Mélyről merít a Rolls?
Szerkesztőségünk egy emberként borult földre az új Rolls-Royce Wraith előtt.
Szerkesztőségünk egy emberként borult földre az új Rolls-Royce Wraith előtt.
A 77 éves legendát a török tervező, Ugur Sahin álmodta újra, korszerű formában.
Rendőrök állították meg egy kaliforniai sztrádán Kim Kardashian éjfekete Rolls Royce-át.
Az araboknak elég hozzá egy öreg Nissan. Az eredmény több, mint megtévesztő.
Ezt még a Közel-Kelet olajmilliomosainak is nehéz lesz eladni.
Húsz éve még tele szájjal röhögtünk volna, ha valaki azt mondja, a Rolls-Royce egy Mini átalakítására adja a fejét.
Ön szerint is ki kellene tiltani minden szennyező autót a városokból? Akkor kapaszkodjon meg, mert a Rolls-Royce válasza egy soktonnás pofon minden sötétzöld aktivistának
Ez a Rolls-Royce olyan, mint a Kék Mauritius a bélyegek között: különlegesen ritka darab, aminek a története ad értéket.
Amikor bezuhantunk a Párizsi Autószalon 1-es pavilonjába, a francia márkák között merültünk el először: Citroen, Peugeot, Renault, satöbbi.
Zoli megvette az autót, elakadt az oldtimeresítéssel, ezért letámasztotta a ház mögé. Kicsit sokáig, 2008 végén mozgott vele utoljára. Mi megpróbáltuk beindítani.
Van egy ügyvéd barátom, Zoli, aki – hogy is szól az a szőke nős vicc? – nagyon szereti, de nem érti az autókat.
Egy vállalkozás általában az emberi lét apró kérdéseire ad pénzzel megfizethető választ.
Szerdán megjelent Rolls-Royce 20/25 HP tesztünkre az alábbi levelet kaptuk egy olvasónktól. Bár a kocsi, ha jól veszem ki, eggyel nagyobb méretű Phantom I, és legalább egy ötössel idősebb annál, mint amit mi kipróbáltunk, azért jó tudni, milyen nagy az antik-Rolls-sűrűség néha Magyarországon. Tárgy: Rolls-Royce Önnek Dátum: Wed, 20 May 2009 10:09 Feladó: Sz.
A luxusautó a portálüvegen keresztül érkezve rombolt a hampshire-i üzletben.
Az Oldtimer Expo szervezői remek programokat szedtek össze a szombati napra.
Életem legszürreálisabb sajtóbemutatóján valamikor 1995 júniusában vettem részt, az akkor még önnön tulajdonában levő Rolls-Royce jóvoltából.
Nyilván, mert százmillió kicsit sok érte.
Valamikor még a rendszerváltás előtt indul a sztori, amikor már voltak magántaxik (ó, a szabadság szelének előböffentése), de a nyugatra utazáshoz még ablak kellett az útlevélbe és tudtuk, azt is, hogy a valutakeret hetven dollár.Imi barátommal már akkor is igényes csávók voltunk, első autónk csakis nyugati lehetett.
Csikóssal nemrégiben voltunk Londonban a Pirelli jóvoltából, ahol sok-sok anyagot készítettünk.
Azt ugye megírtuk, hogy mennyi idő alatt nyitható az Audi A3 Cabriolet vászonteteje.
Ahogy Larry fotója bemutatja, egy százötvenenezer dolláros autótól, legyen az Aston, vagy Lambo:
senki nem tanul meg egyenesen beállni.
senki nem veszi észre a mozgáskorlátozottak parkolóhelye táblát.
bárki az élet császára lehet.
Fotó: Larry Parker
Az igazán kulturált parkolás elsajátításához a két sportautó árát össze kell adni, rátenni még egy kicsit, és venni egy Phantomot.
Tíz százalék is lehet jövőre a termelés növekedése a luxusautókat gyártó Rolls Royce cégnél.