BKK: Nem jogsértő a villamostender lezárása
Döntést hozott a bíróság a Skoda ügyében.
Döntést hozott a bíróság a Skoda ügyében.
A BKK a Városigazgatóság Zrt. tagvállalata lesz, kevesebb jogosítvánnyal, Vitézynek gyengül a pozíciója.
Aznap indul a téli menetrend is a BKK-nál, tavaszig nem lesz D12 és D13.
A BKK szerint a hatáskörükön kívül eső műszaki okról van szó, áramellátási hibáról.
Most vágatlanul izgulhatja végig, hogyan sikerült Barnának visszaszállnia a Móriczon arra a Metróra, amiről az Újbuda-központi megállónál leszállt.
A Bubi késése miatt beszedett 180 milliós kötbért a rendszer fejlesztésére fordítja a BKK.
Másfél perc futás, ami fárasztóbb, mint egy félmaraton. Londonban megcsinálták, de vajon sikerülhet-e Budapesten, ahol az állomások sokkal mélyebben vannak? Kipróbáltuk a legújabb őrületet.
27 milliárd forint lesz, 2015-ben indul és 2017-ben fejeződik be. 800 kapu, 10 450 érvényesítő automata, chipkártya, okospapír.
Minden intézhető, ami fővárosi és közlekedés.
A 253-as a 4-es metróhoz szállít majd embereket.
A friss gyeptéglákon egész sokáig sikerült ellavíroznia a sofőrnek, mielőtt belesüllyedt.
Azért megnéztük videóval. A félkész utcába még egy darabig csak a buszok hajthatnak be, meg a célforgalom.
De reggelre mind előkerül. Varázslat? Energiacella? Gyíklények manővere? Megmondjuk.
1536 buszon, 612 villamoson, 145 trolin van fedélzeti egység, 263 köztéren kijelző.
Összevon, újat indít, Gazdagréttől Rákosmentéig.
15-16 szerelvény közlekedett a lezárt alagútban, hogy a menetrend ne csússzon el a riadó végére.
Egy tök jó hepiendes történet arról, hogy egy kis kitartással átverekedhetjük magunkat a bürokrácián.
Sürgető a helyzet, az államtól várnak segítséget.
Sokkal biztonságosabb lesz a HÉV-megálló.
Az Üllői út XVIII. kerületi szakaszán volt a baleset.
Androidra iOS-koppintás került, hiába tud valós adatokat, nehezen használható.
A BKK szerint már csak néhány kisebb szoftveres javítás maradt hátra. A Combino viszont csak jövőre csatlakozik a rendszerhez.
Pert nyert a Közbeszerzési Döntőbizottsággal szemben a BKK, rendben volt a trolitender kiírása.
Ki örülhet jobban: az észak-pesti vagy az észak-budai? M.I.N.D.E.N.K.I.
A 70-es, 78-as trolik nem fordulhatnak meg a Kossuth téren, itt jönnek a képbe az áramszedő-akasztgatók.
Elindult a Futár weblapja, élő forgalmi adatokat kapunk, írják azt is, ha gond van.
A szakszervezetek szerint két éve nem jól számolják el a távolléti díjat. A BKV cáfol.
A villamospótló buszok nem mindig hajthatnak a sínekre.
Eloltották már, de a hidat egyelőre jobb elkerülni.
Szombat délelőttől vasárnap hajnalig terelések, forgalomkorlátozások lesznek a környéken.
Korábban, mint hogy teljesen elkészültek volna, a műszaki átadás-átvétel majd csak a választások után lesz.
A járda péntektől csak a gyalogosoké, cserébe piktogramokat festettek és 30-as táblákat raktak ki.
A kivitelezést megtámadó cég elbukta az eljárást, a BKK megkötheti a szerződést az építkezésre.
A Puskás stadion és a Közvágóhíd között ma még üres villamosok járnak, vasárnaptól utasokat is felvesznek.
A BKK menetrendje szerint a 47-es megelőzi a 49-est a sínen. Kételkedtünk, de kimentünk drukkolni.
A BKK egy hetet adott a T-Systemsnek a hiba kijavítására, utána dönthetnek a BuBi elindításáról.
A BKK a késlekedés miatt visszavette az előleget és lehívta a teljesítési bankgaranciát.
A 61-es egyik szerelvényével volt gond, egy darabig pótlóbuszok jártak helyette.
A Mexikói út és Rákospalota között pótlóbusz jár.
Szeptember 7-ig élesítik a rendszert, de egyelőre nem tudni, mikortól használhatja majd bárki.
Rosszul lett egy utas.
A Jászberényi úton történt balesetben egy autóban ülő idős ember vesztette életét.
Egyre több a fiatal, divatosan öltözött ellenőr a BKV-járatokon. Viszlát, térdig érő kalauzszoknya!
Ha autózik, a Lánchíd környékét és a rakpartokat kerülje, de szerdán a tömegközlekedés is felbolydul. Összeszedtük, hol és kivel ünnepelhet.
Épphogy befejeződött a villamosfelújítás miatti káosz, megint feltúrták a Vörösvári utat.
Az ok: a Városmajor utcai, a Béla király úti és a Karthauzi utcai híd felújítása.
A BKK szerint, ha ezt megengednék, akkor a végén autóval is buszoznának a mozgássérültek.
A gyalogosok kihízták a járdát, a kerékpárosokat az útra terelik a tervek szerint, döntés csak jövőre.
Kiszabták már a maximális kötbért, lejárt a tesztidőszak, muszáj elkezdeni. Akkor is, ha nincs kész.
A főváros szeptemberig négy kerületben újít fel.
Forgalomkorlátozás lesz augusztus 31-ig.
Az első villamosok jövőre állnak forgalomba.
Elképesztő csavarok a fővárosi trolibusztenderen: ötödével magasabb ár, féléves késés. Vagy bukó.
Már a kihirdetés is egy hónapot csúszott, és az ár is drágább lett mint várták. Margit híd-szindróma?
Az idei fesztiválköztársaságban több lesz a kultúrprogram, mint néha egy igaziban.