A Tv2 a nőimitátor Pál Dénessel legyalulta az RTL-t
A Sztárban sztár: kiütéssel nyerte a Celeb vagyok elleni nézettségi versenyt. Jól szerepelt a Játék határok nélkül is.
A Sztárban sztár: kiütéssel nyerte a Celeb vagyok elleni nézettségi versenyt. Jól szerepelt a Játék határok nélkül is.
A múlt héten tarolt a Celeb vagyok, ments ki innen!, a szombat estét pedig toronymagasan nyerte az RTL, mégsem örülhetnek igazán.
Mit vár az Éden hoteltől és a hamarosan induló Rising Star című tehetségkutatótól, miért elégedett a nézettséggel? Miben különbözik a TV2 és az RTL hírszerkesztése? György Bence, a TV2 program- és hírigazgatója válaszol.
A teljes lakosság körében azonban a Tények visszavette a vezetést a Híradótól. Őrületes izgalmak a tévés nézettségmérésben!
A szerencse forgandó: a Viasat svéd tulajdonosa tavaly pont a TV2-t akarta megvenni.
A TV2 Bumm! című vetélkedője is jól indult, de hogy mennyit ér, az majd ezen a héten dől el. Főműsoridőben továbbra is az RTL Klub az úr.
Az RTL Klub kábítószerezést mutatott, nem megfelelő korhatárral. A Mokkát is vizsgálják.
Az RTL Klub és a TV2 újabb bevételtől esett el, pedig érvényes szerződésük volt az NMHH-val.
Fizetik az adót, mégis külön sarcot vetettek ki rájuk, most ismét egy olyan érvényes szerződést rúgnának fel, amit jópár éve kötöttek a kereskedelmi tévékkel.
A kormány megint úgy akar belenyúlni egy törvénybe, hogy előtte nem egyeztet senkivel. A lényeg, hogy a kereskedelmi tévékkel kitoljanak?
Szombaton az X-Faktor, vasárnap a Sztárban sztár volt a legnézettebb. A konyhafőnök is tarolt.
1,7 millió nézővel az RTL Klub tehetségkutatója a hét legnézettebb műsora lett. A Sztárban sztár is szép számokkal indította a második évadot.
Az őszi műsorokról szóló sajtóeseményen egy festékkel teli műbomba robbantotta a legnagyobbat.
A fiatalok a TV2-n csak a Tényeket nézik, viszont főműsoridőben az RTL Klub fölénye nyomasztó.
A TV2-hez igazoló sztár saját zsebből fizetett, nem lesz ötvenmilliós per ellene.
A TV2 a 2,5 milliárdos reklámadó miatt inkább spórol, és csak jövőre indítja el a valósághow-t.
A foci vb vége után senkit nem érdekel az m1. A Tények pedig még mindig elveri a Híradót.
Mindössze két százalék a különbség. A Nézőpont továbbra is csak a megszólalások számát nézi a híradóelemzésében, a kontextust nem.
Az estéket nyeri az RTL Klub, de a Híradóját továbbra is kevesebben nézik, mint a Tényeket.
Az RTL Híradójának belpolitikai híreire vevők lettek a magyarok, álltja a cég egyik fejese. Megnéztük, tényleg így van-e.
Alig fogadták el a törvényt, máris átírják.
A Nézőpont júniusi elemzése szerint folyamatosan nő a politikai hírek aránya az RTL Klubon.
Ha a világbajnokság egész évben lenne, a kereskedelmi tévék a reklámadó nélkül is bajban lennének.
Utolsó pillanatban adták be a módosító javaslatot, a veszteségek egy részével csökkenthető az adó.
A Los Angeles-i tévés vásárt volt olyan magyar szakember, aki csak közepesre értékelte. A magyar piac leginkább a nyomozós sorozatokat kedveli, ezekből volt annyi, hogy csak győzzék mindet megvenni.
Jelentős vásárlóerővel az ötven felettiek rendelkeznek, miért ne kerülnének be a kereskedelmi célcsoportba? Az RTL Klub csak legyint az érvekre.
Az interneten 200 ezres rajongótábora van, a kommentelők egy része viszont továbbra sem képes elfogadni. A Kasza! című műsora miatt? A Crystal-múlt okán? Interjú.
Az RTL egy órát, a Story4 TV felet szán a vasárnapi választásokra. A TV2 és az atv viszont rém lelkes, este 7-től orrvérzésig választanak majd.
Az NVB nem engedi a TV2-nek a spot sugárzását, de pénzbüntetést nem kapnak a jogsértésért.
Nagy Tamás Grande 2008 óta volt a sorozat vezető producere. Nem jöttek a számok, mennie kellett.
Hiába tiltotta be a Kúria, a hétvégén megint rezsicsökkentés ment a tévében.
Új kamerákat és vezérlőt vett a TV2, mostantól pompás minőségben jön a bulvár a képükbe.
Nem használhatja a kormány a „Magyarország jobban teljesít" szlogent, mert ez pártpropaganda. A Fidesz szerint új szlogent kapnak a kormányhirdetések.
A választási bizottság szerint rendben vannak a TV2-n futó rezsihirdetések.
Forr a médiapiac a csatorna eladása óta, állítólag már Fidesz-közeli üzletemberek tapogatóznak felé.
A nézettségmérés nem ördögtől való babonaság, de nem is egzakt tudomány. Minden tévét ki lehet hozni nyertesnek, csak ügyesen kell buherálni a számokat.
Yvonne Dederick, a TV2 társtulajdonosa pedig vezérigazgató-helyettes lett.
Nem terveznek létszámleépítést, de Ralf Bartoleit csak az adás-vétel lezárásig marad.
Gazdasági csalás gyanújával ismeretlen tettes ellen.
Majdnem 6 százalékkal csökkent az RTL Klub és a TV2 közönségaránya egy év alatt.
Az ellenzékiek közül Mesterházy átvette a vezetést Gyurcsánytól.
Egyetlen részvényt vettek, amerikai bírósághoz fordulnak.
Az eladási árat bizonyos, a szerződésben meghatározott idő alatt törlesztik. Harmadik fél nem vett részt az eladásban.
A TV2 viszont fél napra elsötétül.
Az új tulajdonos Simon Zsolt vezérigazgató és Yvonne Dederick, a csatorna gazdasági igazgatója.
Simon Zsolt vezérigazgató vette meg, pedig nincs is rá pénze. Azt mondja, magyar tulajdonú cég áll mögötte. Hivatalosan hétfőn jelentik be.
A reklámblokkokon kívül a nézők a TV2-n 69, míg az RTL Klubon a programok 51 százalékában találkozhatnak termékekkel.
A heti nézettségi listát azonban az RTL uralja, és persze az X-Faktor, a magyar tévézés Halálcsillaga.
Már a Kúria is kimondta, hogy ki kell adniuk az RTL Klub és a TV2 hatósági szerződéseit.
Pénzbüntetést kapott a TV2, mert reklámértékű információkat jelentetett meg a Mokkában.
A ProSiebenSat1-csoport többségi tulajdonosa egymilliárd dollár értékű részvényt dobott piacra.
Énekelnek, vetélkednek, bevásárolnak és magánéletet élnek a TV2 új műsoraiban.
Kiss Péter négy éven át felelt a csatorna műsoraiért. Utódja egy német szakember lesz.
A köztévét húsz percen át annyian nézték, mint nagyon régen nem. Leverték az István, a királyt is.
Lesz X-Faktor4, a TV2 nagy show-val, az m1 új vetélkedővel jön. De ez minden, szerény ősz jön.
A Tv2 eladása, a reklámadó, mint nyakörv, budai luxuséttermek, elmaradó műsorok, és a Finnországból irányított titkos ellenállást. A multik megtámadták a magyar kormányt?
Fél hétről hatra rakta a TV2 a Tényeket, ezzel megnyerte a múlt hét minden napját.
Újabb Kántor születhet, ha jól sikerül Pejó Róbert filmje. Jövő év végén jön a mozikba.
Három hónap alatt közel ötezer márka szerepelt a műsorokban. Élen az Autómánia és az Aktív.