Így ütötte el a biciklist a BKV-busz
Eltörte hét bordáját, azok átszúrták a tüdejét, légmelle lett, levált a tüdejének egy része.
Eltörte hét bordáját, azok átszúrták a tüdejét, légmelle lett, levált a tüdejének egy része.
A kép illusztráció, nem az érintett úszakaszon készült
(Fotó: pdave/Indafotó)
Az, hogy nemrég bevallottam: van autóm és parkolási gondjaim, olyan ellenszenvhullámot váltott ki a kommentelők egy részénél, mint ha azzal coming outoltam volna, hogy idült heroinista lennék.
Június elejéig félpályás útlezárás várható.
Háromsávos lett az út, kisebb lesz a dugó.
Most már nem 8U2Z olvasható a buszsávban,
Nem lett tökéletes az ideiglenes buszsáv felfestése a Róbert Károly körúton.
A Pestre vezető oldalon csak egy sáv járható.
Azért piros a Bajcsyn a sáv, hogy hívja a bringásokat, és azért szaggatott, mert a negyedébe kerül.
Egy szokatlan megoldással fest fel közös kerékpár- és buszsávot a BKK a belvárosban.
Komolyan nem hittem volna, hogy egyszer még egy buszsáv pár méteres tologatásával barikádokra lehet hívni az embereket, de hát ennek is eljött az ideje.
A torlódások megelőzéséhez átépítik a terelőszigetet, áthelyezik a buszmegállókat.
BRFK: jogos a társadalmi igény. Aki viszont szólni mert a rendőröknek, hogy miért nem büntetik a szabálytalankodókat, annak betörték az orrát.
Leleplező videó és felháborodott olvasói levél a Bimbó utcai buszsávon szabálytalankodókról.
Leszavazták az M1-M7 bevezető szakaszán tavaly kialakított buszsáv újbóli forgalomba helyezését.
Az I. kerületi Mészáros utcában és a Győző utcában hosszabbodott meg a régi buszsáv.
A szabálytalan autósok ellen kamerarendszert is kiépítettek, a betévedők ellen eljárás indul.
Nagy részt uniós forrásokból építették a 40-es, 240-es és 240E buszok külön sávját.
A kétszáz méteres szakasz a 81-es trolin utazók életét könnyíti meg.
Szerintük hétfő óta a nem voltak dugók, a Budaörsi úti járatok pedig még gyorsultak is.
Több környékbeli polgármester is fellázadt az óriásdugó miatt, a főpolgármester négy napig bírta, aztán megszüntette a Budaörsi úti sávot.
„Ha már segíteni nem tudsz, legalább ártsál.” Wittinghoff Tamásnak ez jutott eszébe az új buszsávról.
Székesfehérvár polgármestere a főváros-sovinizmus jelképét látja az új buszsávban. Székesfehérvár csak a jelre vár, ha Budapest nem akar főváros lenni,
Autósok: az új Budaörsi úti buszsáv gigadugót okoz. BKK: kiszorítjuk a forgalmat a Hegyalja útról.
Egy sor forgalomtechnikai újítást tartalmaz Budapest idei költségvetésének melléklete.
De csak ott, ahol ezt a rendőrök karjelzésekkel jelzik.
A VEKE szerint 300 millió forintos támogatástól eshet el Budapest.
A KRESZ egyik életszerűtlen szabálya szerint buszsávban nem lehet kerékpározni, azaz a biciklista a legforgalmasabb utakon arra kényszerül, hogy a buszok és az autók közt lavírozzon, az autósok dühét és értetlenségét, továbbá fokozott veszélyeket zúdítva a nyakába.
Horn Gábor és Fodor Gábor arra biztatják a fővárosiakat, hogy szálljanak biciklire, a KRESZ-t módosítva a buszsávokat is odaajándékoznák a kétkerekűeknek - nem mintha ez eddig senkinek sem jutott volna eszébe.
Heteken belül elkészül az új KRESZ, elkészítésében részt vesz a Nemzeti Közlekedési Hatóság is, de más szakértők is közreműködnek az új szabályrendszer megalkotásában, a munkát a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium koordinálja.