Minden nyolcadik cigi csempészett
Rövid idő alatt a duplájára ugrott a fekete cigi. A sodort cigi is előretört.
Rövid idő alatt a duplájára ugrott a fekete cigi. A sodort cigi is előretört.
De vajon mi van az optimistákkal?
De azért már egyre többen használják az internetet banki ügyintézéshez.
A lehető legolcsóbb, kifutó és akciós tévéket vesszük a vébére.
A vállalatoknak az ötvenesekre lehet érdemes koncentrálni, nekik van pénzük Magyarországon.
Az emberek harmada be sem megy az üzletekbe. 30 feletti férfi már csak elvétve jár plázába.
Minek vegyen sonkát húsvétkor, ha úgyis kap a szüleitől? Csokit egyre kevesebbet veszünk.
Választások előtt mindig megugrik a fogyasztói bizalom, de most már több mint egy éve nő.
A kiskereskedelem 3 százaléka online. Leginkább könyvet, mozijegyet és kütyüt veszünk.
Házimozi, DVD-lejátszó, kamera, és MP3-lejátszó már alig kell valakinek.
Tavaly tényleg jobb kedvünk volt, de most úgy tűnik, megint romlik.
A digitális átállás megdobta a piacot, vesszük az smartot és a 3D-t, ötödével nőttek az eladások.
Csak Németországban az évi 3 ezer új termék negyede se marad meg másfél év múlva.
Csúszunk lefelé, a horvátok és a törökök is több pénzt költhetnek. Térképen a szétszakadt ország.
A politikusokban, bankárokban és újságírókban bízunk a legkevésbé. A tűzoltókban a leginkább.
Nyugdíjas korukban a városiak inkább tanulnának, a képzettebbek inkább utaznának.
A húsevés jól leírja a társadalmi státuszt, szárnyasokat mindenki eszik, marhát csak a gazdagok.
Egy iskolatáska nagyjából 4000 forint, a golyóstoll drágább lett, a körző olcsóbb.
Megint egyre többet veszünk, az alacsony jövedelmű háztartások sem ezen spórolnak.
Öt százalékkal több hűtő, tíz százalékkal több fagyasztó fogyott idén.
A Délnyugat-Magyarországon élők veszik a legtöbb tejet, Budapesten fogy a legkevesebb.
Márciusban 27 pontnyit emelkedett a GfK fogyasztói bizalmat mutató indexe.
Kevesebbet költünk fényképezésre, háztartási kis és nagy gépekre, nyomtatásra.
Tavaly átlagosan havi 800 forintot költöttünk kávéra, a drágulása miatt kevesebbet vásároltunk.
Minden második liter pezsgőt és minden hatodik virslit ilyenkor vesszük, a mustárkereslet duplázódik.
A gazdasági válság miatt kevesebbet és hasznos ajándékokra költünk, robotgépeket, vasalókat veszünk.
Főleg hipermarketben vásárol be a magyar, ajándékokkal együtt átlagosan 60 ezer forintért.
Telki, Csopak és Üröm lakói a leggazdagabbak, öt éve egy helyben toporgunk.
Kevesebb az autós bevásárlás. Csak a diszkontoknak megy a szekér.
10-ből 9 magyar áremelkedésre, 5 nagyobb munkanélküliségre számít. A megtakarításainkat is tartjuk.
Egy átlagos magyar háztartás 93 kilogramm gyümölcsöt és 156 kilogramm zöldséget vásárolt.
A tavaly húsra költött pénz fele sertésre, egyharmada csirkére ment. Főleg hiperben vettük őket.
Hiába tartunk az alacsony nyugdíjtól, nem teszünk félre jobban.
Egy német kutatás alapján minden második férfi és minden negyedik nő olvasgat a toaletten.
A GKI Energiakutató szerint jövő héten nem várható az üzemanyagárak újabb emelése.
A kereskedelem vesztese lesz a dohánytermékek árusítását monopolizáló törvénynek.
A környező országok közül az ukránoknál és a horvátoknál is sűrűbben vannak az ATM-ek, mint nálunk.
Éppen javulni kezdett a fogyasztói bizalom Európában, a válság ezt elronthatja.
Csak benzinre és alkalmazottakra költenének többet a vállalkozások, a külföldi cégek optimistábbak.
Főleg almát, dinnyét és krumplit vettünk, az ár-érték arány a legfontosabb.
Egy felmérés szerint kicsúsztunk a nyugati értékrendből: utáljuk a bankokat és mindent az államtól várunk.
A netezéssel töltött idő közel harmada már hordozható eszközökön történik, de a mobil nem olyan népszerű, mint a laptopok és a táblagépek.
Száz emberből csak egynek van legalább hétmillió forintos tartaléka, négyből háromnak semennyi nincs.
Az akciós szórólapok a kedvenc olvasmányaink lettek, nem vagyunk hűségesek a márkákhoz.
Magyarországon tízből nyolcan nyilatkoztak úgy, hogy az elmúlt egy évben nem voltak üdülni
A Neo és a Class is állítja, őket hallgatják többen, ráadásul mindkét rádiónak igaza van. És egyiknek sincs. A rádiós hallgatottság és a Danubius átka.
A két közszolgálati tévé az erdélyi nézettségen veszett össze. Az MTV elrontotta egy cég nevét, mire a Duna hazugsággal vádolta.
Hétvégén töltötték ki, hétfőn reggel melyik rádiót is hallgatták. Most pontosabb lett a mérés.
A Gfk felmérése szerint előretört a mobilnet, a vezetékes piac pedig tovább zsugorodott.
Magyarországon nagyon magas azoknak az aránya, akik pénzüket egyáltalán nem fektetik be.
Kevésbé tartunk a munkanélküliségtől, jobban bízunk a saját jövőnkben és az országéban is, kezd visszatérni a vásárlási hajlandóság.
Ez a pénzügyi stabilitásnak jó, a fogyasztás és a gazdasági növekedés szempontjából nem.
Magyarországon a háztartások által vásárolt a tej ára 13,8 százalékkal drágult, a mennyiség 8,3 százalékkal csökkent szeptemberben az előző év azonos időszakához képest, közölte a GfK Hungária.