Itt a Futár mobilra, de minek
Androidra iOS-koppintás került, hiába tud valós adatokat, nehezen használható.
Androidra iOS-koppintás került, hiába tud valós adatokat, nehezen használható.
A BKK szerint már csak néhány kisebb szoftveres javítás maradt hátra. A Combino viszont csak jövőre csatlakozik a rendszerhez.
Pert nyert a Közbeszerzési Döntőbizottsággal szemben a BKK, rendben volt a trolitender kiírása.
Ki örülhet jobban: az észak-pesti vagy az észak-budai? M.I.N.D.E.N.K.I.
A 70-es, 78-as trolik nem fordulhatnak meg a Kossuth téren, itt jönnek a képbe az áramszedő-akasztgatók.
Elindult a Futár weblapja, élő forgalmi adatokat kapunk, írják azt is, ha gond van.
A szakszervezetek szerint két éve nem jól számolják el a távolléti díjat. A BKV cáfol.
A villamospótló buszok nem mindig hajthatnak a sínekre.
Eloltották már, de a hidat egyelőre jobb elkerülni.
Szombat délelőttől vasárnap hajnalig terelések, forgalomkorlátozások lesznek a környéken.
Korábban, mint hogy teljesen elkészültek volna, a műszaki átadás-átvétel majd csak a választások után lesz.
A járda péntektől csak a gyalogosoké, cserébe piktogramokat festettek és 30-as táblákat raktak ki.
A kivitelezést megtámadó cég elbukta az eljárást, a BKK megkötheti a szerződést az építkezésre.
A Puskás stadion és a Közvágóhíd között ma még üres villamosok járnak, vasárnaptól utasokat is felvesznek.
A BKK menetrendje szerint a 47-es megelőzi a 49-est a sínen. Kételkedtünk, de kimentünk drukkolni.
A BKK egy hetet adott a T-Systemsnek a hiba kijavítására, utána dönthetnek a BuBi elindításáról.
A BKK a késlekedés miatt visszavette az előleget és lehívta a teljesítési bankgaranciát.
A 61-es egyik szerelvényével volt gond, egy darabig pótlóbuszok jártak helyette.
A Mexikói út és Rákospalota között pótlóbusz jár.
Szeptember 7-ig élesítik a rendszert, de egyelőre nem tudni, mikortól használhatja majd bárki.
Rosszul lett egy utas.
A Jászberényi úton történt balesetben egy autóban ülő idős ember vesztette életét.
Egyre több a fiatal, divatosan öltözött ellenőr a BKV-járatokon. Viszlát, térdig érő kalauzszoknya!
Ha autózik, a Lánchíd környékét és a rakpartokat kerülje, de szerdán a tömegközlekedés is felbolydul. Összeszedtük, hol és kivel ünnepelhet.
Épphogy befejeződött a villamosfelújítás miatti káosz, megint feltúrták a Vörösvári utat.
Az ok: a Városmajor utcai, a Béla király úti és a Karthauzi utcai híd felújítása.
A BKK szerint, ha ezt megengednék, akkor a végén autóval is buszoznának a mozgássérültek.
A gyalogosok kihízták a járdát, a kerékpárosokat az útra terelik a tervek szerint, döntés csak jövőre.
Kiszabták már a maximális kötbért, lejárt a tesztidőszak, muszáj elkezdeni. Akkor is, ha nincs kész.
A főváros szeptemberig négy kerületben újít fel.
Forgalomkorlátozás lesz augusztus 31-ig.
Az első villamosok jövőre állnak forgalomba.
Elképesztő csavarok a fővárosi trolibusztenderen: ötödével magasabb ár, féléves késés. Vagy bukó.
Már a kihirdetés is egy hónapot csúszott, és az ár is drágább lett mint várták. Margit híd-szindróma?
Az idei fesztiválköztársaságban több lesz a kultúrprogram, mint néha egy igaziban.
A buszon hat ember sérült meg, kettőt kórházba vittek.
A BKV elektromosbusz-tenderén csak a Siemens-Rampani-Rába konzorcium maradt állva.
Ezekben a belvárosi utcákban biztonságosabban közlekedhetnek a forgalommal szemben is a kerékpárosok.
A kormány a francia hatóságra vár, hogy elküldjék a vesztes pályázó adóigazolását. Igen, a vesztesét.
Szerintük a BKK beleszól a BKV belügyeibe, a sofőr életét pedig megpecsételi azzal, hogy kirúgja.
A Thököly úti daráló még egy korábbi szabályozás alapján épült, ma már nem lehetne ilyet építeni. A BKK elemzése durva következtetésekre jutott.
Egy hiba miatt teljes hosszán buszokkal pótolják.
Eltörte hét bordáját, azok átszúrták a tüdejét, légmelle lett, levált a tüdejének egy része.
A BKK szerint ezt jelenti a tesztelőkkel kötött szerződés jó hírnév megsértésére vonatkozó pontja.
Legalábbis az első hibapontig mindenképp – a BKK megmagyarázta, miért áztak be az 1-es villamos új megállói.
Hatalmas ventilátorok, menekülőjáratok és olyan víz, ami nem vezeti az áramot. Mindig érdekelte, hogy Windows vagy Linux viszi a metrót? Járja be velünk az alagutakat! Nagykép.
Az 50-es helyett pótlóbuszok járnak.
A többi biciklis folyton minket előzgetett. A kölcsönzés már egész jól megy, már amikor működik. Teszteltük a Bubit.
Érdemes elkerülni az Andrássy utat, egy darabig még eltarthat a forgalomkorlátozás.
Visszamentek az ellenőrökkel, de a kamerák felvételeit már nem nézték vissza Kelenföldnél. Olvasónk szerint sokszor problémás az új jegy.
Egy utas a vágányok közé esett.
Mármint az előállítása. A BKK szerint hónapok alatt megtérül a hőpapíros rendszerre költött 85 millió.
A 16-os busz gyakran nem tudott beállni a városnézők miatt, de már be fog.
Munkatársunk mégsem bűnhődött, a semmiből lett meg a tettes.
Térképezze fel, merre tud majd haladni szombaton az óriási közlekedési káoszban!
15 alacsonypadlós buszt vásárolt a BKV. 2018-ra már csak ilyeneket szeretnének látni.