Dögölj meg, de száztizenhatszor
Utoljára rendezett videojátékot a horrorjátékok Hitchcockja, Mikami Sindzsi. Az Evil Within fájdalmas, de emlékezetes hattyúdal: őrjitően nehéz, félelmetes, és nagyon jó is tud lenni.
Utoljára rendezett videojátékot a horrorjátékok Hitchcockja, Mikami Sindzsi. Az Evil Within fájdalmas, de emlékezetes hattyúdal: őrjitően nehéz, félelmetes, és nagyon jó is tud lenni.
Az Alien főszereplőjének lánya 15 évvel az anyjával történtek után elindul egy űrállomásra, ahol minden sarkon a halál várja. A legújabb Alien-játék ijesztő, hangulatos, de frusztráló is egyben.
A Shadow of Mordor 90 százalékát más játékokból lopták össze, de a maradék annyira jól ki van találva, hogy az már-már forradalmi. Jó ötlet piacra dobni, amit a többiek évek óta ígérgetenek.
Csak úgy hívják, hogy Wasteland 2. A költségeket a nép dobta össze, a fejlesztők egymilliót kértek, majdnem hármat kaptak. A végeredmény egy olyan, időnként rohadék játék, amit mindig is szerettünk volna.
Csak nem nagyon találtunk. Ötletünk sincs, miért került ennyi pénzbe egy olyan játék fejlesztése, ami csak innen-onnan másol, és még a Trónok harca legjobb szereplője is leszerepel benne.
A Wolfenstein: The New Order hosszú idő óta a sorozat első igazán jó játéka, és felidézi azt a generációs élményt, amit 1992-ben a Wolfenstein 3D nyújtott.
Mármint fejleszteni, nem játszani. Az Assassin's Creed 4 papírformát hoz, de legalább stabilan tartja a jó közepes színvonalat. Valahogy így kell sikeres videojátékot fejleszteni.
Olcsó, jó, és végre nem stratégia: új magyar játékot teszteltünk. Szörny- és kattintáshalom az olcsó Diablo-klónok legjobbjait is legyőző The Incredible Adventures of Van Helsingben.
A Playstation 3 egyik utolsó nagy dobását, a Last of Ust tesztelve látszik igazán, miért jó és miért borzalmas egyszerre, hogy játékok helyett ma interaktív mozifilmek készülnek.
A Dead Space harmadik része jó játék, de pont azokkal a hagyományokkal szakít, amik miatt az első két rész szerethető és egyedi volt. Például túlélőhorrornak még viccből sem neveznénk.
Összeragadtak a Mátrix és Az utolsó mohikán forgatókönyvének lapjai, a végeredményből pedig megírták az Assassin's Creed 3-at. Teszt.
Japán fejlesztők, amerikai pomponlány, tömény erőszak és beteges humor. A pofátlanul merész Lollipop Chainsaw az év egyik legeredetibb videojátéka. Kár, hogy játszani kell vele.
12 év fejlesztés után megjelent, és azonnal eladási rekordokat döntött a Diablo III. Kipróbáltuk, mit esznek rajta annyira a játékosok.
A Digital Reality és a kattant japán fejlesztők együttműködése sikeres volt: a Sine Morával megszületett a játékok lakossági death metálja.
A Wii-re készült Epic Mickey szürreális, ráadásul visszaadja nekünk a rajzfilmipar egyik legnagyobb sztárját. De pocsék az irányítása.
A Gran Turismo 5 a legszebb autóversenyzős program, amivel valaha találkoztunk. Már amikor értékes autót mutat a kamera.
A Super Mario Galaxy 2 nem jöhetett volna létre, ha a programozók nem japánok, vagy nem fogyasztanak el ipari mennyiségű gombát. Így viszont zseniális lett.
Tényleg mindenki a zsebében hordja a marsallbotot? A Total War sorozat legújabb, Napóleon hadjáratait középpontba állító részében kiderül.
A Wii Fit Plus érzékeli a súlypontváltásokat, így lehet vele ritmikus kungfusat, segwayeset, és hógolyósat játszani. Szórakozásnak remek, csak a kalóriaszámláló ne közölné folyton, hol tartunk.
A Metallica két éve még perelni akarta a rockbanda-szimulátorok kiadóit, most nevét és zenéjét adta egy ilyen játékhoz. Ráadásul a Guitar Hero: Metallica az egyik legjobb a műfajban.
A Keresztapa II-ben a játékos lehet a New York-i alvilágot irányító don. Kár, hogy ostobán néz ki, hogy ellenfelei retardáltak, és hogy emberei időnként a Csillagkapuban hakniznak.
A Street Fighter IV minden idők egyik leglátványosabb, legjobb verekedős programja, ettől még nem feltétlenül jó vele játszani.