Nem jár a metró a Deák tér és az Árpád híd között
Rosszul lett egy utas.
Rosszul lett egy utas.
Vajon jobb-e az elképzelése, mint a hivatalos változat?
Több ezer utast kellett evakuálni a santiagói járatokból. Napok óta valami nem stimmel odalent.
Az Örs vezér tere és a Deák között történt a baleset, 40 pótlóbuszt indított a BKK.
Rózsaszínből és türkizből lehet kiválasztani az új bécsi metróvonal színét. 1967 óta tervezik, 2018-tól építik.
A II. János Pál pápa téri állomás teteje a csúszda, ahonnan vizes medencében landolnak a fürdőzők.
Az egyes metró és a buszok sem álltak meg itt két hétig a kigyulladt ház miatt.
Az ellenőrt felfüggesztették, a rendőrség ismeretlen tettes ellen nyomoz.
Egy hiba miatt teljes hosszán buszokkal pótolják.
Az új vezető feladata az lesz, hogy a múlt heti katasztrófa után visszanyerje a moszkvaiak bizalmát.
Hétfő este túl sok eső esett. Az egész országban komoly károkat okozott az éjjeli vihar.
Egy váltókezelőt és a főnökét gyanúsítják. Már 22 halálos áldozata és 217 sérültje van a balesetnek.
Egy utas a vágányok közé esett.
A Metróért Egyesület szerint a moszkvai baleset veszélye az M3-as vonalban is benne van.
Lehet, hogy egy új váltó beépítése miatt siklott ki hetvennel a szerelvény.
A hongkongi metróban tízezer munkás egy mesterséges intelligenciától kap utasításokat.
Lementünk éjszaka a metróalagútba, hogy felderítsük, mitől lehet katasztrófa. Repedező sínek, fröcskölő talajvíz és olajsár.
A kép illusztráció, az Árpád hídi aluljáróban készült
(Fotó: Urbanista)
A Corvin-negyed (lánykori nevén: Ferenc-körúti) metró-aluljárójában vettem volna automatából metrójegyet.
Fotók: Facebook/Design Budapest Apartments Pozsonyi Attila Pozsi enteriőrtervező apartman-tuladonos öt éve nyitotta meg az Üllői út és a Mária utca sarkán az Iparművészeti Múzeummal szemben az első négy apartmanját.
El is küldték a tanulmányt a kormánynak. Biztos benne, hogy az állam és a főváros talál majd forrást a felújításra.
A metrónál a 2. védelmi vonalban felálló közteresek kiadják az utazást befejezett utasok adatait a BKK-nak.
Nem jár az M2 a Deák és az Örs vezér tere közt.
Inkább sorban állnak a pénztárnál. Tesztünkön jól szerepelt az automata, de kétszázasból megbukott.
19 könnyebb sérültről tudni, több mint ezer utas szorult rövid időre a föld alá.
Káoszra lehet számítani a metropoliszban.
Nem sikerült megállapodni az elbocsátásokról.
Szakértők szerint ez összefüggésben lehet a parlamenti választási kampány végével.
Valószínűleg még az átadás napjaiban röppenhetett fel harminc méter mélységből, aztán elcsalinkázott a betongerendák között és megakadt a szuperdizájnos megálló mennyezeténél.
Évtizedek óta tömegközlekedem Budapesten, kipróbáltam, segít nekem a négyes metró?
Az M4 építése alatt megrepedt falak és padlók miatt eddig 212 millió forint kártérítést fizettek ki.
A négyes metró már nem ingyenes. Megnéztük, hogy az utasok után az ellenőrök is felfedezték-e már maguknak.
A 4-es metró klassz, szép, szeretem, de azért azt látni kell, hogy ahhoz hogy igazán ki lehessen használni, folytatni kellene.
Budapest Kié lesz végül az Erzsébet tér? (index - cím) Ilyen lett a megújult Baross tér (index - cím) Metróval Gödöllőre, kisföldalattival a Várba? Budapest legvadabb metróálmai (index) Járd be te is a 100 éves Kelenföldi Hőerőművet (bp erőmű) Miért parkolnak autók a Piarista köz gyönyörű burkolatán? (figyi áron - kép) BME Szakmarathon a Cool Budapestről (szakmarathon) Ezért irtja a BKV a szép virágszőnyeget (velvet) Van bérletetek? Nem érvényes a négyes metróra! (cink) Négyes metró világítástechnikai szempontból (vakablakom) Itt az új Erzsébet tér honlapja.
Madridban négyévente adtak át 100 kilométer metrót. Hogy nézne ki Budapest metrótérképe, ha mi is megtehetnénk ezt?
Az utasok szerint a munkásoknak, vagy az egész nemzetnek kellene köszönetet mondani.
Nemcsak mi szenvedtünk a metróépítéssel: van ahol a költségvetés omlott be, de olyan is, ahol az alagút. Egyeseknek 71 év alatt sem jött össze.
A Móricz Zsigmond körtéri megállónál kérdeztük az utasokat az első benyomásaikról. Vannak, akik rosszul jártak.
Mindenki nyugodjon le, megérkezett az első elégedetlenkedő utas a 4-es metróra!
Felszálltunk az első utasokkal a Keleti pályaudvarnál.
Széles Márk nyerte a versenyfutást a Keletinél.
Prágáé forgalmas, Bukaresté nagy, Varsó, Szófia későn indult, Pozsony és Belgrád álmodik a metróról.
A 4-es metrón kerekesszékesek is tudnak utazni, de a régi vonalakon, hiába teszi kötelezővé a törvény, annyira rosszul áll az akadálymentesítés, hogy átszállási lehetőséget ki se építettek.
Nem jó otthon, a hálószobában hallgatni az új mozgólépcsőt. Az operarajongók és a csődbe ment boltosok öröme sem felhőtlen.
Tavasztól élénkül a forgalom, a 4-es metró átadásán kívül ez is az oka a menetrend változásának.
Egy nap alatt kétszer állt le a kettes metró.
A Deák térig nincs metró, pótlóbuszok járnak.
Nem hajótöröttek keveredtek ide egy tutajon valamelyik kalandfilmből, hanem talajkutató-fúrást végeznek a metróépítéshez 1952-ben.
Azt senki sem tudja, hogy pontosan mikor indul a 4-es metró.
A tesztnek vége, most már tudja a BKK, mit akar. Túl az előminősítésen az e-jegyrendszer tendere.
A nap kérdése: mikor jön végre a négyes metró? A nap válasza: 68 perc múlva. A nap képe pedig Tóth Bettié a Móriczról.
Lehet utálni a négyes metrót, meg azt is ahogy készült, de azt mindenkinek el kell ismernie, hogy pompásak lettek a megállói.
Az Amerikai Mozgássérültek Szövetségének hirdetése nincs túl cifrázva: "vannak, akiknek ez az Everest".
A BKK elismerte: itt-ott nagyobb lesz a zaj, mint volt, de nem nagyobb, mint a nagyvárosokban szokott.
Szombat reggel órákon át nem állt meg a metró a Pöttyös utcánál. Állítólag meghalt valaki.