Retteghet mindenki, akit Laci néni nevezett ki
Fekete nap lett a csütörtök a fejlesztési cégeknél, Seszták Miklós két vezért ki kirúgott.
Fekete nap lett a csütörtök a fejlesztési cégeknél, Seszták Miklós két vezért ki kirúgott.
Hamarosan kezdődhet a 10-es és 11-es út közötti szakasz tervezése. 2016-ra kellene megépíteni.
A 2010-es rendkívüli felmondás miatt 300 milliót ítéltek meg Reményik Kálmánnak, de nem akarta kivárni a harmadfokú döntést.
Átépítik a 8-as főút csomópontját. Két és fél tonna robbanóanyaggal lazították meg a dolomitot.
Amerikai tudósok több energiát nyertek a magfúzióból, mint amennyit beletettek. Majdnem.
Vége a terelésnek az aquincumi vasúti hídnál.
Az egyik lakóháztól ugyan 30 centire lesz az út, de a NIF szerint a forgalom csökkenni fog.
Végleges, hol épül Debrecentől délre autópálya.
Lövedéknek hitték, evakuáltak. Csak egy fémrúd volt.
Ennyi uniós pénz maradt a 2170 milliárdból, a következő ciklusban már csak fele ennyi jut.
A cég építheti az M85-ös új szakaszának legnagyobb részét, majdnem 30 milliárd forintból.
A 770 méter hosszú hídon 28 darab, egyenként 44 tonnás teherautóval végezték a vizsgálatot.
Az M85-ös gyorsforgalmi út Győrtől Csornáig épül.
Folytatódik az aquincumi vasúti híd felújítása. Három sávot lezárnak a Szentendrei úton.
Két tendert is nyertek, az egyik ennyivel olcsóbban, a másikat ennyivel drágábban a becsült árnál.
Tavaly még 3 milliárddal többért vállalták volna el ugyanezt a munkát.
Átázott talajjal és magas vízállással is van baj.
Megmaradhatott volna a vasútfelújítás miatt kivágott fa Piliscsabán, hiba volt az engedélyt kiadni.
Hiába küzdöttek érte, a vasútépítők győztek.
2010 óta keresték az M3-as egy 12 km-es szakaszának építőjét. Közgépes konzorcium épít 15 milliárdért.
A két legkátyúsabb magyar utat még durvábbakkal fejelték meg olvasóink. Az útkezelő kísérletezéssel, belvízzel, árvízzel takarózik.
A budai hegyek közötti szakasz nyomvonalát 2014 végéig kijelölik, négy-öt új alagutunk lehet.
Persze a régit, miután decemberben átadták az újat.
Rákapcsolnak az útépítők: nyárra kiszélesítik az M0-st, kezdődik a szolnoki, csornai elkerülők építése, 2014 végére a határra ér az M43-as. Viszont 13 milliárdos bukás volt az M9-es.
A cég egy 4,4 kilométeres útszakasz burkolatát erősítheti meg 1,6 milliárdért a 86-os főútnál.
Ideiglenesen forgalomba helyezik az M3-as Nyíregyháza és a 49-es főút közti szakaszát.
Kétszer hét kilométer gyorsforgalmi út és Csorna keleti elkerülője 2015 nyarára lehet kész ennyiért.
Hiába készült el Nyíregyházától keletre az M3-as 32 milliárdos új szakasza, nem lehet használni. Az új és a régi szakasz összekötése, és egy mérnökségi telep építése kimaradt a közbeszerzésből.
Csak 30 kilométer, de két híddal. A kormány nagyon ráhajt a sztrádaépítésre az EU-s keret zárása miatt.
Sokadszorra írnak ki közbeszerzést az M3-as egyik szakaszára. Két éve egyetlen pályáztatás sem sikerül.
Június 25-től már lehet használni, teljesen csak november végére készül el.
A NIF és a vízgazdálkodási társulat egymásra mutogat az M43-ashoz vezető út vízelvezetése kapcsán.
Megindult a Budapest-Esztergom vasúti pálya 2013 végéig tartó felújítása. A szakaszon sokáig vonatok helyett buszok járnak majd, a vágányzárak június 16-tól kezdődnek. Utána viszont 100-zal is repeszthetnek.
De a Törökbálint és az M6-os közötti 6,6 kilométer csak ősztől lesz tényleg kétszer háromsávos.
A 49-es út és Vásárosnamény közötti szakasz építése közbeszerzési gondok miatt 2010 óta csúszik.
Az elmúlt évek munkájáról fényképes összeállításban számol be a NIF.
Az Euroaszfalt semmilyen indokot nem tud felmutatni a késésre, a NIF kötbért követel.
Részben, Pilisvörösvárig kezdik a felújítást. Ha kész, 60 helyett 70-100-al is mehetnek a vonatok.
Tavasszal kezdik a munkálatokat a Makó és a román határ közötti szakaszon.
Március óta nem sikerült eldönteni, milyen legyen a magyar e-útdíj, így az előkészítésére szánt 30 milliárdot odaadják az úgyis pénzügyi gondokkal küszködő állami sztrádaépítőnek.
A sztrádaépítő beolvad az autópálya-kezelőbe, az így létrejött cégbe beolvad a közútkezelő társaság.
A csődben lévő cég vezette konzorcium helyett újat keresnek a Szombathely-Vát szakasz átépítésére.
Idén elvileg átadják a déli elkerülő új szakaszát és befejezik az M1-M6 között a szélesítést.
A Szécsény határában épülőt már júniusban át kellett volna adni, az onnan tíz kilométerre lévő viszont tényleg kész lesz szeptember közepére.
Az értékbecslői áron felül már nem vár tízmilliókat a vasúti beruházótól a város.
Az új óvoda többe kerülne, ezért kérnek gáromszoros pénzt, érvel az önkormányzat.
Az érdi gyerekek már a nyári szünet után sem mehetnek vissza, hogy mi lesz velük, nem tudni.
Nincs megegyezés, ősszel elkezdik a vasútépítést az érdi óvoda udvarán, a gyerekek mellett.
Az érdi önkormányzat elszámította magát: nem elégedett meg a kisajátításért kínált 111 millióval, most hivatalosan a felét kaphatja. Ellenállnak.
A volt elnök-vezérigazgató szerint a wellness-szállodás szerződéseket is jóváhagyta a tulajdonos.
Júniusban az EU-elnökséget búcsúztatnák az Ipoly-híd avatásával, de a híd csak augusztusra készül el.
A megrendelő még fizetett a gárdonyi állomásért, de a kisebb alvállalkozóknak már nem jutott semmi. Bontani akartak, nem sikerült, egyeztetni fognak.
A lakattal lezárt épületbe nem mentek be a pénzükre váró munkások, a vasúti átjárónál fegyveres őrök akadályozták meg a bontást. Holnap tárgyalnak.
És az ott lévő új buszmegállót is. A vasútvonalat építő cégek összesen több tízmillióval tartoznak.
Tornyosnémetinél 1700 méteres sztráda épül, nem tudni, mikorra. Az előkészítése még két évig tart.
A román határhoz vezető M43-ast április végétől használhatják az autósok. Idén összesen 75 kilométernyi gyorsforgalmi utat avatnak, ezek százmilliárd forintba kerültek.