A fóti templom Ybl tervezte kerámiadíszeit árulják, hogy támogassák a felújítását
Fotó: Puffancs - indafoto.hu Az Ybl év kapcsán az Urbanistán is olvashattatok ezt-azt a mester munkáiról, elveszett épületeinek külön posztot is szenteltünk.
Fotó: Puffancs - indafoto.hu Az Ybl év kapcsán az Urbanistán is olvashattatok ezt-azt a mester munkáiról, elveszett épületeinek külön posztot is szenteltünk.
Hova költözz, ha középkori hangulatra vágysz? Várfalak, tornyok, bástyák és várurak tiszteletre méltó megszállottsággal.
Ha autózunk, milliókat veszthetünk, miközben azt hittük, milliókat nyertünk.
Fotó: Magyar Kerékpárosklub Aki nagyon akart, már Bubira pattanhatott, hiszen a 4-es metró átadásának egyik kísérő programja volt a bérbringák kipróbálása, ha másképp nem, legalább szemrevételezéssel és a dokkolókban a közösségi bérbringára üléssel.
A BKK és a Volánbusz közötti szerződés alapján 2014 tavaszán 135 új autóbusz áll forgalomba.
Az agglomerációs járatok új szolgáltatója a Volánbusz lesz. Mind a 135 busz alacsonypadlós.
Fotók: Batár Zsolt - további képek itt. Ránk cuppant az építészeti világsajtó.
A képet Orosz Péter tolta ki a Cinkre és rajta van minden, ami egy valamire való agglomerációs olajmilliomost megillet: műkő olajkút "műkő-cowboykalappal, műkő-viszkisüveggel és Jockey Ewing lézergravírozott portréjával".
A törökbálinti betoncsontváz ma minden valamirevaló válogatásba belekerül, amely a fővároskörnyéki bedőlt projekteket, meg tátongó építőipari sebeket gyűjti össze.
Már csak 2000 ingatlant vesznek a budai agglomerációban. Érd olcsóbb, Nagykovácsi, Budaörs drága.
"A készpénzzel fizető, de a nem kifejezetten tehetős vevők korát éljük.
Mi legyen Budapest jelképe? A stilizált hajómalom! - említette az ötletet nem is olyan rég a Vízparti fejlesztések blog.
Tarlós pénzt nem, csak ötleteket kapott a polgármesterektől a vállalat finanszírozására.
De Érdről és Dabasról sem túl jó bejárni vonattal.
A még folyó építkezéseket lelassították, a tervezettek elindításával pedig egyelőre várnak.
Sokan visszaköltöznek az agglomerációból, egyre nagyobb a külföldiek és a romák aránya a fővárosban.
Európa az országhatároktól független kisebb régiók hálózata lesz, ahol közösen gyűjt szemetet, olt tüzet szlovák és magyar. A Magyar Tudományos Akadémia a határmenti együttműködéseket, a beköltöző szlovákokat vizsgálja.
Élelmes vállalkozóknak már most érdemes levédeni a Trianon Kabarészínpad, a Hirosima Mulató és az Auschwitz Vidámpark ötletét, mert ha egy tömegkatasztrófát idéző élménypark jó üzlet lehet, akkor ezek is befuthatnak.
Ha magyar Manhattan-ről van szó, akkor az általában Csepelt jelenti (annak ellenére, hogy húsz éve csak tervek vannak), bár olykor-olykor angyalföldi és ferencvárosi felhőkarcolókról is keringtek hírek.
A legnagyobb hajó egy levágott szárnyú Fecske.
Egy ártatlannak induló bejegyzés kommentjeiben alakult ki "körútsovinisztázásba", illetve "az már nem is Budapestbe" hajló vita a XVII.
Mi is nagy lelkesedéssel, meg egy rövid szösszenettel fogadtuk a hírt, hogy a Vidámparkot elfoglalja az Állatkert, és a Szellemvasútban tevék ijedeznek majd, a Hullámvasúton meg pingvinek cikáznak.
Leküzdve, hogy helyenként a felháborodás, helyenként röhögőgörcs kerítsen minket hatalmába, tökéletes pókerarccal bemutatjuk az összes általunk ismert eddigi metróelképzelést - se kritika, se vélemény.
Szakértők szerint a kivándorlási hullámnak vége, de van, ahol ez még nem látszik.