Csődbe mehet az elátkozott légitársaság
Túl lehet élni ennyi tragédiát, ha az utasok babonások, a cég pedig eleve veszteséges?
Túl lehet élni ennyi tragédiát, ha az utasok babonások, a cég pedig eleve veszteséges?
Az Emirates indít napi járatot.
Kiszállt egy befektető, ezért leállt a Dalmatian. Pedig már jegyeket értékesítettek.
A sok kudarc nem tántoríthatja el őket.
Várták, várták a sok profitot, de kiderült, hogy kevesebb lesz.
Vagyis egy légifuvarozó hasonló nevet választott.
Egy friss, hiteles hírszerzési értesülés miatt a légitársaságoknak fokozottan figyelniük kell.
Tavalyi összesen 1,01 millió utast szállított a magyar piacon.
Miért kellett ez a nagy felhajtás, ha nyilvánvaló kamu volt az egész? A cég azzal keresett sokat, hogy csinált egy beszállítói "adatbázist" és súlyos pénzeket kért azoktól, akik feliratkoztak rá. Tízmilliókat kereshettek így.
A sűrű köd miatt nem szállhatnak le repülők Budapesten, az utasok Bécsben idegeskednek.
A légitársaságok mobilszolgáltatóvá válnak, az utasok meg örülhetnek az olcsó internetnek.
Hatékonyabb lesz a működés. A német cég 14 ország értékesítését irányította tőlünk.
A Sólyom bukásával nem csak egy légitársaságot vesztünk. Itt a 10 legjobb idézet Vágó Józseftől.
Most novemberben vagy decemberben, attól függően, hány gépük és útvonaluk lesz addig.
Szeptemberre ígérték, de nincsenek meg az engedélyek, a három gép Angliában áll.
Leszállt az első minszki Belavia gép Budapesten.
Néhány vödör fekete festék bármit megold?
A Malév egykori vezérigazgatójával fut a magyar színekben pompázó tadzsik magán-légitársasága.
Vietnam, Japán, Kuba - 28 útvonal maradt parlagon a Malév után. Megszerezhetné a Sólyom, de minek.
Akinek már volt jegye, visszakapja a pénzét.
Egy Sólyom leszállt hozzánk, nagy tettek várnak rá. Horti Gábor sportriporter neten keringő legjobb kommentárjaival köszöntjük A'lmos vezért.
Nemzeti színű sólyom kerül a Sólyomra Angliában.
A cég tényleg olcsón lízingelhető gépekkel indul, de már tárgyal 22 vadonatúj Airbusról.
A Sólyom 35 embert, többek között pilótákat, adminisztrátorokat, raktárosokat, mérnököket keres.
Autóktól a számítógépekig, ásványvíztől a szállodai szolgáltatásokig épít adatbázist a cég.
Így szólítják majd a cég pilótáit a légiforgalmi irányítók.
A CCG kiszámolta, mennyit bukik az új légitársaság, ha tényleg így vágnak bele. Irreális számok.
Jó az időzítés, a londoni tőzsdére vezethetik be.
Sólyom lesz a neve és augusztusban már repülne az új nemzeti légitársaság. De hogy ejtik ki majd a külföldiek?
A piros-fehér-zöld festésű gépekkel induló cég nem a fapadosokkal akar majd versenyezni.
A német és orosz charterek után ez lesz az első menetrend szerinti járat a Hévíz-Balaton Airporton.
A GVH 15 millióra büntette a céget, mert a Malév csődje után kamu reklámokat jelentetett meg.
Legutóbb 700 járatot töröltek, 5,2 százalékos emelést követel a szakszervezet.
Áprilisban nálunk is kezdődik az á la carte-repülés, ugyanaz a gép egyszerre lesz fapados és normál.
A két vállalat egyesülése megölte volna a versenyt, emelte volna az árakat.
2012. február 3-án reggel 6 órakor jelentette be, hogy 66 év működés után nem szállnak fel többet a cég repülőgépei.
Fontos döntést hozott az Európai Bíróság, ételt és szállást kell adni a külföldön rekedt utasoknak.
Ha tényleg elindul az új nemzeti légitársaság, sok olcsó fapadossal kell harcolnia rengeteg pénzből.
Egyelőre európai úticélokra készülnek öt Airbusszal, de jövőre közvetlen amerikai járatuk is lehet.
A LOT 130 millió dolláros állami támogatást kapott decemberben. Kevesebb dolgozó és a járat lesz.
A genfi járat hetente háromszor, a kijevi tavasztól minden nap közlekedik.
A Skandináv légitársaságnál hárommilliárd koronányi takarékosságra lesz szükség.
Novembertől 3-12 font lesz egy helyjegy.
Háromezer felkelő lehet Aleppóban, folytatódtak a véres harcok. Ideiglenes kormányon dolgoznak.
Az OLT Express Regionalnak pénteken visszavonták a koncesszióját.
Négy, Hollandiából az USA-ba tartó járaton találtak varrótűket az ételben. Az FBI is nyomoz.
A jogvédők felháborodtak az ötleten, hogy a cég Google-keresések alapján építene profilokat.
A szintén ír Aer Lingust szemelte ki a cég, bár ők nem fogadták lelkesen a tervet.
A Légügyi Hivatal meghirdette a repülési jogokat, az izraeli és ukrán vonalra már jelentkező is van.
És jó lenne, ha vidékre is repülne, mondja az NFM. Rájöttek, hogy a Malév-csőd ártott a turizmusnak.
Egy holdingban osztanák meg a gépeket és az utasokat, közös társaságról egyelőre nincs szó.
A járatok harmadát törölni kellett.
Az első másfél hónap alatt 120 ezer utast szállítottak Ferihegyről.
Az Iberia Express hamarosan Spanyolországon kívülre is szállítana utasokat.
Másfél hónapja nincs nemzeti légitársaság, érdeklődők vannak, állami elszántság és befektető nincs. A légi közlekedésben hétvégén jön a nyári menetrend, aki abból kimarad, egy évet veszít.