Mostantól rettegjünk, ha repülőre szállunk?
Vérszemet kapnak a terroristák, hogy ilyen könnyű bekerülni a hírekbe? Idén már vagy 700-an haltak meg légikatasztrófákban, egyes szakértők azt jósolják, hogy lesz még folytatás.
Vérszemet kapnak a terroristák, hogy ilyen könnyű bekerülni a hírekbe? Idén már vagy 700-an haltak meg légikatasztrófákban, egyes szakértők azt jósolják, hogy lesz még folytatás.
Idén már többen haltak meg repülőn, mint az elmúlt három évben. De soha többé nem ül biciklire, ha megnézi ezt a statisztikát.
És ezért egészen elképesztő fejlesztésekre is képes!
Hogy maradnak vonalban? Hogy nem ütköznek össze? Mi az, hogy az óceán felett nincs radar?
Kondenzcsíkok felerősítik az üvegházhatást, így védekezhetnénk a globális felmelegedés ellen.
Egy osztrák lap írt arról, hogy egy magyarországi NATO-gyakorlat miatt volt problémájuk a légiirányítással.
A baleset egy római reptéren történt.
A madarakéhoz hasonló tollakkal hat százalékkal kevesebbet fogyasztana egy gép.
Vissza kellett fordulnia a CityJet gépének, mert szárnyból letört egy rész. Senki nem sérült meg.
Egy 30 éve elfeledett leletről derült ki, hogy ez a hiányzó láncszem a repülő rovarok előtt.
Budapesten csak engedéllyel lehet repülni, de ne aggódjon: elnéző a hatóság. Készül az új drónszabályozás.
Norvég kutatók kvadrokopterre épített kamerái valós időben reagálnak a fejmozgásokra.
Éjszaka kétszer is, több percen keresztül jelsorozatokat rögzítettek ott, ahol napok óta keresik a tengerben.
De ez még mindig nem jelenti azt, hogy megtalálják a feketedobozt. Az idő sürget.
Szerdától péntekig nem járnak a gépek a pilóták sztrájkja miatt, 425 ezer utas szív.
Az amerikai légügyi hivatal azonnali javítást rendelt el.
A repülés ellenkezik az asszony természetével, a munkásnak meg a villamossal van baja. Esti Ujság, 1914.
A főváros repterén elromlott az egyetlen tűzoltóautó. Nem indulnak a nemzetközi gépek.
Egy német csapat két átalakított mini helikopterrel emelt a magasba egy 56 kilós hölgyet.
Frankfurtba tartott, de egy korábban szívműtéten átesett férfi elvesztette az eszméletét a fedélzeten.
Ha az Európai Tanács is elfogadja, a jogszabály az utasok jogait védi majd a légitársasággal szemben.
9000 méter magasan kezdi el zavarni őket, hogy elfogy körülöttük a levegő.
Decemberig több mint ezren még mindig nem kapták meg az elbocsátásuk után járó végkielégítést.
Egy repülőgép lecsúszott a betonról. Senki nem sérült meg, már elkezdték újranyitni a pályákat.
Egy betegség gyorsabban terjed át Londonból New Yorkba, mint egy közeli brit kisvárosba.
A Tranche–3-on rengeteg módosítást végeztek, ebből sok nem látszik, de több fegyver fér rá.
A sűrű köd miatt nem szállhatnak le repülők Budapesten, az utasok Bécsben idegeskednek.
Az amerikai Albert Rizzinek nyugtalankodni kezdett a vakvezetőkutyája, leszállították a repülőről.
A rendszerből a rendőrség, a NAV, a nemzetbiztonság és TEK is kérhet ki adatokat.
A madridi járat műszaki hibát jelzett, majd hosszú ideig körözött és kiengedte a kerozint.
Hatékonyabb lesz a működés. A német cég 14 ország értékesítését irányította tőlünk.
A Solara sorozat gépei az utasszállítók felett mozognak, napenergiával töltődnek újra.
Charles Darwin sem talált magyarázatot arra, hogy miként tudnak olyan gyorsan felszállni.
A nagy légi folyosókban rengeteg ózon képződik, mert a gépek nagyok, és hosszan repülnek.
A Malév egykori vezérigazgatójával fut a magyar színekben pompázó tadzsik magán-légitársasága.
A galambrajok repülésének dinamikáját kutatják az ELTE fizikusai brit biológusokkal.
Nemzeti színű sólyom kerül a Sólyomra Angliában.
Teljesítményugró versenyt rendeztek a Balaton felett, a repülőmókusokra hasonlító wingsuittal suhantak több ezer métert a levegőben. De mikor lesz közlekedési eszköz?
Selyemfonallal kormányoz a levegőben, saját méreténél ötvenszer messzebbre ugrik.
Egy jegyfoglalási rendszer állt le, sok légitársaságot és járatot érint.
A cég tényleg olcsón lízingelhető gépekkel indul, de már tárgyal 22 vadonatúj Airbusról.
Volt, aki már évekkel ezelőtt bontásra érettnek látta az új magyar légitársaság két hét múlva érkező első gépét, amit a negyed század alatt már kétszer is kiállítottak a forgalomból.
A Sólyom 35 embert, többek között pilótákat, adminisztrátorokat, raktárosokat, mérnököket keres.
Autóktól a számítógépekig, ásványvíztől a szállodai szolgáltatásokig épít adatbázist a cég.
Kent Parker Wright: Korea visszavágott az amerikai tévécsatornánál kitalált ázsiai pilótanevekért.
Heti öt járattal, olcsó jegyekkel. Szijjártó szerint ez a keleti nyitás sikere. Homokot árulni a sivatagban jobb üzlet, mint a Sólyom.
A drón sorozatosan történelmi rekordokat ér el, mégis hamarosan nyugdíjazni fogják. Az USA fő célja a légi irányítás digitalizásálása.
Fotó: Manóvezér: SkyCourt - indafotó Nem tudni mennyire lesz komoly a napokban bejelentett új magyar légi társaság, a Sólyom és hogy megváltoztatja-e ferihegyi Liszt Ferenc Repülőtér jövőjét.
Amin a Gorenjét is hoztuk, abban lehet csak bízni.
Az összesen 105 óráig tartó út végén megérkezett New Yorkba a Solar Impulse.
A piros-fehér-zöld festésű gépekkel induló cég nem a fapadosokkal akar majd versenyezni.
A londoni gép ma is 7 órát késik, tegnap 22 óra várakozás után értek haza az utasok.
Lutonból is négy órát késett a járat.
De Rómába és Bangkokba is sokat repülünk. A Malév csődje hosszabb távon átrendeződést hoz.
Az amerikai légügyi hatóság enyhítene a korlátozásokon. Mobiltelefonálni továbbra is tilos.
A légitársaság a jegyek árait is az utasok súlya alapján szabja meg.
A Boeing 787-es akkumulátoraival komoly bajok vannak, a japánoknál megint nem szállhat fel egy sem.
A hangsebesség kétszeresével repült, és csak egyszer zuhant le. Egy évtizede szünetel a szuperszonikus utasszállítók forradalma.
A túl sokat mutató teljes testszkennereket lecserélik az amerikai reptereken.