Ilyen a 2-es BMW profik kezében
Keresztbe csúszó autók, sűrű gumifüst, és csábos rendőrnő. A Németek még mindig jól használják a régi receptet.
Keresztbe csúszó autók, sűrű gumifüst, és csábos rendőrnő. A Németek még mindig jól használják a régi receptet.
A Genesis egykori frontembere nem közismet autóbolond, de ettől még van ízlése.
Lassan csiszolódik-csiszolódik, nem kerget a tatár, ráérünk Ez a poszt nem akar rábeszélni az öregautózásra.
Elképesztő állapotban került elő az autó. Története mesébe illő.
Két év múlva lesznek százévesek, ezt illene rendesen megünnepelni.
A bonneville-i sós síkság egyik legjobb motorjára lehet majd licitálni, a bevételt jótékony célokra fordítják.
Profilból szobor, szemből veszélyes, a seggébe legszívesebben beleharapnál. Ez a pofon 25 éves, de ugyanúgy csattan még ma is. Ha van rá pénzed.
Ekkora pimaszsághoz arc kell, de muszáj elismerni, az ötlet jó.
Dízel? Lenézed? Vigyázz, mert ez a motor már az 5-ösben sem volt rossz, itt viszont egy fele akkora autót visz.
A Hockenheimringen a legelsőt és a legújabbat eresztették össze? Vajon melyik volt a gyorsabb?
A BMW először a HP4 sportmotorhoz teszi elérhetővé az új ABS Pro blokkolásgátlót.
Évei javát féltve töltötte, most harmadik tulajdonosára vár ez a narancsszínű M1-es.
Talán sokszor nem is tudatosítják, milyen életveszélyes helyzetet okoznak egy-egy manőverrel. És most kiderül, kinek volt először lézeres fényszórója. BMW vagy Audi?
Nem kevesebb, mint 1,6 millió autót hívnak vissza egy japán beszállító miatt.
Soha nem adtak még el annyi motort fél év alatt, mint az idei év első hat hónapjában.
Első generációs, de már a negyedik használja. Alapmodell, ám még hatévesen is igazi extra volt felénk. Újonnan került a családba, mégis veteránossá tett többeket.
Tudtuk jól, hogy a vizesítést nem lehet megúszni, de biztosíthatunk mindenkit: a BMW-bokszernek ez a változtatás nemhogy kivette volna az élét. Épp ellenkezőleg.
Bár a legnagyobb riválisnak számít a két német luxusautó-gyártó, a színfalak mögött mégis folyik a közös munka.
A kézi váltós Alpina B12 5.7 igazi ritkaság – ráadásul ez a példány egyedi rendelésre készült, Brunei szultánja számára.
Ezen a versenyen nem a sebesség a legfontosabb. Viszont nem árt, ha a nyeregben is tudsz tájékozódni.
A klasszikus versenymotoros fényezés mellett színezett a szélvédő, újak a kerekek, és durvább a kipufogó is.
3 millió forintnyi kárt csináltak, a tulajdonos beperelte a rendőrséget.
Az autó, ami előtt mindenki megáll. Aztán szelfizik. De tényleg a jövő autója, vagy csak egy tíz évet késett Lexus-utánérzés?
Mindig BMW-t szerettem volna, de eddig győzött a józan ész. Nem bírom tovább, BMW kell!
Egymilliárd dollárból valósulhat meg a bajor gyártó mexikói üzeme, mely az amerikai piacra termel majd.
Óriási az a tartomány, amiben a 125d jelen van. Komótos városi kisautó, de hamar előjön belőle nyers erő, és akkor leizzaszt. Az élmény-erő-takarékosság háromszögben verhetetlen kompakt.
Már csak az is durván kétmillió többletköltséget jelent, ha valaki az első sorozatból szeretne egyet.
A kutyának sem kellettek, most mégis ismét megpróbálnak odapörkölni a VW-nek és a BMW-nek. De mivel?
Jól gyorsul, dinamikus, rugalmas, élmény vezetni, de nem fogyaszt tíz liter fölött. Accord lesz vagy 320d?
Az autó Újpest határában sodródott ki egy kanyarban, ezután csapódott az út túloldalára.
A bajor gyártó futóműgondok miatt figyelmezteti a tulajdonosokat, hamarosan visszahívás is lesz.
Az új, fronthajtású generációval már közúton is találkozhat, akinek egy kis szerencséje van.
És eltanulja a helytelen adatokat LPG-üzem alatt?
A BMW hivatalosan is bemutatta a kupétítős hobbiterepjáró második generációját. Nagyobb, mint valaha.
Úgy tűnik, a gyári fotók kerültek nyilvánosságra a BMW nagy terep-kupéjának második generációjáról.
Az egész világ nézi, a magyar hogyan érzi - tartja a cseh mondás és ebben az esetben ez indokolt. Hazai motorépítő-gurunk ismét nagyot alkotott.
Alig látni már az utcán ezt a fura jószágot, a másikból pedig biztosan nem jön szembe egy ugyanolyan.
Ezzel az emberszabásúval viszonylag kis eséllyel találkozunk, de megfigyelhető rajta a sztereotip ellenszenves terepjárós minden ismérve.
A román F. Gheorghita szerda este hajtott át a határon, a bejelentések eddig nem vezettek nyomra.
Ha már nagyon fáj beszállni, nagyon bánt a szél és nagyon nehéz nyomni a gázt, túl sokáig vártál. Ha még csak kicsit, ne késlekedj.
A férfi után hajtóvadászat indult Makón. Egy apartmanben kis híját elfogták a rendőrök.
Generációk óta az egyik legjobb, utcai sportautó, melynek mindig meg kell küzdenie a közvéleménnyel és amely mindig győz. Az M3
Mai adásunk rendhagyó lett.
Mai adásunkban sajnos nem kedvezünk a hétköznapi autósoknak. Sőt, a szürke autók kedvelőinek sem. Baj?
A bajorok ismét roadsterrel támadnak, de ezúttal nem ragaszkodnak a klasszikus formákhoz.
Szívfájdító, mégis érthető lépés volt bezúzni a villanyos 1-es BMW-ket. A fedetlen tréler kicsit erős.
Mindössze ötszáz darab készült a BMW egyik klasszikusából. Az egyiket most bárki megveheti.
A tettes egy fekete BMW-ben hajtott végig az utcákon, és a kocsiból lövöldözött a járókelőkre.
Olasz segítséget kértek a kétüléses élményautó tervezéséhez. A jelszó a minimalizmus volt.
A Nürburgring mellett fotózta le a korai prototípust, ami leginkább egy kompakt egyterűnek tűnik.
Az ember, aki felállt és eldöntötte, hogy nem adja fel.
A külföldi rendszámú BMW-vel közlekedő 25 éves nyíregyházi férfi elütött egy motorost a 41-es úton, majd több autót is összetört. Kórházban őrzik.
Történetek a múltból, Fuser-gate és egy kis BMW. Valamint a vásárolt érettségik.
...remélem tudod, ki vagyok én. Aki nem tudja, az jól jegyezze meg. A BMW megcsinálta az univerzális pusztítógépet. Bénának-profinak. Boka nem maradt szárazon.
Az első generáció még négyhengeres volt, és a következő ismét az lehet, ha szükséges.
A BMW már régóta tervezgeti a közép-amerikai gyártósor felállítását. Az olcsóbb munkaerő dönthet.
Legyen szívó, benzines, kéziváltós, legalább 160 lóerős, és ne kerüljön többe, mint másfél millió.
Szuperkönnyű és szupererős a szélesített 2-es, tényleg minden adata lélegzetelállító.