Saját versenypálya 72 millióért
Nagyvonalú autós ajándék a világ felső tízezrének karácsonyi katalógusából.
Nagyvonalú autós ajándék a világ felső tízezrének karácsonyi katalógusából.
Először vennék használtautót, a keret egymillió forint. A Honda Jazz vezeti a képzeletbeli listámat.
Erős apróság kellene. Mik lehetnek a buktatók egy-egy ilyen kisautónál?
Két népszerű kisautót válthat egyszerre a Celerio, talán még az idén.
Bizonytalan vagyok, segítség! Micra, Jazz, Yaris és Linea a kiszemeltek között.
Szóba jött az A Merci és a Golf IV. 900 ezer forint a keret. Ennyiért inkább nézzek mást?
Még nem mondtak le végleg a Fiat 500 méretű modell gyártásáról, de egyedül nem vágnának bele.
Ismét nyakig elmerültünk a posványban, kis fogyasztású, városi autót vettünk. Soha többet.
Hajmeresztő nepperűzés és magyar rögvalóság, luxus az autó Európában.
A kétliteres tankkal 36 kilométert lehet megtenni. A jármű Guinness-rekordot döntött.
Folytatódik a PSA-Toyota együttműködés – ezúttal a Peugeot-Citroen egyik kisautó-prototípusát kapták lencsevégre.
Négy méteres, vagy még akkora sem – a lényeg, hogy keveset fogyasszon, és sokat adjanak el belőle.
Nem tudom, hogy a Citroënsége miatt kellene jobban, vagy mert jó.
Meglepő kijelentést tett a Renault vezérigazgatója: egyelőre nem bővítik tovább a sikermárka modellválasztékát.
Nem akármi, amit meg lehet most megnyerni nálunk.
Miközben Tibby Kirgizisztán egyhavi GDP-jét költi el épp az E28-ra, folyamatosan azzal oltogat, számoljam már ki, mennyit költöttem az E32-re az elmúlt két évben, és ebből hány kilométert sikerült megtenni.
Azoknak szánják a kis dobozt, akiknek olcsó használati tárgy kell, semmi több.
Négyméteres, takarékos kisautó bemutatására készülnek a japánok, a típusnak már katalogusa is van.
A cseh márka ismét kínálatot bővít, ezúttal olcsó, kis fogyasztású modellel.
Az Opel szerint mindenképp: a hangtalanul suhanó buborék maga a szebb jövő.
Egyre többet tudunk a Fiat 500-as újabb kihívójáról, úgy másfél év múlva kezdi keseríteni a konkurencia életét.
Talán többen vennének városi kiskocsit, ha gyakoribb lenne az ilyen jó kiállású darab.
A kicsi, de tágas guruló dobozt időről időre felfedezi magának valaki – most is jön egy újabb variáció.
Két új modell várható a következő egy év során: az egyik városi törpe, a másik viszont egy olcsó, de tágas Dacia-riválisnak ígérkezik.
Ebből férfiember nem szállhat ki anélkül, hogy hülye érzése ne lenne. Próbáltam, nem sikerült, ez egy nagyon női autó. És jó.
A Wrangler szögletes fazonját örökli az új modell, de terepjárásra aligha lesz alkalmas.
A japán gyártó jövője múlhat az új kisautón, így láthatóan megpróbálnak biztosra menni. A siker azonban így is kétséges.
Veszélyes kergetőzés Winklerrel, Pistával, Karcsikával, és egy kis kamionos terror.
Lassan az utolsó, nagyon koreai modellek is lecserélődnek a márka kínálatában – a Picanto például jövő márciusban.
Jóval kisebb, mint a Jazz, de ötajtós, és az ígéretek szerint meglehetősen tágas.
A GM luxusmárkája megirigyelte a Mercedestől az A osztályt, így készített egy hasonló városi gépet.
A fejlesztési igazgató szerint már a háromhengeres is kényszerű kompromisszum.
New Mobility Concept – már a név is nagyszerű újításokat sejtet, és a Nissan városi járműve valóban nem mindennapi darab.
Az olaszok nem próbálnak a Smarttal versenyezni, inkább kitöltenek egy üres piaci rést.
...anno, azon a bizonyos évértékelő és jövőtervező összeröffenésen, úgy igyekszünk tartani magunkat minden tervünkhöz.
Hosszas beetetés után minden kiderült Gordon Murray forradalminak kikiáltott városi autójáról.
Mifelénk csak vágyálom, pedig létezik, és még csak nem is annyira kórosan apró, mint mondjuk a Tata Nano.
Retró stílusú luxuskisautót fejlesztenének a svédek, de még hiányzik valami.
A lényeg marad, csak a részletek változnak, már ha hihetünk a vázlatnak.
A Mini sikerét mindenki szeretné leutánozni, még a bezárástól épp csak megmenekített Saab új tulajdonosa is.
Tanulmányként már az idén kiállítják a kisautót, amelyen már évek óta dolgoztak Rüsselsheimben.
Vannak igazán kicsi városi autók, és igazán olcsók is, de a két tulajdonság hosszú ideje nem jött össze egyetlen autóban.
Üdvözlet a lázgörbe túloldaláról! Hogy ma se maradjanak autós történetek nélkül, egy vödör tea és egy slájmhegy közül kikukkantva írok a kedves olvasónak.
Úgy tűnik, a német gyártó feladja az elveit, és saját elsőkerék-hajtású kisautót épít a Mini padlólemezére.
A Topolinóként emlegetett városi kisautó bőven kétmillió forint alatti áron érkezik, a hossza nem lesz három méter.
Egyre több autógyár kínál kis luxusmodelleket, luxusautós árcédulával, és most a GM is beállhat a sorba.
Még mindig hiányzik az igazi kisautó a VW kínálatából, de itt egy újabb előzetes, amely már egész közel állhat a végleges Lupo-utódhoz.
A VW nem kapkodta el a dolgot, megvárta, míg konkurensei kijátsszák kártyájukat, aztán terített ő is. Lelövöm a poént: nagyon jó lapja volt.
A franciák sokadszor próbálják bevenni a prémium-kategóriát, de most máshonnan közelítik a problémát, mint korábban
Az alelnök szerint egy Tata Nano szerű kisautó bemutatása jó üzlet lenne, bár árban nem akarnak versenyezni az indiai törpével.
A Skoda új városi minijéből egy ötezer eurónál olcsóbb változat gyártását tervezik.