Megint összevonnák a MÁV-ot a Volánnal
A 2010-es nemzeti közlekedési holding tervére alapoznának. A vasutat támogatnák a busszal szemben.
A 2010-es nemzeti közlekedési holding tervére alapoznának. A vasutat támogatnák a busszal szemben.
A 28 éves kemendollári hondás Pókaszepetk irányából Zalaistvánd felé tartott.
A BKK és a Volánbusz közötti szerződés alapján 2014 tavaszán 135 új autóbusz áll forgalomba.
Március elseje óta ötnyelvű, A4-es táblákon kellene tiltaniuk a megállókban a dohányzást.
Szabolcsban nem volt elég busz a közmunkások szállítására, Bajáról kellett küldeni. Baján viszont közben leállt az Orangeways.
Rövidebb menetidők és új járatok várhatók a Budapest-Székesfehérvár vasútvonal környékén.
A közösségi közlekedést is olcsóbbá tenné a kormány, de pénzt nem ad a cégeknek.
Simon Gábort Dévényi Gergely váltja.
Ha a diáklány jövőre is Ausztriában tanul, akkor egy havi bérletét nem kell kifizetnie.
Anna csak visszafelé vette észre, hogy nincs nála bérlet. Büntetni sem voltak hajlandók.
Budapestről Zalaegerszegre, Harkányba, Bajára és Kaposvárra közlekedő vonalakon lesznek új buszok.
Hiába újították fel a jászberényi buszvárókat, most a menetrenden és az útvonalakon a sor.
A meghívásos tenderre március 25-ig lehet jelentkezni, a járatokat hat részre bontották.
Feloldották a kamionok belépési tilalmát.
Lefizették az ellenőröket, hogy megússzák az ellenőrzést. Mind a 25 vádlottat elítélték.
Elakadt kamionok, balesetek és megközelíthetetlen buszmegállók is nehezítik a helyzetet.
A racionalizálás hasznát elviszik az átalakítás költségei.
A sofőrök után másfél éve nem fizetnek járulékokat, megszűnik az alvállalkozó szerződése.
Bevezetik az emelt szintű járatokat, amikért többet kell fizetni, több busz jár ütemes menetrendben a Volán-társaságoknál.
20 milliárdot spórolna az állam, de a diák- nyugdíjas- és rokkantkedvezményekhez nem nyúlnának.
Összevonják a kisebb társaságokat. Megvannak a vezetők is.
Egységesen fog új járműveket venni a 23 Volán- vállalat.
Regionális cégekre szabdalják a Volán-társaságokat, 24 vezérigazgató távozik, írja a Népszabadság.
Több helyen már áll a termelés. Késik a megmentőként várt Volán-tender, bár a hazai buszok elavultak.
A jövő egyik legfontosabb célja a közlekedési vállalatok közötti együttműködés megerősítése.
Miután leállt 410 vonat, májustól 21 vonalon buszbérlettel is utazhatunk, amiért a MÁV nem kap pénzt.
Még idén elkezdődhet az e-útdíj rendszerének kialakítása, jövőre már 75 milliárdot vár belőle az állam.
A Volánnak beszállító Kravtex buszai nem kellenek senkinek. 300 munkahely szűnhet meg.
Vasárnap 49 vonalon 410 vonatot állít le a napi háromezerből a MÁV, de megszűnik 30 Volán-járat is.
20-25 milliárdot spórolna az állam az utazási kedvezményeken. A nyugdíjasok ingyenbérlete marad.
Az utazási kedvezményük megvonása ellen tiltakoznának.
A busztársaság ingatlaneladásait vizsgálják, megint megbélyegezték Medgyessy és Gyurcsány kormányait.
A buszos cégeket eddig senki nem kérte meg arra, hogy ugorjanak be a kieső vasúti járatok helyére.
Az érdi tűzoltók két habosított sugárral megfékezték a lángokat.
A helyközi közlekedés ez évi állami támogatását csak 2013-ban fizetik ki a Volán-társaságoknak.
Az ígért január 2. helyett legkorábban tavasszal alakulhat meg a Nemzeti Közlekedési Holding.
A kész buszok a szabadban porosodnak, mert az állam tiltja a beszerzést. A Volánok közben fizetnek.
A MÁV és a Volán menetrendeket tervezték át. Ígérik, könnyebb lesz munkába járni.
Az új menetrend 2012. december 8-ig érvényes.
Újító modell: hónapok óta nincs helyi buszközlekedés a tönkrement városban, most az áruházlánc meghosszabbított útvonalon járó reklámbusza lesz az egyetlen helyi járat.
Ha ez hirtelen következik be, borulhat a menetrend.
Változnak a menetrendek a négynapos hétvégén.
A Magyar Buszgyártó Klasztert a minisztérium is támogatná a várható pályázatokon.
Június végétől nincs helyi járat, mert az önkormányzat három éve nem fizet a Volánnak.
Az ombudsman megengedhetetlennek tartja, hogy egy felnőtt nélkül utazó gyereket kitegyenek, mert nincs jegye.
Azt már látjuk, mit szeretne a kormány, azt még nem, hogyan. Olcsóbb vonatjegy, drágább gyógyszer, megszűnő korkedvezményes nyugdíj. A devizahitelesek megmentéséről nincs szó.
Március 31-re tervezi az egynapos sztrájkot a Pannon, a Kapos és a Gemenc Volán Zrt.
A szakszervezet kevesli a fizetésemelést.
Öt százalékos fizetésemelést akarnak, de a munkaadók csak kettőt adnának.
A vonatok 24-én szombati, 25-én ünnepi menetrend szerint közlekednek, vasárnap vasárnap lesz.
A Hatvani Volán sofőrjére egyedül találtak rá a buszban, egy elhagyott parkolóban, miután nem vette fel a rá várakozó utasokat.
Álltak a zsúfolt buszon, mikor az Opel beléjük ment. A Tisza Volán azt mondja, minden szabályos volt.
Nem tudni, hogyan hat majd a bértömeg-gazdálkodás a MÁV-csoport cégeire, vagy akár a Volánra.
Csak az állam képes garantálni a nyugdíjak biztonságát. Egy cégbe szervezik a MÁV-ot és a Volánt.
A hálózat a mobilinternet jelét osztja szét az utasok között.
Jelentős létszám- és költségcsökkentés lenne elérhető, egységesek lehetnének a viteldíjak.