Bármelyikben a fejünket veszthetjük
Úgy néz ki, az ADAC tesztjén nem volt egy nyitott autó sem, ahol az utasok megúszhatnák a fejsérülést.
Úgy néz ki, az ADAC tesztjén nem volt egy nyitott autó sem, ahol az utasok megúszhatnák a fejsérülést.
A pilóták egymást segítették ki a megálló roncsokból a németországi autóversenyen.
A múltkori botrányt követően független szervezettől kértek vizsgálatot. Csúnya dolgokat találtak.
A klub szóvivője szerint ez nem szabálytalan.
Elszartam - vallotta be a kommunikációs igazgató, aki manipulálta a német autóklub díjának szavazását.
A német autóklub elutasítja a külföldieket terhelő autópályadíjak bevezetését.
A újabb vevőjelölt jelentkezett be a legendás versenypályáért, de úgy tűnik, fizetőképesség híján elmarad a megegyezés.
Lassan beköszönt a tél, ideje felrakni a téligumit. De milyet érdemes venni, ha nincs? Az ADAC idei téligumi tesztjén négy típus is bukott.
Olyan márka terméke lett az utolsó, amit idehaza is szeretnek az árérzékeny motorosok.
A németek által frissen tesztelt gyerekülések mind többé-kevésbé biztonságosak, egy viszont megbukott a károsanyag-vizsgálaton.
Kissé átrendeződött a gumikínálat az utóbbi években, a jók és a bukók között is akadnak meglepetések. Nyárigumi-teszt.
Elérhető árú, mégis komoly versenygép épül a formás kiskocsiból.
Kinéztem egy téligumit, de nem tudom eldönteni, jó-e.
Összerázódott a mezőny, de az ADAC megmondja a tutit. Van, hogy olcsóbb, ami drága, és megint fennakadt a szűrőn egy kis ipari hulladék. Gumiteszt.
Itt az egyértelmű bizonyíték: jön az energiacímke. Nem kell többé gumitesztet böngészni?
Az ADAC 24 órás versenyén minden van, mint a búcsúban. Virsli, fagyi, gumicukor, és egy öreg Manta lekörözi a Porschékat.
Egyetlen tizedmásodpercnyi kihagyás is pozícióveszteséggel járt volna. Patrik a kiváló 2. helyen ért célba.
Tomes Patrik és csapata ismét nekivágott az ADAC Mini Bike Cup sorozat 2012-es szezonjának.
Téved, aki azt hiszi, egyre megy az Apollo meg az Infinity. Ezek bizony gumimárkák, de ahol az egyikkel áll, a másikkal még negyvennel rombol az autó.
Ha alig pár ezres a különbség a tesztgyőztes és a sereghajtó között, ki az a hülye, aki nyúlós vackot vesz?
Nem számít, hogy hány csillagot kapott az autónk a törésteszten, egy üres teherkocsi is péppé lapít.
A németek szerint a 2010-es autók alig mennek tönkre. A BMW-k pedig szinte egyáltalán nem.
A németek szerint a 2010-es autók alig mennek tönkre.
Furcsa levelezést továbbított nekünk Tamás, aki az ADAC nyárigumi-teszt eredményeit ismertető cikkünkön talán kicsit felszívta magát, és levelet írt, az LMCS-nek.
Lebőgő Goodyear, és az európai élmezőny javát lelépő, névtelen indiai abrocsgyár – az ADAC friss nyárigumi-tesztje érdekes eredményeket hozott.
Többek között ezt a kérdést is fel kell tennünk, amikor téli gumit választunk. Ha nem szeretne húsz méterrel hosszabb fékutat a nyálkás aszfalton, itt az ADAC-teszt.
Tíz autót küldött a pályára az ADAC, hogy megnézzék, felborulnak-e, ha beleng az utánfutó vagy megfogja az ESP a kígyózást. Nem mindegyik remekelt.
A németek alaposak. Nem érdekli őket a pénz meg a maszlag: megvették az üléseket és elvégezték a törésteszteket. Kiderült, hogy nem feltétlenül a drága a jó.
Ezen a teszten mindenképpen. Ahol a Citroen Nemo felborult, a Landwind CV9 alig billen meg.
Több kategóriában is a franciák vezetik az ADAC hibastatisztikáját, de a BMW és a Mercedes se maradt nagyon le.
Már az NCAP megmondta: kellene beléjük az ESP. Az ADAC nem hitte el, dobtak is egy leszúrt Rittbergert.
Májusban és ősszel a legaktívabbak a vadak, ilyenkor történik a legtöbb baleset miattuk. Mi a teendő, ha felcsillan a szempár a bozótban?
Maloya? Tecar? Ezek is gumigyártók? Bizony, mégpedig nem is rosszak: vannak meglepetések az idei nyárigumi-tesztben.
Általános bölcsesség, hogy azok a gumik, amelyek remekelnek az üzemanyag-fogyasztás és a kopás terén, vizes úton általában rossz teljesítményt nyújtanak.
Lehet, hogy mégis igazuk van a huhogóknak. 160 emberéletet menthetett volna meg az ABS tavaly.
Vajon hogyan viszonyulnak az autósok, taxistok, nyugdíjasok, Suzukival és Audival közlekedők a téligumi használatához? Spórol-e a magyar, ha az életéről van szó vagy sem?
Mai cikkünk blogposztja.
A német autóklub, az ADAC az idén is két népszerű méretben, a 185/60 R14 T és a 205/55 R16 H kategóriákban tesztelte a téli gumi kínálatot.
A Renault Kangoo jávorszarvas-tesztjét tavaly a Német Autóklub (ADAC) végezte el, a francia kishaszonjármű pedig elég rosszul szerepelt.
Harmadik modelljének forgalmazását tervezi kínai egyik nagy autógyártója, a Brilliance. A BS6 és a BS4 után jön a BS4 kombi.
Kia Soul euroNCAP törésteszt
Az ADAC ezúttal nagyszabású bérautó inkognitó teszttel jelentkezett: 7 európai ország üdülővárosában béreltek kocsikat, megvizsgálták az állapotukat és szolgáltatás minőségét.
Egyre kevésbé megbízhatók a japán autók, a németeknél viszont erős a kettősség.
A német autóklub minden évben elvégzi két népszerű kategória gumitesztjét.
Legfrissebb ütközési tesztjeit az ADAC 30 km/órával, de biztonsági öv nélkül végezte el. Az eredmény rémisztő.
A Német Autóklub tesztje szerint már 30-as tempónál is összetöri magát, aki nincs bekötve. Részletes cikk a Totalcaron.
A német ADAC egy friss baleseti statisztikához kapcsolódó körképében az A-oszlopok vastagságát és a miattuk létrejövő holtterek veszélyességét vizsgálta.
Európa-szerte évente közel egymillió ember szenved nyakcsigolya-sérülést ráfutásos balesetben.
Jövőre az Euro NCAP program része lesz az a teszt, ami a ráfutásos balesetek sérülésveszélyeit értékeli.
VW Golf VI ADAC törésteszt
Fiat 500 vs.