az a kiszivárgott, kétdimenziós rajz, mely egy merőben új, V8-as Ferrari motor szabadalmaztatási dokumentumaiból való.
Nyolc henger, négy liter – ez a brit luxusautó-gyártónál olyan, mint másutt a nyolcszázas háromhengeres.
Tudom, igazából ennek nem örülnünk kéne, de mégis, vannak olyan elvetemültek, akiknek a fagyott csapadékról nem a reggeli jégvakarás és a bedugult város jut eszükbe.
Naná, hogy egy pöpec tuningladától.