Erre büszke most az AMG
Izzó turbók a hengersorok között, 510 lóerő és start-stop rendszer. Így miniatürizálnak az AMG-nél.
Izzó turbók a hengersorok között, 510 lóerő és start-stop rendszer. Így miniatürizálnak az AMG-nél.
Motorozni hívja rajongóit, akik szemből még szexisebb dolgokat láthatnak.
Szögezzünk le pár dolgot, már az elején:
- igen, szeretem a száguldást
- igen, alig várom, hogy elstartoljon az idei Hungaroring, jelentsen is ez bármit.
Továbbá hadd fejezzem ki mély együttérzésemet azokkal, akiknek azt dobta a gép, hogy párhuzamot kell találniuk egy F1-es autó és egy kvarcóra között.
A motor karakteréből fakadóan észrevétlenül múlnak a száz kilométerek, ami nap végén jön ki egy kis csukló és hátfájásban.
Az elektromos motorok tavalyi fölénye után kissé talán meglepetésként hatott, amikor idén június végén ismét benzines gép nyerte a legendás Pikes Peak-i hegyi felfutóversenyt.
Na kérem, így kell ezt csinálni.
Sokan panaszkodnak rövid életű akkumulátorra, de csak cserélgetik őket ostobán, mint én.
Balástyánál az 5-ös főúton ütközött a motoros és a személygépkocsi, az autó sofőrje mellkasi sérüléseket szenvedett.
Egy autóval karambolozott, a sofőr megsérült.
Az oroszok előszeretettel szerelnek fedélzeti kamerát autóikba, motorjaikra.
Soha előtte nem ültem motoron. Két hét után azonban egyre biztosabban mentem, a kanyarok is kevésbé voltak ijesztőek, kezdtem ráérezni.
A kora reggeli ütközésben meghalt a motoros.
Komoly technikával és személyre szabhatósággal csábítaná a vevőket a brit márka.
Mátrafüred közelében történt a baleset.
A Ken Block által népszerűvé tett gymkhana-videók világszerte milliókat ültetnek le a monitor elé.
Ezeket a technikákat nem tanulod meg az oktatódtól, pedig akár életet is menthetnek.
Ha nyaralni mentünk, az ülés alá elfért egyheti cuccom. Persze a barátnőmé nem, de ez más kérdés.
Végre egy olyan közlekedésbiztonsági film, amit érdemes megnézni. Azoknak is, akik már azt hiszik, hogy mindent tudnak.
Pilóta: Skip Stewart (Pitts S-2S Special)
Motoron: Cody Elkins
Cameron Air Show 2014
Cojones from Hell, tisztelet kimaxolva.
Egy kisteherautóval ütközött, nem élte túl.
Több évtizede nem gyártottak már motorkerékpárt, ezen most változtatnának.
Szerelni borzalom. Minden nagyon szűken van elhelyezve benne. Aprónak gondolt munkákért is komolyan meg kell bontani a motort
Ő volt az utas, a motor vezetője súlyosan megsérült a Hűvösvölgyi úton.
Városban, szerpentinen verhetetlen. Amikor cserélgettünk a barátaimmal, alig vártam, hogy visszaüljek rá.
Eresztvényből Salgóbánya felé tartottak.
A színész motorozott egy kicsit, és az alsónadrág mellett egy friss sérülést is villantott.
Az autós sokkot kapott a gázolás után.
Három év és kétezer óra. Nagyjából ennyi a távolság Ózd és Essen között, ha motorépítésről van szó.
Nem volt elvesztegetett idő a nyergében eltöltött három év, de hosszabb túrákhoz jól jön a nagyobb motor.
Felfrissülnek a négyhengeres dízelmotorok, a változás a 2-es, 4-es és 5-ös sorozatot is érinti.
Amikor néhány hete a Johammer J1-eséről olvastam, a megosztó formát látva felmerült bennem a kérdés, hogy vajon melyek lehetnek minden idők legrandább motorkerékpárjai.
A régi Uralok szépsége ötvözve a megbízhatósággal. Ez a motor egy csoda.
Valaki szerint csúnya, valakinek érdekes, kevesek szerint szép. Szerintem megbízható, elpusztíthatatlan kis dög. Ja, és persze magyar.
A tolvaj nem számolt a nyomába eredő hölggyel, akivel nem bánt kesztyűs kézzel, most börtön várhat rá.
Elfogyott a bizalmam, nem mertem vele elindulni sehova sem, mennie kellett a háztól.
A könyv azt írja, hogy a váltócserét a hátsó ülőlap kiszedésével kell kezdeni.
Nagyon sok ismert ember motorozik, így nem biztos, hogy olyan könnyű lesz kitalálni, kiről is van szó.
A Shox pedig elkészítette 2014-es katalógusát, melyből teljesen felöltözhetünk a motorozáshoz.
A Cayman és a Boxster kap új, négyhengeres, turbós boxert. Nem kell sokat várni a hibridekre sem.
Nem egy szolgalelkű háziasszony, inkább egy vad amazon. Meg kell küzdeni azért, hogy vele lehess.
A japánok lényegében visszatérnek az MX-5 eredeti receptjéhez, de minden eddiginél kisebb motorral.
Minden kereszteződésben rendőrök álltak, senki sehová.
A Porsche remekül beplántálta a vevői fejébe, hogy az autói elpusztíthatatlanok.
Kevés a kilométer, minden időben lett cserélve, aztán leállt a motor. Azóta dadog.
Olyan, mintha mind gyártottunk volna egyötöd Audi-motort. Nagyon megy a gyár.
Ha valami jó konstrukció, az nem azt jelenti, hogy a szervizt is hanyagoljuk, és csak tankoljuk bele a legolcsóbbat.
Minden porcikája gondosan megtervezett. Mégis az a legjobb tulajdonsága, hogy mocskos módon átalakíthatod.
Az olasz autók akár lényeges előnyt szerezhetnek az ötlet révén.
A pornóipar szerencsére gondolt azokra is, akiknek a fejkendő legalább olyan fontos, mint a mellek.
Az osztrák gyártó ötszáz és nyolcszáz köbcentis gépekkel bővítheti kínálatát, meghódítanák Indiát.
Olcsó, keveset eszik, elnyűhetetlen és mindenhol megállja a helyét. Bizonyára van jobb motor is a világon, de minek?
Egy XIII. kerületi garázsban álló autó csomagtartójában.
A Rynót az USA-ban kezdik forgalmazni. Nincs rajta gázpedál, dőléssel gyorsíthat a sofőr.
Nem megy a titkolózás az olaszoknak. Kémvideó az új MV Augusta Dragsterről.
Rendszeres olvasóink közül talán sokan emlékeznek még Aoki Kunio történetére.