Napba nézni jobb
Sokat fejlődött az autódizájn az utóbbi húsz évben, hiszen egyre nehezebb kifejezetten ronda típusokba botlani. De azért vannak még, itt járnak közöttünk. Szubjektív!
Sokat fejlődött az autódizájn az utóbbi húsz évben, hiszen egyre nehezebb kifejezetten ronda típusokba botlani. De azért vannak még, itt járnak közöttünk. Szubjektív!
A kutyának sem kellettek, most mégis ismét megpróbálnak odapörkölni a VW-nek és a BMW-nek. De mivel?
Talán nem túlzás azt állítani, hogy vagyunk itt már annyi ideje és láttunk/tapasztaltunk már határon innen- és túl annyi mindent, hogy ritkán lepődünk meg bármin is.
Le kellett vontatni a pályáról, de a saját hülyeségünk miatt. A Toyotánk elpusztíthatatlan.
Nem tudom, mi üldöz engem, de ha egyszer elkapom, vízbe fojtom, az biztos.
Nézd meg, miről maradtál le vagy ellenkezőleg: nézd, milyen jól néztél ki. A pályanap menő.
Javában zajlik a Totalcar V.
És tessék, itt a profi közvetítés, nézze a pályanapot élőben!
Ma a Hungaroringen alszunk, de holnap itt akkora buli lesz, hogy ihajj!
Winkler mekkázik egyet, majd szakmai vita robban ki a stúdióban és mindezek tetejébe jönnek az agresszív tehenek és a csodát kereső olvasók.
Lassan indítjuk a visszaszámlálást, őrülten csörög a telefon egész nap, a DTM után már takarítják a Ringet, mi pedig mennénk már!
Épp Göbivel ültünk az irodámban, amikor Marci hívott, aki a Velvetnél dolgozik.
Neveztél? Jönnél? Akkor gyorsan nézd meg ezt a listát! De akkor is, ha csak kíváncsi vagy, milyen autókat látsz ott idén.
Üdvözlök mindenkit Indiából.
Ezúttal semmi nem áll majd a közvetítés útjába. Jönnek a profik!
Bármi kérdésed van a Totalcar-Hungaroring 5.
Ötödször hívunk mindenkit, ötödször rúgjuk ki a ház oldalát egy remek, csapatós nappal. És ne hagyd otthon a családot sem. Itt senki nem unatkozik!
Ilyen tényleg csak egyszer történik az emberrel, mindegy milyen hosszú az élete.
A legnagyobb DMC-koncentráció azon a napon az egész világon Leszakadt az arcunk, amikor megkaptuk a hétvégi Oldtimer Premier pontos látogatási statisztikáit.
Én mondtam!
Na de most már gyere ki, SOFORT!
Valamivel hét óra előtt értünk ki a Premier Outlet-területére és nem mondom, átfutott a fejünkön, hogy ez a mai buli halálra van ítélve.
És ami a legborzasztóbb: közben piszok jól érezzük magunkat. Bűn?
Hogyan gondolkodik egy nepper és mivel nem számol az autóvásárló. Valamint egy kis oldtimerezés és persze tanács-hegyek!
Elkezdődött hát ismét.
Vajon mire jó egy Audi Q7 és miért kell a világnak a sok, nagy SUV illetve miről ne feledkezz meg, ha turbódízel autód van. És persze Schwarzenegger.
Április 16.
20.00
DoQ Channel.
Támadunk!
A Hungexpo területén megrendezett Parkoló Parádé sikere minket is meglepett. Olyannyira, hogy azzal a lendülettel szervezünk egy következőt.
Egy remek rendezvényt karoltunk fel. Miért? Mert tudjuk, hogy ennek csak így van értelme.
Mi biztosítjuk a helyet, ti hozzátok a hangulatot. Gyertek az idei első TC-találkozóra!
Ma, ha bármibe belekattintasz és megtalálod a Deezer-hirdetést, akkor tudd, hogy mi szól, ha rákattintasz a lejátszás-gombra.
Ne keress mögötte többet, mint ami: autós arcok, érdekes gépek és kötetlen szórakozás. Ingyen. Jössz?
Az Index Sales House-tól kaptunk a napokban egy felkérést, melynek valószínűleg beláthatatlan következményei lesznek olvasóink szellemi fejlődésének szempontjából.
Nem kell már sokat aludni és elkezdődik a Totalcar TV legújabb szezonja.
Cikkünk nagy port vert fel, ideje egy kicsit csillapítani a kedélyeket és eloszlatni egy-két tévhitet. És telefonáltunk is!
A Margit körúton, a Machwart liget és a Széna tér között, egy udvarban volt egy kis kocsma kávézó, a Tommies.
Ahogy a frissen megvett Fiat Ulysse-t vittük Szentendréről az M0-on, pár dolog kiderült.
Idei első adásunkban ajánlunk, lesznek olcsó lányok és menedzsereik és katonadalok. Kapaszkodjanak!
Aki bírja cérnával, az akár a videót is végignézheti, aki nem, az csak hangot is kap. Műhelytitkok, autós hibák és tévhitek, szekértőtől-trollig. És Karotta 911-ese.
A Mercedes márkanév szinte szinonimája a prémiumnak.
Volt egy favorit, a Palóc Reménység.
Nem, dehogy, ez nem olyan, nem lesz itt verseny, nem aranybugyira megy, gyere nyugodtan, tök jól fogunk szórakozni, frankó lesz, neked ennyit jelent a testület? Ilyen dumákkal csábítottam azokat, akik meg voltak győződve arról, hogy ha mi szerkesztőségileg elmegyünk valahová, ahol csak a versengés gondolata is felmerül, nos, az végtelen mészárszékké fajul hamarosan. Az eredményjelző tábla, a legfontosabb képernyő evör És igazuk van.
Kicsit megkésve ugyan, de betartjuk, amit megígértünk mindenkinek, aki annak idején eljött az első Faluvégi Farolásra.
Az 5 perc angol nem más, mint egy szépre tördelt, jól kinéző, informatív, szórakoztató nyelvtanulási segédeszköz, ami olcsó is, 750 forint.
Karotta nirvánában, Winkler verejtékben.
A becsületesnepper, és a német nepperkolléga is azt mondta: a Cougarnak kell egy fényezés.
Winkler folytatásos novellagyűjteménye nagy siker volt, kivonatolva, mozgóképben talán még plasztikusabban mutatja, valójában milyen is volt a Mazda3-nyúzópróba.
És a csaj? Nagy military-rajongó, most megadtuk neki a lehetőséget, hogy megmutathassa: mennyire is gondolja komolyan valójában.
A végeredmény az, ami megjelenik a képernyőn és a neten, de természetesen rengeteg minden kimarad- és elmarad a hosszú folyamat során.
Így járt Kopasz, a Becsületesnepper az első Faluvégi Faroláson, fogadjátok szeretettel: Az előző pályanapok után elhatároztam, hogy nem hagyok mindent az utolsó pillanatra, mindent megcsinálok időre.
Az ember életét sok dolog befolyásolja.
Van belőlük mindenféle: kicsi, nagy, olcsó, drága, elsőkerekes és összkerekes, a vásárlók feje zsong a sok rövidítéstől: SUV, SAV, crossover és miegymás, de valójában mindegyik ugyanabba a kategóriába tartozik.
Két évvel ezelőtt volt egy autóm, melyet legalább annyira szerettem, mint anno a Renault 15GTL-emet: egy 166-os Alfám.
Tényleg, már szinte el is felejtettem, hogyan nézett ki Karotta, amikor hazajött Amerikából.
Nagy a pörgés, talán ezért sem fűznénk hosszú magyarázatot a mai adáshoz.
- Mit csinálni? Artistákkal...mit?! Kilőnek? Persze, naná, csak puhára essek, hogyne, csináljuk meg.
Kézifékrángatók, Zsiguli-betyárok és wannabe-drifterek, halvérű családapák, fiatal utcai versenyzők! Jön a hideg, jön a tél, ilyenkor remegve várja minden gázrugdosó az első havat-fagyot-jeget.
Az kérem úgy volt, hogy egy szép napon felhívtak, hogy esetleg nem akarnék-e részt venni egy fizikai jelenségekkel foglalkozó műsorban.
A földből kiásott, másvilágról visszahozott kis AE86-os nem adja magát könnyen.
Utoljára tizenhárom hónappal ezelőtt írtam a felújított Bmw 518i-ről.
Ott vagyunk a Renault WSR-en, mégpedig egy zöld függönnyel.
Tegye fel a kezét, aki tudja, mi az a kartecsni! A választ a stúdióban csak a Becsületes Nepper tudja.
Várták a képeket? Hátha ott vannak? Tessék. Bónuszként pedig minden idő- és szektor. Kattintsanak bátran, van látnivaló!