Gyalogost gázoltak az Oktogonnál
Személyautó ütött el egy gyalogost, a de 4-6-os már újra zavartalanul jár.
Személyautó ütött el egy gyalogost, a de 4-6-os már újra zavartalanul jár.
Az arizonai történet hivatalos megítélése és a videófelvétel merőben eltér egymástól.
A felüljáró csonka lépcsője 2014 februárjában Újpest és Rákospalota között 1974-ben épült egy közúti felüljáró, hogy kiváltsa a nem messze található sorompós vasúti átjárót, és egyvágányú villamoshidat.
A sándorfalvi úton történt a baleset.
Egyszerűen nem tudom, hogy sikerült ilyen sután elhelyezni a város több pontján a vakvezető sávokat és a Demszky-karókat.
A baleset Budapesten volt, kórházban a sérült.
Na jó, legalábbis a kerékpárosok szempontjából tökéletes kereszteződés ilyen lenne szerintük.
Na ez se mai videó, még ha nem is olyan régi, mint amit tegnap posztoltam arról, hogy senki sem felelős a dugókért, azok maguktól alakulnak ki.
Aki erősnek tartja a budapesti közlekedési rendszer átalakítását, az nézze meg a New York-it.
Emlékeztek még arra a különös vörös fényű installációra, amiről egy hónapja számolt be az Urbanista? Mint egy most érkezett olvasói levélből megtudtam, a Nyugati Pályaudvar sinrengetege alatt húzódó, legrégebbi budapesti aluljáróban klipet forgattak. Kedves Urbanista, teljesen véletlenül találtam rá a december elejei alagutas posztotokra és gondoltam megírom, hogy mi installáltunk, méghozzá egy videoklip forgatásához, csak véletlenül otthagytuk egy kicsit a díszletet az elhaladók örömére.
Fotó: indafoto.hu/csipcsup Talán a budapesti mecset terve óta nem jött annyi vitatkozó komment egy Urbanista-poszthoz, mint a legutóbbi nap kérdéséhez, mely így szólt: mit változtatnál a KRESZ-ben 2014-ben? Mivel történetesen betegen fekszem itthon napok óta, nem volt jobb dolgom, mint végigolvasni az összeset, a legérdekesebbeket pedig kimazsolázni nektek.
Egy autó áttért a bal oldalra. Még nem tudni, miért.
A baleset a Keresztúri úton történt.
Az 510-es út forgalmát az 51-esre terelik.
Az 56 éves férfi a 35-ös úton, a bodaszőlői bekötőútnál lépett egy autó elé. Belehalt sérüléseibe.
A kapuvári baleset áldozata súlyosan megsérült.
A rendőrség a helyszínelés idejére teljes szélességében lezárta a 86-os főutat.
A fiú könnyebb sérülésekkel megúszta, a zalaegerszegi cserbenhagyót gyorsan megtalálták.
A gázoló autó megállt a zebránál, de a mögötte haladó autó belerohant, és a gyalogosnak lökte.
A halálos baleset volt a déli szakaszon, az északin pedig egy rossz motorvonat okoz fennakadást
A "Budapesten minden rossz" típusú morgolódók egyik állandó témája volt, hogy miért nem képesek megtanulni nálunk az emberek, hogy jobboldalon állunk a mozgólépcsőn, hogy baloldalt gyorsabban lehessen haladni (vesd össze autópályák leálló-, külső és belősávja).
Töretlenül javulnak a baleseti statisztikák, de meglepően sok a szabálytalan járókelő.
Nyavalygunk itt, hogy milyen sehova sem vezető zebrák vannak Józsefvárosban és Újpalotán, ám Jakartában ennél sokkal cifrább gyalogátkelőhely is előfordulnak.
Igen, hasonló a józsefvárosi megoldáshoz, de ezúttal a Pólus Centernél sikerült nagyot alakítani.
A lány életveszélyesen megsérült Nyíregyházán.
Emlékeztek még arra a zebrára, amelyik a II.
Gyalogosnak öltözve teszteltünk néhány I. kerületi, nyakig parkolt járdát.
Felújítják az Újszász utcát.
Volt a Széll Kálmán tér feltámasztására ugye
Egy rövid ideig zavarban voltam, hogy mi is ez a fura doboz a bécsi zebrák előtti villanyoszlopokon.
Streetpong: igazi közösségépítés pár másodpercre és még azt is mutatja, mennyi van hátra a pirosból, zöldből.
A helyszínen halt meg az autópályán sétáló férfi.
Oké, hogy így már nem balesetveszélyes, de azért remélem nem véglegesnek gondolták...
Tatabánya közelében történt a baleset. Az áldozat a helyszínen meghalt.
A 70 évnél öregebb autóvezetők nem jelentenek nagyobb kockázatot a huszonéves vezetőknél.
Az igazságügyi minisztérium szerint mindenki gyalogosnak születik. A vonatkozó kampány 54 millióba került, annyiba, mint két zebra.
A férfi eddig ismeretlen okból gyalogosan közlekedett az M0-ás autóúton, amikor egy autó elgázolta.
Nagyon izgalmas kérdést vetett fel, egy napokban megjelent írás: miért nincsenek Budán sétálóutcák? Míg Pesten egyre-másra alakítják ki a forgalomcsökkentett övezeteket, a Duna jobb partján - egy-két kivételtől eltekintve (Lövőház utca, Sirály utca) - nem nagyon történtek lépések ez ügyben.
Felmerült kormánykörökből, hogy az Andrássy környékét sétálóssá kellene tenni az új múzeumi negyed kiépítésével párhuzamosan.
A baleset a főváros XIX. kerületében történt, a sérültek állapotáról egyelőre nincs információ.
A baleset a Lomb utcában történt.
Az idős férfit életveszélyes sérüléssel vitték kórházba.
Bevallom, még életemben nem hallottam a Liget Köztársaság Egyesületről, pedig érdekes társaság lehet, hisz a közgyűlésein Szőcs Géza Bojár Iván Andrásként viselkedik. Csak míg egy arculati tanácsnokot azért fizetnek, hogy vad és eredeti dolgokat mondjon, hogy aztán leszűrjék belőle a használhatót a többiek, addig a Nemzeti Erőforrás Minisztérium kultúráért felelős államtitkárának nem kellene feltétlenül nagyközönség előtt brainstormingolnia.
A lassan elkészülő Margit híd szerintem nagyon jól néz ki, rengeteg elemében állították vissza eredeti szépségét.
Nem volt rajta fényvisszaverő mellény, ráadásul az út jobb oldalán haladt.
Mármint, ahova kijut az ember és egy nagy levegőt tud venni.
Évek óta rá van eresztve a kerékpáros-forgalom a budai oldali sétányra. A felsűrűsödött forgalom ellehetetlenítette a biztonságos korzózást.
elvileg ma adják át a forgalomnak (autós?) a rakpartot a Műszaki előtt.
DJ egy látszólag elég hétköznapi célt tűzött ki maga elé: adják meg neki az elsőbbséget ott, ahol az a KRESZ szerint jár neki.
Lehetne hőzöngeni, hogy nem elég a gyalogos lobbinak a Kós Károly sétánytól a Clark Ádám térig tartó hétvégi lezárás terve, aknamunkájukat a Vár alatt is folytatják.
Tipikus jelenet filmben, könyvben, zenében, amikor száz évvel ezelőtt felkerül valaki egy kis faluból a nyüsgő nagyvárosba és elámul azon, amit ott lát.
A 32 éves nőt súlyos, életveszélyes sérülésekkel szállítottak kórházba.
Ó pedig mennyire tetszett a Belváros új főutcájának burkolata a nem repedő, megfordítható, ragyogón világos, örökéletű mészkőlapokkal.
Elütöttek kedd reggel egy gyalogost a főváros III. kerületében.
A novoszibirszki gyalogos nem húzódott le az út szélére, ez halálosan dühítette a részeg autósokat.