Parádézz velünk újra!
Amikor megrendeztük az első Parkoló Parádét, talán még mi sem gondoltuk, hogy ennyire népszerű lesz.
Amikor megrendeztük az első Parkoló Parádét, talán még mi sem gondoltuk, hogy ennyire népszerű lesz.
Az ország legtávolabbi részében volt. Amikor elindultunk a trélerrel, még szinte semmit nem tudtam a típusról.
Hengerűrtartalom nincs, adót pedig az alapján kéne fizetni. Akkor elengedik? Megjött a hivatalos válasz.
Ha azt akarod érezni, hogy tudsz endurózni, akkor ez a te motorod. Ha kicsit húzod, kicsit megy, ha nagyon húzod, nagyon megy.
Öt perc múlva már széles vigyorral az arcomon forgattam fejem a bukósisak alatt, miután először megéreztem a szabadság ízét.
Tavasszal ért az első meglepetés: hatvan kilométeren egy deci olajat elfogyasztott. Szégyen-gyalázat, hogy nincs egy olajnyomás-visszajelző sem rajta.
Három év alatt 54 ezer kilométer, nyolc ország.Bírta a Fogarasi-havasokat és az igazi román utakat is
Bárhogy is szeretné az elmúlt tíz év szépíteni az emlékeket, ezek a gépek, mint mindennapi járművek, megbuktak.
A motor karakteréből fakadóan észrevétlenül múlnak a száz kilométerek, ami nap végén jön ki egy kis csukló és hátfájásban.
Soha előtte nem ültem motoron. Két hét után azonban egyre biztosabban mentem, a kanyarok is kevésbé voltak ijesztőek, kezdtem ráérezni.
Ha nyaralni mentünk, az ülés alá elfért egyheti cuccom. Persze a barátnőmé nem, de ez más kérdés.
Szerelni borzalom. Minden nagyon szűken van elhelyezve benne. Aprónak gondolt munkákért is komolyan meg kell bontani a motort
Városban, szerpentinen verhetetlen. Amikor cserélgettünk a barátaimmal, alig vártam, hogy visszaüljek rá.
Nem volt elvesztegetett idő a nyergében eltöltött három év, de hosszabb túrákhoz jól jön a nagyobb motor.
A régi Uralok szépsége ötvözve a megbízhatósággal. Ez a motor egy csoda.
Valaki szerint csúnya, valakinek érdekes, kevesek szerint szép. Szerintem megbízható, elpusztíthatatlan kis dög. Ja, és persze magyar.
Elfogyott a bizalmam, nem mertem vele elindulni sehova sem, mennie kellett a háztól.
Ha valami jó konstrukció, az nem azt jelenti, hogy a szervizt is hanyagoljuk, és csak tankoljuk bele a legolcsóbbat.
Minden porcikája gondosan megtervezett. Mégis az a legjobb tulajdonsága, hogy mocskos módon átalakíthatod.
Olcsó, keveset eszik, elnyűhetetlen és mindenhol megállja a helyét. Bizonyára van jobb motor is a világon, de minek?
Számomra ez az ideális gép. Mindenre elég jó, igaz, mindenre van ennél jobb is.
Mivel a motorral nem a szüretelő asszonyoknak kívántam csujogatni haragos gázfröccsök kíséretében, a visszahalkítás mellett döntöttem.
Lezárult a Totalbike írói pályázata, a sisakot csak egyvalaki viheti haza. Eredményt hirdetünk.
Ne csak olvasson, írjon is Népítéletet! Most 80 ezres MOMO-bukóval díjazzuk a legjobbat!
Indul a Totalbike népítélet-pályázata. Ha ön írja a legjobbat, értékes MOMO bukósisakot kap tőlünk.
Sok márkát, modellt megnéztem, de csak egy volt, ami élményben, érzelmileg ennél közelebb került hozzám: az igazi Fat Boy.
Nem egy rakéta, de ekkora teljesítmény bőven elég ahhoz, hogy ésszel motorozzunk.
A Totalbike a hibás, hogy megvettem ezt a motort: ha nem csinálnak tesztet róla, eszem ágában sem lett volna leszállni a Piaggiómról.
Az idei motoros szezon egyik legnagyobb változása az A2 jogosítvány bevezetése. A tavalyi B125 mintájára elkészítettük a kiegészített, kompakt méretre átalakított modellválasztónkat.
Nincs sok pénzem, hisz egyetemista vagyok, de a Simsont már lecserélném, nagyon.
Az igazság nem csak a kiválasztottak öröme, nem csak titkos társaságok tagjai súgják egymás fülébe. A Népítélet nem hazudik, olvassa ön is!
Az olasz motoros állítólag egy hét múlva hivatalosan is közli, hogy elhagyja jelenlegi csapatát, a Ducatit, és visszatér a Yamahához.
Bármivel rá lehet faragni, és olcsón is lehet jó motort venni. A lényeg szemfülesség!
Motort szeretnék venni magamnak, amiben semmi extra nincs, azonban 196 cm és 128 kg vagyok.
Kezek az egérre, most kell kattintani: a Totalbike is a Facebookra költözött.
Használat közben kiderül az igazság: sokszor nem az a drága, amit annak hiszünk!
A magyar fejlesztésű Moveo a karbonvázas, összkerékhajtásos, összecsukható, huszonöt kilós, hordozható villanyrobogók piaci rését készül betömni.
Tetkós modellcsaj, testfesték meg retró bukósisak: más nem kell a hotrod hangulathoz!
Kéthengeres csemegét ígér a Husqvarna. Reméljük a beteg forma megmarad.
Hetvennégy éves korában szombaton meghalt Dennis Hopper amerikai filmszínész.
Másnak nem lehetett esélye: az NDK gépet csak egy Pannonia tudta volna legyőzni.
A későn ébredők sírtak és leveleket írogattak. A kedvükért meghosszabbítottuk a pályázatot!
Nézzétek meg ai kedvenceinket, majd szavazzatok ti is. De forgatni el ne felejtsetek!
Akár 100 ezer forint értékű utalványt vagy kiállítási lehetőséget is nyerhetsz! Ilyen még nem volt, 10 éves a Totalcar!
Hiába közlekednek balesetmentesen, sérülés nélkül is károsodnak: a motorozás nagyothallást okoz.
Áshatunk a motor köré alkarnyi piranhákkal teli vizesárkot és hemzseghetnek a garázs előtt kiéheztetett krokodilok – ha tényleg el akarják lopni a motorunkat, megteszik.
A tévében olyan egyszerűnek tűnik, de az életben hatalmas szopás: öregen, kövéren és kondi nélkül fájdalmas terepen motorozni.
Lakitelken megtartották a magyar Simsonosok seregszemléjét
Gumik égnek, vízhűtők párája száll – a kétüteműek sikítását harci dobként festik alá a durrogó négyüteműek.
Benzinszag és kipufogóhang, vér és üvöltés, fetrengve nevetés és részeg tivornya - ez mind-mind az Erzberg Rodeo, a világ legkeményebb versenye.
Gumik égnek, vízhűtők párája száll – a kétüteműek sikítását harci dobként festik alá a durrogó négyüteműek.
Benzinszag és kipufogóhang, vér és üvöltés, fetrengve nevetés és részeg tivornya - ez mind-mind az Erzberg Rodeo, a világ legkeményebb versenye.
A kakucsi versenypályára indultam, hogy a mai Totalbike tesztmotorunkat fotózzam és kicsit megmozgassam a kanyarokban.
Azt kérdik, érdemes-e kimenni a motorkiállításra? Vannak, kik nagyot csalódtak, de egy-két ember mosolygott. Muszáj volt nekik, ők a kereskedők.
Tárgy: MotorvásárlásDátum: 2009.
Sokkal könnyebb Kínából Magyarországra hozni egy motort, mint fordítva.
Árpád régen nem használta az övet.
Persze a Panda nem feltétlenül véd jobban, mint egy protektoros bőrkabát.
Robogók, endurók, túramotorok, chopperek, sportgépek; minden kategória számos képviselője járt már a Totalbike-nál.
Robogók, endurók, túramotorok, chopperek, sportgépek; minden kategória számos képviselője járt már a Totalbike-nál. Ilyen viszont, mint a Honda DN 01, még nem. Mert nincs más ilyen.