M235i Racing: túl kemény, hogy utcára engedjék
Étvágygerjesztő képsorokat közölt a BMW, melyekből arra következtethetünk, hogy a legkeményebb autóikat már nem közútra szánják.
Étvágygerjesztő képsorokat közölt a BMW, melyekből arra következtethetünk, hogy a legkeményebb autóikat már nem közútra szánják.
Leonid tud élni: lényegében ő most Moszkva leggyorsabb embere, és egyben egy megpörkölődött Lambó tulajdonosa.
Bár a hivatalos bemutatóra még várni kell, már Goodwoodban megmutatják a felhergelt DS3-at.
Tuningolt háromkerekűt dob piacra a Piaggio – versenysorozat is indul az Ape Racinggel.
Racing In Slow Motion IV from Mattzel89 on Vimeo. Mattzel89 megint odatette magát.
A spanyol futballbajnokság a barcelonai klub közel 40 percig emberelőnyben játszott a Racinggal szemben.
Talán a lehúzhatatlan hátsó ablakokat is könnyebb lesz megbocsátani, ha van elég lóerő.
Ingolstadtban keresztet vethettek a mérnökök, amikor meglátták, mit műveltek a jenkik az R8-assal.
A sim-techs mozgó szimulátorában ülve nem kell sok hozzá, hogy átlépjünk a virtuális világba. De fájni a valóságban fog.
Nem is akárhogyan vesztettem el: rögtön egy kupás versenygépet kergethettem körbe a Hungaroringen. Amit korábban csak sejtettem, igaz: ferrarizni jó.
Assurral szinte ugyanabban a pillanatban vontuk le a következtetést – a legérdekesebb Ferrarik azok, amik nem pirosak. Végre egy szempont, ami segít a választásban, így könnyebb lesz.
Több mint ezer lóerő, brutális kinézet és 350 km/h feletti végsebesség. Az Underground Racing nem szarral gurigázik: az LP 670-4 SV-t tuningolja.
Hogy tényleg van-e effektív haszna a gyárnak belőlük, vagy csak egy ügyes marketinghúzás volt részükről, nos, ez más kérdés.
A DS3-asban a kezdetektől ott rejlik egy kőkemény hot-hatch ígérete, és most meg is csinálták.
A Racing a hétközi súlyos kupavereség után csak döntetlent játszott az Atlético Madriddal.
Már csak két hely kiadó a dél-amerikai futballtornán, jövő héten a csoportkör is elkezdődik.
Yuki Takahashi mosolya nem volt őszinte, mikor Talmácsi Gábor szezon közben elszegődött a Scot Racinghez.
Talmácsi Gábor új csapatát, a Scot Racing Team-et 1992-ben alapította Cirano Mularoni és Giovanni Torri.
Árpád küldte át ezt a tényleg remek fényképet a churchofchoppers.com-ról és nem is sejtette, hogy ezzel lényegében lőttek az egész munkanapomnak.
Már csak maga a kép elemzése elvitt egy-másfél órát, a bajszos-farmeros-edzőcipős pilóta ultrabrutál, csak remélni tudom, hogy nyert és A Hangyász alulmaradt.
A motorversenyzés kezdeti időszaka egy misztikus köd volt olajszagú férfiakkal, a felrobbanás és megégés napi veszélyével.
Az igazi géprajongó hétvégén zavarban lehetett: vagy szimultán volt több helyen, vagy lemaradt valami szerelemre gyújtó benzinsárkányról.