A Groupon vezére önkritikát gyakorolt
A befektetők díjazták az őszinteséget, a részvények árfolyama 11,6 százalékkal emelkedett.
A befektetők díjazták az őszinteséget, a részvények árfolyama 11,6 százalékkal emelkedett.
A Groupon értékének kilencven százalékát veszítette el, egyre kevésbé életképes az üzleti modell. Újítani kellene a túlélésért.
Pedig csak néhány millióval volt kisebb a bevétel annál, mint amit a befektetők vártak.
Nyolc hónap alatt 28 dollárról 8,5 dollárra esett a részvényárfolyam, és nem látni a lejtő végét.
A tőzsdére vitt vállalat most már kevesebbet ér, mint amennyit a Google ajánlott érte.
A cég részvényei szárnyalni kezdtek az első negyedéves jelentés után.
Egy éve még milliárdokért akarták megvenni a trendteremtő kuponcéget, ma már vizsgálatokról és perekről szólnak a hírek. A magyar Bónusz Brigád és a Kupon Világ köszöni, jól van.
Új, pénzügyekben jártas vezetőket vesznek fel. A korábbi tőzsdei jelentésük nem volt pontos.
Ha tovább esik, kevesebbet fog érni, mint amennyit a Google ajánlott a cégért másfél éve
Megváltoztatták a pénzügyi jelentést, a részvényesek szerint hazugsággal vették rá őket, hogy részvényt vegyenek.
Gyanúsak neki a vállalat pénzügyi jelentései. A hírre a cég részvényei 17 százalékot estek.
Üzemi bevétele jól alakul, a felhasználók száma milliókkal nőtt, de az adók sok pénzt vittek el.
Ez csak a kezdeti lelkesedés: első nap 37 százalékkal erősödött a cég részvényárfolyama.
Elemzők szerint csak 3-5 milliárdot, ez kevesebb, amennyiért a Google felvásárolta volna.
Eddig csak szolgáltatásokat lehetett vásárolni, mostantól lapostévét vagy napszemüveget is.
A kuponszájt 713 millió dolláros bevételt jelentett, a tőzsdefelügyelet szerint csak 312 millió volt.
Óriásfelvásárlások ide, 100 milliárdos Facebook oda, úgy néz ki, nem ismétlődik meg a tíz évvel ezelőtti nagy webes felfutás és összeomlás. Pedig az internetben több pénz van, mint valaha.
A tőzsdei szabályok szigorúak, hiába támadják a céget, nem reagálhatnak. Mégis megtették.
Hatvan cég van a piacon, de az erős versenyben csökkenhet a számuk.
Nem jött be nekik a közösségi vásárlás, inkább más szolgáltatásokra koncentrálnak.
Addig lesz készpénze a cégnek, míg fenn tudja tartani a gyors növekedést.
Túl nagyra nőttek a működési költségek, de az üzleti modell miatt nem tudják lejjebb faragni ezt.
Mégsem működik az eddig istenített kuponos modell? Annyira ne féltsük azért, de kell keresni néhány bolondot, aki szerint megér 20-30 milliárd dollárt a cég.
Saját közösségi vásárlós szájtot indít a Google, ha már nem tudta megvenni a legnagyobbat.
Minden fronton támad a Facebook: elindult a Deal, amely a Groupon sikerét lovagolná meg. A Google volt az új Microsoft, most a Facebook az új Google.
Egyelőre csak puhatolózik, nagyobb szereplőket vásárolna fel a legnagyobb közösségi vásárlós oldal. A régió riválisai összezárnak.
Még az idén tőzsdére lépne, bár valószínűleg csak az év második felében.
Egy zseniális bankár és egy régi vágású oligarcha vezetésével a Digital Sky Technologies az összes menő online cégbe bevásárolja magát, és még csak most kezd belemelegedni.
És a sosem nyereséges Twitteren 10 milliárdba? Az alig két éve indult Grouponon 15-be? Új dotkomlufi fújódik, vagy a közösségi média tényleg világot hódít?
Egymillió dollárt adnak a jövő Wikipediájának.
Az online közösségi vásárlás sztárja tavaly 750 millió dollárt keresett, idén a bevétele elérheti a 4 milliárdot.
Miután nem tudta megvenni a legnagyobbat, csinált magának egyet.
Nyilvános kibocsátásra készül az alig két éve alapított közösségi vásárlós szájt.
Nincs bajuk a klónokkal, de az ausztrálok kihúzták a gyufát.
Sokan szemet vetettek a sikeres cégre, de egyelőre nem adja magát.
Egymás után jelennek meg itthon a közösségi vásárlásra csábító oldalak, amelyekkel társakat lehet keresni, akikkel összefogva olcsóbban vásárolhatunk.
Állítólag 2,5 milliárd dollárt fizettek a legnagyobb közösségi vásárló szájtért.
A Kupon Világ kétnaponta ajánl kedvezményt felhasználóinak.
Megvennék a Groupont, a Twittert és a Foursquare-t.