Nem tudjuk tönkretenni
Le kellett vontatni a pályáról, de a saját hülyeségünk miatt. A Toyotánk elpusztíthatatlan.
Le kellett vontatni a pályáról, de a saját hülyeségünk miatt. A Toyotánk elpusztíthatatlan.
2011.
Hány élete van ennek az autónak? A Kakucsringről úgy jöttünk le a tavalyi Faluvégi Faroláson, hogy lényegében nem lehetett kormányozni, csapágyas volt a motor, és kuka a difi.
Nem tartom magam babonásnak, de ha autókról van szó, rögtön akad kettő is, bár ezeket szívesebben hívom tapasztalatokra alapozott, tudományos téziseknek.
Játszós autónak mi a legokosabb választás? Elköltenék egymilliót, de nem akarom félteni a fényezést.
Vészvillogóval, fájdalmas grimasszal az arcán jött le Pista a pályáról.
A földből kiásott, másvilágról visszahozott kis AE86-os nem adja magát könnyen.
Javított már autót kocsmaasztalon, olajos rongyokon? És ez még nem minden...
Szétment a gátló. Kiesett a fékbetét. Elfogyott az olaj. De a Toyota csak ment és ment. Nem is rosszul.
Az úgy volt, hogy a sors némi átszervezés alá vonta az alkalmazotti, családi, lelki, anyagi és szinte minden egyéb állapotomat.
Tökéletes a balansz? Könnyen autózható? Sikítson a flex, halál a rugóra! Új dimenzióba lépett a Shitgun.
Milliméterek választanak el attól, hogy a földből kiásott Toyotánk pályaképes legyen.
...akkor kezdődik csak igazán! A Fospisztoly-projekt olyan nekünk Bandival, mint a késleltetett orgazmus.
Most, ahogy ezeket a sorokat pötyögöm, döbbenek rá, hogy milyen régen nem jelentkeztünk már a Shitgun-projekttel.
Péntek este elindultunk Pécsre.
A jó dolgokra az életben várni kell.
Mákunk volt, sütött a nap, jól ment a munka A Shitgun-történet fordulópontjához ért, hiszen az első állapotfelmérés, majd gyors orvoslás után elértünk arra a pontra, hogy új alkatrészeket kap a Toyota.
Legutóbb ott fejeződött be a főnix Corolla AE86-története, hogy az autó minden próbálkozásunk ellenére sem indult, mi pedig otthagytuk azért, hogy otthon pár perc alatt rájöjjünk a megoldásra.
Azt hiszem, csajozni nem fogok tudni ezzel a képpel Eleve nagy izgalom volt, hogy egyáltalán kapok-e meghívást a nagy össz-TC gyorsulási versenyre.
Azért hülye sport, mert mindenki azt hiszi, könnyű.
Eseménydús volt az elmúlt pár hónap a hátsókerekes, kocka Corollával.
Mióta érvényes a műszaki és kezemben az új, minden átalakítást hivatalosan tartalmazó forgalmi engedély, nem nagyon lehet kirobbantani a Corollából.
A Totalcar újságírója versenyautót faragott a kis Corollájából, aztán kivitte az Euroringre, hogy kipróbálja.
Januárban még összeszedtem, hogy milyen alkatrészek kerültek szeretett Toyotámba, aztán azóta nem nagyon adtam hírt róla, hogy milyen.
Nagy ívű balkanyar, célegyenes.
Összeállításunkat azoknak készítettük, akik a múlt héten igazoltan voltak távol az internettől, esetleg nem használnak RSS-t, vagy nem kenyerük a bogarászás, és nem akarják végignézegetni az összes rovatot, volt-e benne valami érdekes.
div#leftcol p {
padding-right: 10px;
}
Luxusút Spártába − Renault Mégane Coupé 1.9 dCi Dynamique Ma már nem botránkozunk meg, ha egy kupéba dízelmotort szerelnek.
Nincs fűtése, az utasterében csupasz acélcsövek tekeregnek, a zajszint könnyedén túllendül benne az elviselhetetlenség határán, kemény rugózása miatt gépi shakerként is beválna.
Bensaa Suonissa feat.
Számomra idén karácsonykor nem az ünnepi hallevesben úszkáló alattomos szálka vagy a bejglimérgezés okozta a legnagyobb sokkot, hanem az, hogy Eger környékén kipróbálhattam minden idők legjobb autóját.
Az első M3-as BMW.
Egy olvasónk lepett meg minket az idei, londoni MPH Show-n készített fotóival.
A rendezvény nem a hagyományos értelemben vett autószalon - nem az újdonságok bemutatása az elsődleges célja - inkább afféle autós cirkusz.
Itt ülünk, mögöttünk mennek a TC adások plazmatévén, és akkora a tömeg, hogy a szemben lévő standot sem látni.
Most nézem a tegnapi Autó-motorban, hogy milyen csodás Silvia Super Silhouette képet találtak a Silvia/SX típustörténet cikkhez.
Magasan lengenek az árpád-sávos zászlók a Kossuth téren, ahol többek között Waszlavik Gazember László és Pitti Katalin énekel.