Nem járnak a vonatok Újpest és Fót között
Autóval ütközött egy vácrátóti vonat egy átjáróban, az utasokat pótlóbuszok szállítják.
Autóval ütközött egy vácrátóti vonat egy átjáróban, az utasokat pótlóbuszok szállítják.
Ha vonatra ül, egy a nyolchoz eséllyel késni fog, és valószínűleg annyit, hogy ha átszállni akar, azt lekési. Azt hiszi, az IC a legjobb választás? Hát nem! Most mindent megtudhat a MÁV által eltüntetett 12 millió percről.
Vasútállomás hangosbemondóval (forrás: vasútállomások.hu) Vannak jellegzetes városi hangok, amiket nap mint nap hallunk, megszoktuk őket, de gyakran nem sokat tudunk az eredetükről.
A MÁV szerint 50, olvasónk szerint 100 percet. Két helyen is elromlott a váltó.
Az egyik mozdonyvezető és a forgalomirányító is hibázhatott. 38,2 méter volt a két vonat között.
Körülbelül százan utaztak a vonaton, mindenkinek el kellett hagynia a szerelvényt.
És 14 vidéki városban is. Ha tágulni kezdenek a sínek, a MÁV lassítani kezdi vonatokat.
A beruházáshoz és az üzemeltetéshez szükséges szerződéseket július végéig meg kell kötni.
A MÁV szerint az ilyen hibákra figyelmeztetik a mozdonyvezetőket, így jól le tudnak lassítani.
De csak akkor, ha ebből Magyarországon gyártott vasúti kocsikat vennének.
Vác felé és a Budapest-Debrecen-Nyíregyháza vonalon is. Akár 40 percig is állhatunk a szopórolleren.
Ma bejelentették, hogy a korrupcióellenes osztályt gyorsan kiiktató MÁV-vezér kell a kormánynak.
De legalább nem kell fagyoskodni.
Ugyanaz a biztosítóberendezés romlott el, ami már tegnap is órás késéseket okozott itt.
Nagytéténynél elromlott egy berndezés.
Hat évvel azután, hogy az osztrák államvasutak megvásárolta a Cargót, bíróság elé kerül az ügy.
De legalább elképesztő mértékben drágultak a jegyárak az elmúlt években. Hol a legundorítóbb a váró, hány órát utazik egy észt a pályaudvarig? Öt grafikon az európai vonatokról, szomorú magyar mutatókkal.
Nyáron a pécsi, a kaposvári és az esztergomi vonalon is felújítanak egy-egy szakaszt.
A baleset egy vasúti átjárónál történt. Budapest és Lajosmizse között késnek a vonatok.
Szombattól csökken a menetidő, több vonat indul, és a bringások hadára is felkészültek.
Nem indulnak innen a vonatok, és nem is érkeznek, hajnalra állhat helyre a forgalom.
Ma ért véget a józsefvárosi piac hosszú kálváriájára egy végrehajtó és rengeteg rendőr segítségével. A MÁV szerint a piac üzemeltetője 200 millióval tartozik.
A Budapest-Győr, -Nyíregyháza és -Vác vasútvonalon is jelentős késések vannak.
Mezőkövesd és Füzesabony között autóbuszok közlekednek, késések vannak a miskolci IC-n is.
Püspökladány és Berettyóújfalu között a baleset miatt késnek a vonatok szombat délután.
A Budapest–Miskolc–Nyíregyháza vonalon 30-120 perc késésre kell reggel számítani.
Öt vonalon is tönkrement egy-egy dolog.
Mint minden évben. De azért nem árt nem elfelejteni. Itt van a nyári menetrend dátuma.
Tavaly 7 milliárd volt a csoport adózás előtti eredménye, 222 milliárd az adóssága.
Május-júniusban zárhat be végleg a piac.
Végre megmutatta a MÁV az új egyenruhákat. Egyelőre még csak tesztelik a vasutasok.
A Százlábú híd felújítása miatt más budapesti pályaudvarokra terelik őket.
15 év után újratervezték a kollekciót. Jövőre már csak rossz emlék lesz a műszálas zakó.
A Budapest – Szolnok – Debrecen vonalon estig is eltarthat, mire helyreáll a normál menetrend.
A teljes tetőfelújításra viszont még 1-2 évet várni kell.
Az állam is segített nekik, és a nadrágszíjat is behúzták a MÁV-csoport tagjai tavaly.
A 25 éves lány a sülysápi vonaton bukott le, a rendőrség nyomozott, most az ügyészség jön. De mi volt az a nagyon amatőr hiba?
A felperesek nem merítették ki az összes jogorvoslati lehetőséget.
A vasúti megálló átjáróját használók felháborodtak. A MÁV vandál hajlamú honfitársakra mutogat.
Az ok prózai: a MÁV-ellenőr nem tudja leolvasni az osztrák online jegyet, ezért inkább bírságol.
Száz év után újraegyesítenek két városrészt.
Üllő és Monor között egy vágányon leszakadt a felsővezeték, a másikon rossz a biztosítóberendezés.
2,4 százalékkal nő júliustól a dolgozók bére, cserébe a szakszervezet lemond a sztrájkról.
Az eset még decemberben, a Keleti pályaudvaron történt. Nem mertek közbeavatkozni.
A Kunszentmiklósra induló vonat mozdonya elromlott, 15 perces késések várhatóak.
Az alapvető jogok biztosan szerint a vasúttársaság üzletszabályzata nem felel meg az EU előírásainak.
Mezőhegyesről megy Battonyára? Mátészalkából Záhonyra? 25 százalékkal kevesebbet kell fizetni.
A budapesti pályaudvarok is behódolnak a bringás őrületnek: közleménye szerint biciklitárolókat építtetett a MÁV. A Nyugati pályaudvaron, az első vágány mellett 2009 óta 22 férőhely volt, most húsz új hellyel bővült a tároló a ceglédi váróterem előtt, a 17-es vágány melletti szabad területen.
Mindkét vágányon megindult a közlekedés a felsővezeték-szakadás után.
Félórás késéssel kell számolni az elővárosi és a debreceni, nyíregyházi, szegedi vonatoknál.
Mert úgy jár, mint ez a két férfi, akikre rázárták a szolnoki vonatot, aztán nem volt hova menekülni.
Február közepétől újabb 15 mellékvonalon lesz elérhető a regionális vasúti tarifa.
Volt olyan vonat, ami négy órát késett. A jegyek árát részben visszatéríti a MÁV.
A Publimont maga mögé utasította vetélytársait. A BKV reklámhelyeit már ők értékesítik.
Egy idős férfi esett a peronról a sínek közé. Az érkező vonat már nem tudott megállni, hiába fékezett.
A baleset Szendrőnél történt, a vonaton nyolcvanan utaztak. Fűrésszel kezelik a problémát.