Díjazták a magyar gifszínházat
A Golden Drum reklámfesztiválon a Young & Rubicam a verseny nagydíján kívül két ezüstöt is megnyert.
A Golden Drum reklámfesztiválon a Young & Rubicam a verseny nagydíján kívül két ezüstöt is megnyert.
Az új hirdetési rendszerük látja például, ha egy mobilhirdetés hatására laptopon vásárolunk.
Állami reklámügynökséget hoznak létre, pont olyat, amilyet a magyar kormány is tervez.
Hanem hogy te mozgathatod a saját testeddel!
Egy hamis parfümmel bújtak ki a milliós szerződés alól. Az NFL-lel viszont saját magukat szívatták meg, de alaposan.
Schiffer szerint ami állami cégek kommunikációja címén folyik húsz éve, az közönséges lopás.
A pontossággal reklámozzák a fél éve csúszó bringahálózatot.
2,2 milliárdot költünk fogyasztószerekre évente.
Aranyos. Bár ha már ennyire erőltetik benne azt a szegény hegedűst, akkor a zenében legalább egy vonásnyi lehetne belőle.
Három perccel több reklámot néztünk idén, mint tavaly, mert közel öt órát bámuljuk a tévét.
Negyven milliárd forintnyi állami hirdetési pénz elosztásának központosításával, eddig bejáratott csatornák felszámolásával a kormány az eddig neki kedves lapoknak és vállalkozóknak is nekimegy.
És az Apple Sirijének jut a buta liba szerepe, míg Cortana játssza a mindentudó okos nőt.
David Duchovnyt szétszedik az internetezők és a sajtó, mert oroszbarát sörreklámban szerepelt.
Elég egy YouTube-ra feltöltött videó, és egy kis szerencsével bármilyen hülye milliós nézettségeket tud elérni, majd a reklámokkal több raklap pénzt keresni – tartja az online népi bölcsesség. Utánajártunk, mi igaz ebből.
Űr-Messi küzd az idegenekkel és meztelen emberek táncolnak az utcán az amerikai Adweek toplistáján.
Van egy kiskapu, amivel ki lehet kerülni a sarcot.
Kivételes eljárásban átment a javaslat.
A médiaügynökségi bónusz rendszere átláthatatlan és nem túl etikus, de régóta bevett, működő rendszer. Az eltörlése a multiknak rossz lenne, jól járhatna viszont néhány magyar cég.
A felhasználók elkérhetik mások eddig üresen hagyott adatait. Ezzel a hirdetők járhatnak jól.
A Nagykörút annyira nem menő, hogy már siránkozni felette sem az.
Így cibálja május 25-re az urnák elé a választókat a dán parlament saját szuperhőse.
Lehet, hogy valakinek már unalmasak az újabb és újabb erzsébetvárosi falfestményekről szóló hírek, én azonban nem tudok betelni velük.
Na megjött hozzánk is a világ legkülönbözőbb pontján felbukkanó gumikacsa.
Itt az EP-választás hivatalos reklámja.
Az összes jegy elkelt a Zöld Szofi bemutatójára, amit egy kamu fűshoppal reklámoztak.
A hirdetők 2,7 milliárd dollárral többet költöttek online, mint a tévében. Nem nálunk, az USA-ban.
A színész már meg is érkezett Magyarországra, és valószínűleg Andy Vajnánál lakik majd.
A reklámügynökség munkatársai saját és gyerekeik cipőiből készítettek hirdetést, szerintük a holokauszttal ma is foglalkozni kell.
Pedig volt már pár hiper-szuper ötlet a közelmúltban, de ez tényleg visz mindent.
Sőt, még 90 százalékkal el is térhetnek fölfelé, és így 1,33 milliárd forintot költhetnek majd el.
Az Amerikai Mozgássérültek Szövetségének hirdetése nincs túl cifrázva: "vannak, akiknek ez az Everest".
Minimálisan, de erre sem volt példa 2009 óta.
Zseniális reklám lehet ez is, meg ez is ugye, de a fenti megoldás azért üt hatalmasat, mert fillérekbe kerül.
Matricánként 20-40 ezret. Kató néni után, újabb unortodox húzás a Jesz-MDF Szövetségtől.
Hogy, hogy nem, a fideszes önkormányzat cége az összes plakáthelyet az kormánypártnak adta.
Persze elhiszem, hogy a törvény betűje szerint semmi kivetni való nincs ebben, de nekem akkor is bántja a szemem.
Először is baromira zavar, hogy miközben tilos dohányt reklámozni, dohányboltot simán lehet (miközben ugye az egész trafikozásnak az lenne a lényege papíron, hogy visszaszorítsuk ezt a káros szenvedélyt).
Másodszor baromira zavar, hogy miközben nem szennyezhetjük tele a várost óriásplakátokkal, ha szerelünk rá négy kereket már mehet is a dolog.
A televíziós reklámtorta 45,6 milliárd forintra zsugorodott.
Levakarták a győri buszokról a baloldal helyi jelöltje vallási krimijének reklámjait.
Visszaéltek a választási iroda nevével.
Napi átlag 4 óra 46 percet tévéznek az emberek Magyarországon, ebből 23 percig reklámot néznek.
Hiába költenek rájuk tízmilliókat, a nézők csak szórakozni akarnak rajtuk, és nem vásárolnak.
Megőrül, ha ugatós játékkutyát akarnak rásózni a tévében a gyerekre? Írjon nekünk!
Az utasnak csak a reklámokat kell elviselnie a fuvarért cserébe. Az elképzelést levédették.
A nyomtatott New York Times egy twitterüzenetet ábrázoló hirdetéssel jelentkezett.
94,5 méter átmérőjű gabonakörökkel hülyítették a kaliforniaiakat. Nem ufók voltak.
Ezzel kíván boldog karácsonyt.
Nagy-Britanniában közvetlenül a rajzfilm után sugároztak egy szexuális tartalmú reklámot.
A felhasználók falán jelennek meg még a héten, és automatikusan elindulnak.
Kétszeresére nőtt a reklámbevételük, 5,6 milliárd dollár jött be reklámból idén.
Főleg techcégek és italgyártók vannak a tíz legsikeresebb online reklámvideó-kampányban.
Te is szívrohamot kapnál tőle, mint a bostoniak? A legszebb benne az, hogy tulajdonképpen semmi ijesztő nincs az egészben.
A hobbit 2-premier miatt ismét turistalátványosság lett az erdei folyókból és a szőrös lábú pilótákból.
A reklámok ötöde, az akciós ajánlatok több mint, fele jogsértő. Szexfronton javult a helyzet.
A legnagyobb amerikai sportszergyártó cég reklámjában, amelyben a Féreg végleg kiutazik É-Korába.
Nem használ az ízületi bajokra és a fogyitabi se fogyaszt. 22 millióra büntették a visszaeső céget.