Gyári képeken az új Audi A3 kabrió
A nálunk készülő limuzin alapjaira épül az A3 új kabriója, amely az elődnél nagyobb és könnyebb.
A nálunk készülő limuzin alapjaira épül az A3 új kabriója, amely az elődnél nagyobb és könnyebb.
Akár több százezer autót is érinthet az a hiba, amelyet a VW csoport jelenleg is vizsgál.
Közel két évtizede alatt felnőtt mellé a konkurencia, de népszerűsége máig tart.
Kipróbáltunk négy autót önök helyett. Vigyázzon, mert ennyi pénzért csak két esélye van: befürdik vagy belenyúl a tutiba.
Öt henger, 340 lóerő, öt ajtó – az apuka örül, az asszony és a gyerekek már kevésbé, de legalább beülni nem lesz nehéz.
Aki azt hitte, Ingolstadtban elfogytak a kínálatbővítő ötletek, téved: a VW Jetta négykarikás megfelelője a következő lépés.
A típust Európán kívül is forgalmazni szeretné az Audi, de puttony nélkül nem is érdemes belefogni
A turbódízelek kifejezetten élénkek, de a kereplõ, maximum kétezres fordulatszám-tartományban élvezetes TDI nem igazán vagány. A valóban életképes, turbós benzinesek csillagászati összegekbe kerülnek. Maradjunk tehát inkább a kevesek számára még saját pénztárcából is éppen megfizethetõ benzines variánsnál: az 1,6-os, 100 (egyes források szerint 101, illetve 102) lóerõs négyhengeresnél.