Miért mindig Massa?
Hat hét alatt három komoly baleset részese volt a brazil, aki mindig hárítja a felelősséget. Sőt, már az újonc pilótákat is kikezdte. Mi történt az egykori majdnem világbajnokkal?
Hat hét alatt három komoly baleset részese volt a brazil, aki mindig hárítja a felelősséget. Sőt, már az újonc pilótákat is kikezdte. Mi történt az egykori majdnem világbajnokkal?
A szokottnál is erősebb picsogás jött borulása után.
Massa Silverstone-ban bontotta le a Williamset.
Sokelőzéses futam remek Williamsekkel, először dobogós Bottasszal. Alonso csendesen végig ment, Vettel újra kiesett, az RBR gyenge volt.
Megszűnik a túlellenőrzés, a Massa-Perez karambolt újratárgyalják. Abszurd helyzet az újabb ítélethozatalnál.
Lehet-e, hogy tényleg butaságokat mondanak a főszereplők, de még főnökeik is? Így ítélik meg az utóbbi évek legnagyobb F1-bukását.
Az angol favorit volt, de mercis csapattársa jobban ment Kanadában.
Vettelnek is a motorral volt baja. Kobajasit már most utálják. Nyilatkozatok a futam után.
Itt az autó végleges fényezése. Vagy felmatricázása.
Vagy így? Pár dizájnötlet a leendő főszponzornak.
Végig szemelő eső, füstölő V8-as, előzések, büntetés, koccanás, defektek. Vettel nyert, Webber elköszönt.
Helykeresés az F1-ben. Így oszthatják le a lapokat.
A bajnok nem csak a pilóta-vb-n állná meg a helyét.
Fura kód: Alonso RBR-re célozgat, Massa nem örül.
Alonso csapattársa Raikkönené is volt, tudja, mi lesz.
A Ferrari-elnök Montezemolo hamar felelt pilótájának.
Még mindig nagyon fáj neki az a hockenheimi nap.
A brazil kitwittelte: 2014-ben nem leszek a Ferrarinál.
A szóvivő szavai után Massa azért nem kicsit izgulhat.
A magyar futamon és azután is büntették. Massa szerint is jogtalanul, Button viszont berágott rá.
Nincs F1-hétvége a brazil balesete nélkül. Silverstone.
Monacóban két hasonlót bukott, most az eső miatt.
Rosberg-Hamilton az 1. sor. Massa nem indult.
Gutierrezt Raikkönen feltartásáért sorolták vissza.
Az első nyolc fél másodpercen belül.
Hamilton koccant, Massa, Gutierrez és Pic odaverte.
Menet közben esett le a Ferrari kereke a teszten.
Évek óta nem volt ilyen éles, állítják menő pilóták.
8 piros zászló, rengeteg kicsúszás. Hamilton nyert.
Állítólag hűt. Hogy mit, arra négy feltételezés van.
Az utóbbi öt év legszebb darabja.
A Marca 4 nappal a bemutató előtt képeket közöl.
Alonso és Massa megérkezett a szokásos sítáborba.
Taktikai váltócsere a brazilnál: öthelyes büntetés, a spanyol a rajtnál előrébb és a pálya tiszta oldalán.
Miért marad ki Kobajasi, de folytathatja Massa? Mi van Alonsóval, és mi kell az izgalmas vb-hajrához?
Egy évvel meghosszabbították a szerződését.
A Ferrari megtartja a brazilt, duplát cserél a Sauber.
Massa mehet, de 2014-re Vettel jöhet. Beugró kell.
A Ferrari hosszabbíthat a brazil másodpilótával.
Senna kis híján falra kente Massát, mégis megúszta a büntetést. A ferraris kiborult.
Tudatosította főnökeiben, olyan pilótát hozzanak, aki támogatja, akár a brazil. Csak kis neveket hall.
10 helyet jött fel Monzában, 2. lett, mindkét olasz autót lehagyta. Nem kérdés, favorit Massa helyére.
A Ferrari gyors, a brazil 3., Alonso 10. Győzelem?
Szerződésük lejár, mozdulnak-e egymás helyére?
Montezemolo Valenciába utazott, láthatja az autóit 11. és 13. helyről indulni. Ráadásul városi pályán. Nem örül.
Barrichello szerint Massa nem lassú, lazítania kell.
Tudják, hogy szárazon sosem nyertek volna.
12. a spanyol, mérnöke szerint 7. lehetne a maximum.
127 kört és második időt ment a német, a williamses a hét leggyorsabb körével nyerte a 3. tesztnapot.
Vettel 1., a futamot Hamilton és Massa dobta föl.
Ütközés, büntetés, balhé, Button - pályafutása legrosszabb szenzonja, a McLaren főnökei szerint is gödörben van. Második számú pilóta lett, hírbe hozták a Red Bull-lal, de ha jövőre is így folytatja, esélye sincs 2013-ban átigazolni.
Nem egymással van bajuk, hanem a helyzetükkel.
Massa tette szóvá, hogy nagyon csúszott a pálya.
Nincs Schumacher, Massa csak reprezentált, de a hangulat a régi: Pilótaválogatott-Allstar-csapat 8-4.
Előnyösebb a célegyenesre támadóként fordulni.
A bajnok mindkét tavalyi gyengélkedővel számol.
Fél másodpercet vert Rosberg korábbi rekordjára.
Maranellóban Alonso és Massa mutatta be az F150-et.