Hogyan mérik a fogyasztást?
Miért is kamu az összes, gyári fogyasztási adat? Mert a mérési metódus rossz és sok köze nincs a valósághoz.
Miért is kamu az összes, gyári fogyasztási adat? Mert a mérési metódus rossz és sok köze nincs a valósághoz.
Sokat fejlődött az autódizájn az utóbbi húsz évben, hiszen egyre nehezebb kifejezetten ronda típusokba botlani. De azért vannak még, itt járnak közöttünk. Szubjektív!
A kutyának sem kellettek, most mégis ismét megpróbálnak odapörkölni a VW-nek és a BMW-nek. De mivel?
Talán nem túlzás azt állítani, hogy vagyunk itt már annyi ideje és láttunk/tapasztaltunk már határon innen- és túl annyi mindent, hogy ritkán lepődünk meg bármin is.
Le kellett vontatni a pályáról, de a saját hülyeségünk miatt. A Toyotánk elpusztíthatatlan.
Nem tudom, mi üldöz engem, de ha egyszer elkapom, vízbe fojtom, az biztos.
Nézd meg, miről maradtál le vagy ellenkezőleg: nézd, milyen jól néztél ki. A pályanap menő.
Javában zajlik a Totalcar V.
És tessék, itt a profi közvetítés, nézze a pályanapot élőben!
Ma a Hungaroringen alszunk, de holnap itt akkora buli lesz, hogy ihajj!
Winkler mekkázik egyet, majd szakmai vita robban ki a stúdióban és mindezek tetejébe jönnek az agresszív tehenek és a csodát kereső olvasók.
Lassan indítjuk a visszaszámlálást, őrülten csörög a telefon egész nap, a DTM után már takarítják a Ringet, mi pedig mennénk már!
Épp Göbivel ültünk az irodámban, amikor Marci hívott, aki a Velvetnél dolgozik.
Neveztél? Jönnél? Akkor gyorsan nézd meg ezt a listát! De akkor is, ha csak kíváncsi vagy, milyen autókat látsz ott idén.
Üdvözlök mindenkit Indiából.
Ezúttal semmi nem áll majd a közvetítés útjába. Jönnek a profik!
Bármi kérdésed van a Totalcar-Hungaroring 5.
Ötödször hívunk mindenkit, ötödször rúgjuk ki a ház oldalát egy remek, csapatós nappal. És ne hagyd otthon a családot sem. Itt senki nem unatkozik!
Ilyen tényleg csak egyszer történik az emberrel, mindegy milyen hosszú az élete.
A legnagyobb DMC-koncentráció azon a napon az egész világon Leszakadt az arcunk, amikor megkaptuk a hétvégi Oldtimer Premier pontos látogatási statisztikáit.
Én mondtam!
Na de most már gyere ki, SOFORT!
Valamivel hét óra előtt értünk ki a Premier Outlet-területére és nem mondom, átfutott a fejünkön, hogy ez a mai buli halálra van ítélve.
És ami a legborzasztóbb: közben piszok jól érezzük magunkat. Bűn?
Hogyan gondolkodik egy nepper és mivel nem számol az autóvásárló. Valamint egy kis oldtimerezés és persze tanács-hegyek!
Elkezdődött hát ismét.
Vajon mire jó egy Audi Q7 és miért kell a világnak a sok, nagy SUV illetve miről ne feledkezz meg, ha turbódízel autód van. És persze Schwarzenegger.
Április 16.
20.00
DoQ Channel.
Támadunk!
A Hungexpo területén megrendezett Parkoló Parádé sikere minket is meglepett. Olyannyira, hogy azzal a lendülettel szervezünk egy következőt.
Egy remek rendezvényt karoltunk fel. Miért? Mert tudjuk, hogy ennek csak így van értelme.
Mi biztosítjuk a helyet, ti hozzátok a hangulatot. Gyertek az idei első TC-találkozóra!
Ma, ha bármibe belekattintasz és megtalálod a Deezer-hirdetést, akkor tudd, hogy mi szól, ha rákattintasz a lejátszás-gombra.
Ne keress mögötte többet, mint ami: autós arcok, érdekes gépek és kötetlen szórakozás. Ingyen. Jössz?
Az Index Sales House-tól kaptunk a napokban egy felkérést, melynek valószínűleg beláthatatlan következményei lesznek olvasóink szellemi fejlődésének szempontjából.
Nem kell már sokat aludni és elkezdődik a Totalcar TV legújabb szezonja.
Cikkünk nagy port vert fel, ideje egy kicsit csillapítani a kedélyeket és eloszlatni egy-két tévhitet. És telefonáltunk is!
A Margit körúton, a Machwart liget és a Széna tér között, egy udvarban volt egy kis kocsma kávézó, a Tommies.
Ahogy a frissen megvett Fiat Ulysse-t vittük Szentendréről az M0-on, pár dolog kiderült.
Idei első adásunkban ajánlunk, lesznek olcsó lányok és menedzsereik és katonadalok. Kapaszkodjanak!
Aki bírja cérnával, az akár a videót is végignézheti, aki nem, az csak hangot is kap. Műhelytitkok, autós hibák és tévhitek, szekértőtől-trollig. És Karotta 911-ese.
A Mercedes márkanév szinte szinonimája a prémiumnak.
Volt egy favorit, a Palóc Reménység.
Nem, dehogy, ez nem olyan, nem lesz itt verseny, nem aranybugyira megy, gyere nyugodtan, tök jól fogunk szórakozni, frankó lesz, neked ennyit jelent a testület? Ilyen dumákkal csábítottam azokat, akik meg voltak győződve arról, hogy ha mi szerkesztőségileg elmegyünk valahová, ahol csak a versengés gondolata is felmerül, nos, az végtelen mészárszékké fajul hamarosan. Az eredményjelző tábla, a legfontosabb képernyő evör És igazuk van.
Kicsit megkésve ugyan, de betartjuk, amit megígértünk mindenkinek, aki annak idején eljött az első Faluvégi Farolásra.
Az 5 perc angol nem más, mint egy szépre tördelt, jól kinéző, informatív, szórakoztató nyelvtanulási segédeszköz, ami olcsó is, 750 forint.
Karotta nirvánában, Winkler verejtékben.
A becsületesnepper, és a német nepperkolléga is azt mondta: a Cougarnak kell egy fényezés.
Winkler folytatásos novellagyűjteménye nagy siker volt, kivonatolva, mozgóképben talán még plasztikusabban mutatja, valójában milyen is volt a Mazda3-nyúzópróba.
És a csaj? Nagy military-rajongó, most megadtuk neki a lehetőséget, hogy megmutathassa: mennyire is gondolja komolyan valójában.
A végeredmény az, ami megjelenik a képernyőn és a neten, de természetesen rengeteg minden kimarad- és elmarad a hosszú folyamat során.
Így járt Kopasz, a Becsületesnepper az első Faluvégi Faroláson, fogadjátok szeretettel: Az előző pályanapok után elhatároztam, hogy nem hagyok mindent az utolsó pillanatra, mindent megcsinálok időre.
Az ember életét sok dolog befolyásolja.
Van belőlük mindenféle: kicsi, nagy, olcsó, drága, elsőkerekes és összkerekes, a vásárlók feje zsong a sok rövidítéstől: SUV, SAV, crossover és miegymás, de valójában mindegyik ugyanabba a kategóriába tartozik.
Két évvel ezelőtt volt egy autóm, melyet legalább annyira szerettem, mint anno a Renault 15GTL-emet: egy 166-os Alfám.
Tényleg, már szinte el is felejtettem, hogyan nézett ki Karotta, amikor hazajött Amerikából.
Nagy a pörgés, talán ezért sem fűznénk hosszú magyarázatot a mai adáshoz.
- Mit csinálni? Artistákkal...mit?! Kilőnek? Persze, naná, csak puhára essek, hogyne, csináljuk meg.
Kézifékrángatók, Zsiguli-betyárok és wannabe-drifterek, halvérű családapák, fiatal utcai versenyzők! Jön a hideg, jön a tél, ilyenkor remegve várja minden gázrugdosó az első havat-fagyot-jeget.
Az kérem úgy volt, hogy egy szép napon felhívtak, hogy esetleg nem akarnék-e részt venni egy fizikai jelenségekkel foglalkozó műsorban.
A földből kiásott, másvilágról visszahozott kis AE86-os nem adja magát könnyen.
Utoljára tizenhárom hónappal ezelőtt írtam a felújított Bmw 518i-ről.
Ott vagyunk a Renault WSR-en, mégpedig egy zöld függönnyel.
Tegye fel a kezét, aki tudja, mi az a kartecsni! A választ a stúdióban csak a Becsületes Nepper tudja.