Sokat futott dízelt a BMW-től vagy fiatalabb benzinest mástól?
A BMW-ben több, mint négyszázezer van, próbálom magam lebeszélni róla.
A BMW-ben több, mint négyszázezer van, próbálom magam lebeszélni róla.
Ne higgyenek el semmit se az i3-nak, és felejtsenek el mindent, amit eddig a villanyautókról gondoltak.
Ha meg is próbálnál normálisan közlekedni, az alázó Swiftek addig bosszantanak, amíg finoman megsimítva a gázpedált helyre nem teszed őket.
Az idős BMW-s egy kétsávos főúton tévedt el, egy furgon bánta a zavarát.
Boltban vásárolható, rendszámos motor még soha ilyen közel nem járt a versenytechnikához.
Hamis külföldi forgalmival helyezte forgalomba, majd értékesítette az autókat a banda. Csak a lefoglalt tárgyak összértéke négyszáz millió forint.
A Jaguar nagyon ötletes reklámmal fricskázza meg a német prémiumgyártókat.
Hamarosan elkészülhet a tanulmányautó, jól haladnak a Toyota-BMW közös sportkocsi munkálatai.
A gyártók nehéz választás elé állítják a túramotorosokat. Lassan el lehet veszni a választékban.
Megújult, és talán karakterét vesztette az F 800 R. Vagy éppen így vált vonzóbbá?
Van már magyar ára, hisz az i3-assal együtt ezt is elkezdték itthon forgalmazni.
Egy pillanatig nem figyelünk oda, és egymásnak esnek a németek. Mit tud az olcsó Porsche, amit egy BMW nem?
A Ford bekeményít, és felvirágoztatná a Lincolnt. Sokba kerül majd, de vajon megéri?
Végre hivatalosan is bemutatták az X5 M-et és X6 M-et. A végeredmény brutális.
Nem csoda, hogy megkérik az árát, szinte tökéletes állapotban maradt meg.
Az egyik henger nem megy gázon, amíg benzinnél kifogástalanul működik.
Persze az sem kizárt, hogy volna, ha nagyon akarnák, mondjuk az M1-es feltámasztására.
Nem mindegy? A vevők szerint de. És ezt csak így lehetett jól megcsinálni.
Kovács Zoli olvasónk küldte át ezt a három linket.
Hirtelen veszítheti el szinte minden erejét a i3 REX. A BMW azt ígéri, megoldja a problémát.
Roberto Fedelli a Ferrari műszaki igazgatója volt, bár az még nem egyértelmű, hogy mit csinál majd a BMW-nél.
Hengerűrtartalom nincs, adót pedig az alapján kéne fizetni. Akkor elengedik? Megjött a hivatalos válasz.
Nem gondoltam volna, hogy megnézik. Alapos okaim vannak, hogy azt gondoljam, nem néznek meg egy X4-est, hiába vadonatúj.
Az M6 GT3 ugyan csak két év múlva érkezik, de már most megmutatták, milyen lesz.
Egyértelműen ez derül ki a BMW és a Mercedes legutóbbi lépéseiből: egyszerűsítenék a vevőik dolgát.
Japánok estek neki a német villanyautónak – sok munkával csúfították tovább.
Nagy prémium kell, lehetőleg e kettő közül valamelyik.
Nehogy már tolatgatni kelljen egy mélygarázsban.
Mit tippelsz, otthon melyik a legnépszerűbb motor hozzá? Természetesen a háromliteres triturbó M50d. Mindössze 700 Nm nyomatékkal.
Sport-túrától a nagyrobogóig szinte minden területen alkottak a bajorok.
Nem vicc, tényleg létezik. És pár hónapja akárki meg is veheti. Itt a BMW, amivel filléres és mindennél gyorsabb a városi közlekedés. Kipróbáltam, imádom.
Komoly modelloffenzívára készülnek, néhány év múlva a BMW-t és az Audit is lenyomnák.
A hónap végén mutatják be a felfrissített S1000RR sportmotort és még két, egyelőre titokzatos modellt.
A Coupé és az Active Tourer motorválasztéka is bővül, sőt, az egyterű összkerék-hajtást is kap.
De ha nem, ez az autó majd elhiteti magával. És még csak kétszázzal sem kell menni hozzá.
Késve kaptak észbe, de most belehúznak a bajorok: jön a lépcsőshátú 1-es.
Maga a gyártó is fontosnak tartotta a testre szabhatóságot, de a négy motorépítő messzebbre ment.
Friss jogsihoz keresek benzines, hátsókerekes, jól szerelhető autót. BMW lesz, vagy Lada.
A rendőrség elfogta és előzetes letartóztatásba helyzete azt a férfit, aki balesete okozott, majd segítségnyújtás nélkül elhagyta a helyszínt.
Nem mutat szintet a műszer. Ha a műszeregységben lévő mutatót tesztelem, az kileng. Elvileg annak jónak kell lennie.
Nem az a meglepő, hogy nem működik, hanem az, hogy így is milliókat ajánlanak érte.
A Hero a bajorok egykori formatervezőjét szerződtette, a szakember októberben kezdi a munkát.
Ahol a driftpálya szélét M-es BMW-k jelölik, nagy dolgok születnek. Így élvezkedett az M4-es.
Ipari kamera készített felvételt a helyszínről elsétáló BMW-sről, az autó tulajdonosa eltűnt.
Három millióért már egész jó autót lehet kapni, nem? Akkor is, ha egy X5-ösről van szó?
Még nem tudni, a tulajdonosa vezette-e a balesetet okozó BMW-t, a rendőrség ismeretlen tettes ellen indított nyomozást.
Az X5-ösnek ez a változata a gyáriak szerint véd a Kalasnyikov lövedékei ellen is.
Alapból sem olcsó, de most az eredeti ár hatszorosát fizették érte. Megér ennyit egy egyedi szín?
Akad önnél éppen hat-hétmillió forint autóra és az egyetlen dolog, ami fontos, az a STÍLUS? Semmi gond, segítünk!
A sportkocsinak ebből a változatából ez az egy példány készül – aki megveszi, jó ügyet támogat.
Egy ilyet látsz közelről, hozzáérsz a kisujjaddal, és az unokáidnak meséled ötven év múlva. Itt volt ilyen több tucat. Következzen a szűkített álomlista, a nyolc agyhalál.
A hatóság szerint a cégek szabadverseny-ellenes tevékenységet űznek. A Chryslert is vádolják.
Önt is figyelik? Manipulálják? Mérgezik? Mindent megteszünk, hogy ŐK ne tudják elkenni a valóságot. Mutatjuk az eltussolt híreket.
Hiába a több ezer környi tapasztalat, egy erős, hátsókerekes autó még egy hivatásos sofőrt is megtréfálhat.
Keresztbe csúszó autók, sűrű gumifüst, és csábos rendőrnő. A Németek még mindig jól használják a régi receptet.
A Genesis egykori frontembere nem közismet autóbolond, de ettől még van ízlése.
Lassan csiszolódik-csiszolódik, nem kerget a tatár, ráérünk Ez a poszt nem akar rábeszélni az öregautózásra.
Elképesztő állapotban került elő az autó. Története mesébe illő.
Két év múlva lesznek százévesek, ezt illene rendesen megünnepelni.