Az NGM túliparosodná az egész EU-t
Az NGM azt szeretné, ha 2020-ra harminc százalék lenne az ipar arány a gazdaságon belül.
Az NGM azt szeretné, ha 2020-ra harminc százalék lenne az ipar arány a gazdaságon belül.
Már nem csak gázválság, hanem általános energiaválság fenyegeti az országot.
Havi 5,7 százalékot zuhant a termelés, éves alapon is csak fél százalékos a javulás. Az Audi miatt.
Nem kaptak ilyen kevés megrendelést a német gyárak a válság óta. Ezt mi is megérezhetjük.
Az előző hónaphoz képest. Az előző évhez képest meg csökkentek.
Harmadával többet ruháztak be az iparban, persze volt honnan emelkedni.
Luhanszkban 56 százalékkal zuhant a termelés az orosz megszállás és a háborús helyzet nyomán.
Főleg az autógyárak miatt.
Júniusban megint belehúztak a gyárak.
Az autóipar teljesített jól, a gyógyszergyártás megsínylette az orosz-ukrán válságot.
Bár áprilishoz képest kisebb volt a növekedés, így is majdnem 10 százalékkal bővült az ipar.
Linux fut rajta, és képes emberekkel együtt dolgozni. 50 ezer dollárba kerül, de fizetést nem kér.
Tüntetni tilos, de kínainak vélt gyárakat rombolni szabad. Az mindegy, hogy a gyár tajvani.
Mondhatni dönget: tavalyhoz képest tizedével többet termel. A belföldi piac viszont szűkül.
Főleg a járműgyártás és a feldolgozóipar miatt termeltünk 10,6 százalékkal többet.
Februárban 8,1 százalékkal jobban ment a magyar iparnak, mint egy évvel korábban.
8,1 százalékkal több árut zúdítanak a magyar gyárak a világra, mint egy éve.
Március 28-án kezdik a Digép miniacél- és hengermű építését. 320 munkahely jön létre.
A magyar megyék felében csökkent az ipar teljesítménye tavaly.
Rengeteg telefon és zenelejátszó jön tőlük, élelemiszer viszont például alig.
5-6 százalékos növekedést várnak 2014-re.
Masszívan emelkedett a termelés, és külföldi megrendelésből is több volt.
Két jó hírrel is megörvendeztette az országot a statisztikai hivatalunk.
Elképesztő fotósorozatot tett közzé a közelmúltban indult Southland blog.
Bár az előző napi GDP adat tartalmazta a termelési adatokat.
Két lövéssel, az autójában végeztek vele.
Biztató élénkülést jelez a KSH, kilőtt az export, jó eséllyel az autógyártás miatt.
Az ipari termelői árak összességében nem változtak.
Csak az autógyártás éledezik Magyarországon, egyébként gyenge az ipar. De több a rendelés.
Nagyjából sehogy. Grafikon.
Most vesszük ki az emlékműnek valót, mi lesz így?
4.8 százalékkal nőtt tavalyhoz képest, viszont ennek nagy része a munkanaphatásból adódik.
Hat százalékkal száguldot délkeleti szomszédunk ipari szektora az első félévben.
Váratlanul nagyott esett az ipari termelés Franciaországban, de a nehezén már túl lehetnek.
1,7 százalékkal emelkedett.
Az áprilisi fellángolás nem bizonyult tartósnak, de nem várható újabb komoly recesszió.
Csak a bányászat és kőfejtés nem lett olcsóbb.
Az autóipar végre éreztette a hatását. És az is sokat számít, hogy pocsék volt az elmúlt évi adat.
Tavaly áprilishoz képest 3 százalékos a javulás.
A harmadik egymás utáni hónapban sikerült nőni.
Kevesebbet fűtöttünk, ittunk, ettünk és cigiztünk.
Teljes galériáért katt a képre! Gondoltátok volna, hogy nem is egy világszabadalom fűződik a budapesti taxizáshoz? A Budapest100 esemény kapcsán most a Főtaxi százesztendős épületébe is be lehet jutni, ahol sok érdekességet tudhat meg az ember. A Budapest100 az egyik legjobb fővárosi kezdeményezés építészeti és várostörténeti témában, melyet immáron harmadik éve követ az Urbanista is.
Az energiaipar jól jár a hideggel, az utazási irodák is örülnek, de a mezőgazdaságnak nem tesz jót.
A számítógépek gyártásának csökkent az ára, de nagyot drágult a jármű- és gyógyszergyártás.
Hatalmasat esett az elektronikai ipar és sokkal kevesebbet tankolunk, az autóipar hiába bővült.
Az ágazat hat éve tartó visszaesése a megrendelések tavalyi csökkenése miatt idén is folytatódhat.
Az év legrosszabb ipari termelési adata volt a decemberi.
A MAL Zrt. bányájából 230 embert küldenek el.
Három éve nem volt olyan pocsék ipari adat, mint novemberben, csak a spanyolok és olaszok rosszabbak.
Novemberben 7 százalékkal esett vissza az ipari termelés, ez három éve nem látott mélypontot jelent.
Kevesebben veszik a kütyüket, amit a felpörgő autógyártás sem tud ellensúlyozni.
Októberben váratlanul majdnem 4 százalékkal esett vissza a termelés, ez a legrosszabb idei adat.
Nem sok jót ígérnek az ipari adatok, csökkent a termelés, kevesebb az új rendelés.
Az Orbán-kormány hivatalba lépése óta nem volt ekkora, majdnem 4%-os éves szintű visszaesés.
Csökkent a termelés, csökkent az export. Az autóiparban készleteket adják el, ami nagyon rossz jel.