Keresés

31 találat az Indexről, és 8 a környékéről.

nononono
2007. május 16., 10:02

Közösségi hálózatokba áramlanak a reklámmilliók

Az eMarketer tanulmánya szerint a közösségi oldalak adják majd a következő években az online marketing frontvonalát, mivel itt lehet a leghatékonyabban megtalálni a hirdetések célközönségét (lévén a felhasználók önként és dalolva adnak meg magukról egy rakás adatot, amik alapján a reklámokat lehet célozni).Tavaly Amerikában 350 millió dollárnyi hirdetés jelent meg ezeken az oldalakon, idén ez az összeg már meg fogja közelíteni az egymilliárdot, és 2011-re a tanulmány szerint túllépi a 2,5 milliárdot (mivel az előző postban már úgyis bevallottuk, hogy imádjuk a nagy számokat: 455 milliárd forint).Persze ez nem azt jelenti, hogy minden közösségi oldal pénzjegynyomdává válik; a két csúcsragadozó, a MySpace és a Facebook a hirdetési piat közel háromnegyedét uralja.