Egy év nirvana
Eseménydús volt az elmúlt pár hónap a hátsókerekes, kocka Corollával.
Eseménydús volt az elmúlt pár hónap a hátsókerekes, kocka Corollával.
A BMW Z4 baromi gyors, erős, kényelmes, pokoli drága tárgy, ugyanakkor nem túl hivalkodó. Közlekedni kolosszális, versenypályára van milliószor jobb megoldás, tizedennyiért.
A Z4 baromi gyors, erős, kényelmes, pokoli drága tárgy, ugyanakkor nem túl hivalkodó.
A Totalcar újságírója versenyautót faragott a kis Corollájából, aztán kivitte az Euroringre, hogy kipróbálja.
Nagy ívű balkanyar, célegyenes.
Összeállításunkat azoknak készítettük, akik a múlt héten igazoltan voltak távol az internettől, esetleg nem használnak RSS-t, vagy nem kenyerük a bogarászás, és nem akarják végignézegetni az összes rovatot, volt-e benne valami érdekes.
div#leftcol p {
padding-right: 10px;
}
Luxusút Spártába − Renault Mégane Coupé 1.9 dCi Dynamique Ma már nem botránkozunk meg, ha egy kupéba dízelmotort szerelnek.
Nincs tetejük, hasonlóan gyorsak, ám minden egyébben különböznek. Ha az egyiket imádja, a másikat gyűlölni fogja.
Mikor is voltunk utoljára az Euroringen? Talán amikor a Karottával lefilmeztük az új Z-t szeptemberben.
És a Gyulavitéz ráadásul lehagyott vele egy Lamborghini Murciélagót.
Kapcsolódó cikkek a Totalcaron: http://totalcar.hu/tesztek/bmwm307/ és http://totalcar.hu/magazin/kozelet/bmwm3/