A kilométerfaló fotel
Három év alatt 54 ezer kilométer, nyolc ország.Bírta a Fogarasi-havasokat és az igazi román utakat is
Három év alatt 54 ezer kilométer, nyolc ország.Bírta a Fogarasi-havasokat és az igazi román utakat is
Bárhogy is szeretné az elmúlt tíz év szépíteni az emlékeket, ezek a gépek, mint mindennapi járművek, megbuktak.
A motor karakteréből fakadóan észrevétlenül múlnak a száz kilométerek, ami nap végén jön ki egy kis csukló és hátfájásban.
Soha előtte nem ültem motoron. Két hét után azonban egyre biztosabban mentem, a kanyarok is kevésbé voltak ijesztőek, kezdtem ráérezni.
Ha nyaralni mentünk, az ülés alá elfért egyheti cuccom. Persze a barátnőmé nem, de ez más kérdés.
Szerelni borzalom. Minden nagyon szűken van elhelyezve benne. Aprónak gondolt munkákért is komolyan meg kell bontani a motort
Városban, szerpentinen verhetetlen. Amikor cserélgettünk a barátaimmal, alig vártam, hogy visszaüljek rá.
Nem volt elvesztegetett idő a nyergében eltöltött három év, de hosszabb túrákhoz jól jön a nagyobb motor.
A régi Uralok szépsége ötvözve a megbízhatósággal. Ez a motor egy csoda.
Valaki szerint csúnya, valakinek érdekes, kevesek szerint szép. Szerintem megbízható, elpusztíthatatlan kis dög. Ja, és persze magyar.
Elfogyott a bizalmam, nem mertem vele elindulni sehova sem, mennie kellett a háztól.
Ha valami jó konstrukció, az nem azt jelenti, hogy a szervizt is hanyagoljuk, és csak tankoljuk bele a legolcsóbbat.
Minden porcikája gondosan megtervezett. Mégis az a legjobb tulajdonsága, hogy mocskos módon átalakíthatod.
Olcsó, keveset eszik, elnyűhetetlen és mindenhol megállja a helyét. Bizonyára van jobb motor is a világon, de minek?
Számomra ez az ideális gép. Mindenre elég jó, igaz, mindenre van ennél jobb is.
Mivel a motorral nem a szüretelő asszonyoknak kívántam csujogatni haragos gázfröccsök kíséretében, a visszahalkítás mellett döntöttem.
Lezárult a Totalbike írói pályázata, a sisakot csak egyvalaki viheti haza. Eredményt hirdetünk.
Ne csak olvasson, írjon is Népítéletet! Most 80 ezres MOMO-bukóval díjazzuk a legjobbat!
Indul a Totalbike népítélet-pályázata. Ha ön írja a legjobbat, értékes MOMO bukósisakot kap tőlünk.
Sok márkát, modellt megnéztem, de csak egy volt, ami élményben, érzelmileg ennél közelebb került hozzám: az igazi Fat Boy.
Nem egy rakéta, de ekkora teljesítmény bőven elég ahhoz, hogy ésszel motorozzunk.
A Totalbike a hibás, hogy megvettem ezt a motort: ha nem csinálnak tesztet róla, eszem ágában sem lett volna leszállni a Piaggiómról.
Az idei motoros szezon egyik legnagyobb változása az A2 jogosítvány bevezetése. A tavalyi B125 mintájára elkészítettük a kiegészített, kompakt méretre átalakított modellválasztónkat.
Nincs sok pénzem, hisz egyetemista vagyok, de a Simsont már lecserélném, nagyon.
Az igazság nem csak a kiválasztottak öröme, nem csak titkos társaságok tagjai súgják egymás fülébe. A Népítélet nem hazudik, olvassa ön is!
Az olasz motoros állítólag egy hét múlva hivatalosan is közli, hogy elhagyja jelenlegi csapatát, a Ducatit, és visszatér a Yamahához.
Bármivel rá lehet faragni, és olcsón is lehet jó motort venni. A lényeg szemfülesség!
Motort szeretnék venni magamnak, amiben semmi extra nincs, azonban 196 cm és 128 kg vagyok.
Kezek az egérre, most kell kattintani: a Totalbike is a Facebookra költözött.
Használat közben kiderül az igazság: sokszor nem az a drága, amit annak hiszünk!
A magyar fejlesztésű Moveo a karbonvázas, összkerékhajtásos, összecsukható, huszonöt kilós, hordozható villanyrobogók piaci rését készül betömni.
Tetkós modellcsaj, testfesték meg retró bukósisak: más nem kell a hotrod hangulathoz!
Kéthengeres csemegét ígér a Husqvarna. Reméljük a beteg forma megmarad.
Hetvennégy éves korában szombaton meghalt Dennis Hopper amerikai filmszínész.
Másnak nem lehetett esélye: az NDK gépet csak egy Pannonia tudta volna legyőzni.
A későn ébredők sírtak és leveleket írogattak. A kedvükért meghosszabbítottuk a pályázatot!
Nézzétek meg ai kedvenceinket, majd szavazzatok ti is. De forgatni el ne felejtsetek!
Akár 100 ezer forint értékű utalványt vagy kiállítási lehetőséget is nyerhetsz! Ilyen még nem volt, 10 éves a Totalcar!
Hiába közlekednek balesetmentesen, sérülés nélkül is károsodnak: a motorozás nagyothallást okoz.
Áshatunk a motor köré alkarnyi piranhákkal teli vizesárkot és hemzseghetnek a garázs előtt kiéheztetett krokodilok – ha tényleg el akarják lopni a motorunkat, megteszik.
A tévében olyan egyszerűnek tűnik, de az életben hatalmas szopás: öregen, kövéren és kondi nélkül fájdalmas terepen motorozni.
Lakitelken megtartották a magyar Simsonosok seregszemléjét
Gumik égnek, vízhűtők párája száll – a kétüteműek sikítását harci dobként festik alá a durrogó négyüteműek.
Benzinszag és kipufogóhang, vér és üvöltés, fetrengve nevetés és részeg tivornya - ez mind-mind az Erzberg Rodeo, a világ legkeményebb versenye.
Gumik égnek, vízhűtők párája száll – a kétüteműek sikítását harci dobként festik alá a durrogó négyüteműek.
Benzinszag és kipufogóhang, vér és üvöltés, fetrengve nevetés és részeg tivornya - ez mind-mind az Erzberg Rodeo, a világ legkeményebb versenye.
A kakucsi versenypályára indultam, hogy a mai Totalbike tesztmotorunkat fotózzam és kicsit megmozgassam a kanyarokban.
Azt kérdik, érdemes-e kimenni a motorkiállításra? Vannak, kik nagyot csalódtak, de egy-két ember mosolygott. Muszáj volt nekik, ők a kereskedők.
Tárgy: MotorvásárlásDátum: 2009.
Sokkal könnyebb Kínából Magyarországra hozni egy motort, mint fordítva.
Árpád régen nem használta az övet.
Persze a Panda nem feltétlenül véd jobban, mint egy protektoros bőrkabát.
Robogók, endurók, túramotorok, chopperek, sportgépek; minden kategória számos képviselője járt már a Totalbike-nál.
Robogók, endurók, túramotorok, chopperek, sportgépek; minden kategória számos képviselője járt már a Totalbike-nál. Ilyen viszont, mint a Honda DN 01, még nem. Mert nincs más ilyen.
Gyári reklámfilm, 2001