Tarlós átadta a Futárt
1536 buszon, 612 villamoson, 145 trolin van fedélzeti egység, 263 köztéren kijelző.
1536 buszon, 612 villamoson, 145 trolin van fedélzeti egység, 263 köztéren kijelző.
Összevon, újat indít, Gazdagréttől Rákosmentéig.
15-16 szerelvény közlekedett a lezárt alagútban, hogy a menetrend ne csússzon el a riadó végére.
Egy tök jó hepiendes történet arról, hogy egy kis kitartással átverekedhetjük magunkat a bürokrácián.
Sürgető a helyzet, az államtól várnak segítséget.
Sokkal biztonságosabb lesz a HÉV-megálló.
Az Üllői út XVIII. kerületi szakaszán volt a baleset.
Androidra iOS-koppintás került, hiába tud valós adatokat, nehezen használható.
A BKK szerint már csak néhány kisebb szoftveres javítás maradt hátra. A Combino viszont csak jövőre csatlakozik a rendszerhez.
Pert nyert a Közbeszerzési Döntőbizottsággal szemben a BKK, rendben volt a trolitender kiírása.
Ki örülhet jobban: az észak-pesti vagy az észak-budai? M.I.N.D.E.N.K.I.
A 70-es, 78-as trolik nem fordulhatnak meg a Kossuth téren, itt jönnek a képbe az áramszedő-akasztgatók.
Elindult a Futár weblapja, élő forgalmi adatokat kapunk, írják azt is, ha gond van.
A szakszervezetek szerint két éve nem jól számolják el a távolléti díjat. A BKV cáfol.
A villamospótló buszok nem mindig hajthatnak a sínekre.
Eloltották már, de a hidat egyelőre jobb elkerülni.
Szombat délelőttől vasárnap hajnalig terelések, forgalomkorlátozások lesznek a környéken.
Korábban, mint hogy teljesen elkészültek volna, a műszaki átadás-átvétel majd csak a választások után lesz.
A járda péntektől csak a gyalogosoké, cserébe piktogramokat festettek és 30-as táblákat raktak ki.
A kivitelezést megtámadó cég elbukta az eljárást, a BKK megkötheti a szerződést az építkezésre.
A Puskás stadion és a Közvágóhíd között ma még üres villamosok járnak, vasárnaptól utasokat is felvesznek.
A BKK menetrendje szerint a 47-es megelőzi a 49-est a sínen. Kételkedtünk, de kimentünk drukkolni.
A BKK egy hetet adott a T-Systemsnek a hiba kijavítására, utána dönthetnek a BuBi elindításáról.
A BKK a késlekedés miatt visszavette az előleget és lehívta a teljesítési bankgaranciát.
A 61-es egyik szerelvényével volt gond, egy darabig pótlóbuszok jártak helyette.
A Mexikói út és Rákospalota között pótlóbusz jár.
Szeptember 7-ig élesítik a rendszert, de egyelőre nem tudni, mikortól használhatja majd bárki.
Rosszul lett egy utas.
A Jászberényi úton történt balesetben egy autóban ülő idős ember vesztette életét.
Egyre több a fiatal, divatosan öltözött ellenőr a BKV-járatokon. Viszlát, térdig érő kalauzszoknya!
Ha autózik, a Lánchíd környékét és a rakpartokat kerülje, de szerdán a tömegközlekedés is felbolydul. Összeszedtük, hol és kivel ünnepelhet.
Épphogy befejeződött a villamosfelújítás miatti káosz, megint feltúrták a Vörösvári utat.
Az ok: a Városmajor utcai, a Béla király úti és a Karthauzi utcai híd felújítása.
A BKK szerint, ha ezt megengednék, akkor a végén autóval is buszoznának a mozgássérültek.
A gyalogosok kihízták a járdát, a kerékpárosokat az útra terelik a tervek szerint, döntés csak jövőre.
Kiszabták már a maximális kötbért, lejárt a tesztidőszak, muszáj elkezdeni. Akkor is, ha nincs kész.
A főváros szeptemberig négy kerületben újít fel.
Forgalomkorlátozás lesz augusztus 31-ig.
Az első villamosok jövőre állnak forgalomba.
Elképesztő csavarok a fővárosi trolibusztenderen: ötödével magasabb ár, féléves késés. Vagy bukó.
Már a kihirdetés is egy hónapot csúszott, és az ár is drágább lett mint várták. Margit híd-szindróma?
Az idei fesztiválköztársaságban több lesz a kultúrprogram, mint néha egy igaziban.
A buszon hat ember sérült meg, kettőt kórházba vittek.
A BKV elektromosbusz-tenderén csak a Siemens-Rampani-Rába konzorcium maradt állva.
Ezekben a belvárosi utcákban biztonságosabban közlekedhetnek a forgalommal szemben is a kerékpárosok.
A kormány a francia hatóságra vár, hogy elküldjék a vesztes pályázó adóigazolását. Igen, a vesztesét.
Szerintük a BKK beleszól a BKV belügyeibe, a sofőr életét pedig megpecsételi azzal, hogy kirúgja.
A Thököly úti daráló még egy korábbi szabályozás alapján épült, ma már nem lehetne ilyet építeni. A BKK elemzése durva következtetésekre jutott.
Egy hiba miatt teljes hosszán buszokkal pótolják.
Eltörte hét bordáját, azok átszúrták a tüdejét, légmelle lett, levált a tüdejének egy része.
A BKK szerint ezt jelenti a tesztelőkkel kötött szerződés jó hírnév megsértésére vonatkozó pontja.
Legalábbis az első hibapontig mindenképp – a BKK megmagyarázta, miért áztak be az 1-es villamos új megállói.
Hatalmas ventilátorok, menekülőjáratok és olyan víz, ami nem vezeti az áramot. Mindig érdekelte, hogy Windows vagy Linux viszi a metrót? Járja be velünk az alagutakat! Nagykép.
Az 50-es helyett pótlóbuszok járnak.
A többi biciklis folyton minket előzgetett. A kölcsönzés már egész jól megy, már amikor működik. Teszteltük a Bubit.
Érdemes elkerülni az Andrássy utat, egy darabig még eltarthat a forgalomkorlátozás.