Augusztus 28-án dől el a HVG sorsa
A tulajdonos felülvizsgálja, hogy melyik régióban szeretné fenntartani a tevékenységét. Konkrétumok egyelőre nincsenek.
A tulajdonos felülvizsgálja, hogy melyik régióban szeretné fenntartani a tevékenységét. Konkrétumok egyelőre nincsenek.
Ma délutánra összehívták a teljes stábot egy nagy bejelentésre.
Tízezer új előfizető kellene ahhoz a napilapnak, hogy kiegyensúlyozza a kieső állami hirdetéseket.
A kinyomtatott online cikkeket közlő közéleti hetilap csak néhány számot ért meg.
A világ egyik legrégebbi újságja már csak interneten él tovább.
Az Amazon alapítója nemrég megvette a The Washington Postot.
Tavaly veszteséges volt, most 20,1 millió dollár jött össze. Bejött a fizetős fal és az eladások.
Úgy esett a forgalmuk és a hirdetési bevételük, hogy a digitális előfizetésiek nőttek az USA-ban.
Két hét múlva költöznek, mégsem adják el a napilapot.
A népszerű magazin 80 éves, cikkeit jövőre már csak tableten és böngészőben olvashatjuk.
Először fordult elő, hogy csak a Google oldalain több pénzt költöttek el a hirdetők, mint az összes amerikai lapban és magazinban.
A lap vezetői tagadják, hogy megszüntetik a nyomtatott verziót. De csak buknak rajta.
A haldokló iparág most a fejlődő országokban látja a megoldást. Brazíliába megy a New York Times.
Rádió- és tévéműsort is szeretnének, de addig is konkurenciát készítenek a Storynak. Évek óta nem indult ekkora befektetéssel új hetilap.
Az Economistból fordít ezentúl a hetilap. Hiába csökkent a lappiac, új magazint is kiadnak idén.
Csintalan ajánlata megijesztette a Szabad Sajtó Alapítványt: nem alkudoznak a vételi áron.
Egy kivételével az összes nyomtatott magyar lap lejtmenetben van, örülhet, aki csak 10 százalékot bukott.
Hamarosan befellegzik a díjakkal elhalmozott hetilap nyomtatott változatának.
Nyáron költözik Budáról a Ringier-székházba a lap. Létszámcsökkentés is lehet a szerkesztőségben.
Azt ígérik, megvédik majd az újságban szereplő celebeket az iszlám terrorszervezetektől.
Az Alkotmánybíróság több, az internettel foglalkozó beadványt nem tárgyalt. És már nem is fog, ha csak az érintettek nem panaszkodnak ismét.
A Ringier átveszi a hatalmat a lap felett, még nyáron összeköltözhetnek a Blikkel.
Százmillió fizetett a lapért az IPM kiadója, de a hírportál a Sanománál marad.
A legnagyobb veszteséget mégis Széles Gábornak kell lenyelnie a nyomtatott sajtó piacán.
A legnagyobb példányszámban megjelenő napilap immáron 2,1 millió előfizetőhöz jut el.
Új nyomtatócsaládot, netbookokat, laptopokat és TouchSmart pc-t mutatott be a HP.
Szanyi Tibor így küzdene a jobbos médiafölény ellen.
Stlíus és Stílus+ rovat is indult a lapban.
Hollywood szaklapjának online verziója sikeres, a napilap viszont ezentúl csakhetente jelenik meg.
A német kiadó szerint sok az oligarcha a régióban. Magyarországon a hírek szerint maradnak.
Összevonják a szerkesztőségeket, készül az Ipad-verzió és megújul a lap. És közben jelentős létszámleépítést terveznek.
Kuczogi Szilviát azért nevezték ki, mert a napilap jobban szeretne koncentrálni a magazinokra.
A szerb lapok szerint egy ismert cigarettacsempésszel karöltve rohanná le a szerb sajtót a Westdeutsche Allgemeine Zeitung.
Nincs megállás, a Népszabadság 16 ezer példányt vesztett egy év alatt, a HVG 11 ezret.
A tulajdonos Washington Post megválna a nagy hírű hetilaptól, amely három éve veszteséges.
Az Est százezer forintért vette meg félmilliárdos forgalmú konkurensét. Kisegítették őket a Postabank ingatlanügyeiben érintett vállalkozók.
Húsz százalékkal kevesebbet költöttek a cégek reklámra 2009-ben, mint a gazdasági válság előtt.
Még az idén is csökkennek a reklámbevételek a médiában, nagyjából a 2005-ös szinten lesznek.
Még az orosz milliárdosnak fizet 9 millió fontot az angol lap előző tulajdonosa.
A magyar lappiac legnagyobb cége jöhet létre a sávjci és a német cég egyesülésével. Kérdés, mi lesz a Népszabadsággal és a lapterjesztéssel. A Twitter buktatta volna le a fúzióra készülőket?
Az Econet helyett egy pénzügyi befektető fizet majd a Sanomának a második legnépszerűbb, ingyenes programmagazinért.
A cég jövőre Magyarországon is hírcsatornát indítana, ha addig nem dől be az adósságok miatt.
A magazin nem is állt rosszul a CKM-mel és a Playboyjal folytatott harcban, de a kiadó feladja.
20 százalékkal kevesebbet költenek a hirdetők.
Az Entertainment Weeklyben lejátszható videók reklámozzák a Pepsit és a CBS-t.
A Fast Flip a hagyományos újságlapozás élményét akarja képernyőre ültetni.
A fő gyanúsítottak Craig Newmark és a Google, de az öngyilkosság sem kizárt.
Meglepő, de a megyei lapok mindegyike megúszta 4,4 százalék alatti veszteséggel.
A férfiak a válság hatására inkább a neten keresnek dögös macás képeket és számítástechnikával kapcsolatos információkat.
A hivatalos mérések szerint Szlovákiában 43 százalékkal zuhantak a reklámköltések, nálunk pedig csak 6 százalékkal. A valóság ennél sokkal rosszabb.
A Budapest Sun után a német nyelvű hetilapot is elvitte a válság.
Volt már a Figyelő szerkesztője, az RTL Klub hírigazgatója, most a klubrádiós kitérő után a Figyelőt fogja vezetni.
Ez az első jelentősebb amerikai napilap, ami feladta. Tavaly 4,1 milliárd forintos veszteséggel zártak.