Leleplezték a Mazda mini-terepjáróját
A CX-3 pont annyira különbözik a Mazda 2-estől, hogy még véletlenül se keverjük össze a kettőt.
A CX-3 pont annyira különbözik a Mazda 2-estől, hogy még véletlenül se keverjük össze a kettőt.
A megbontás nélküli kipufogógáz-visszavezető szelep tisztítás pontosan annyit ér, mint fogmosás helyett szájvízzel gargalizálni.
Meglepően hamar átdolgozzák a Kodo formanyelv első hordozóját, most azt is láhatjuk, hogyan.
Az ár itt nem számít, aki beleszeret, úgyis mindent elkövet, hogy megvegye majd – tudtam meg egy mazdás PR-estől. Az új Mazda 2 tényleg nem az a tizenkettő egy tucat.
MX5 NC-met cserélném, de nehéz továbblépni. Nem adnám alább: hátsókerekes kell. Könnyű és erős.
Hosszú ideje a CX-3 az első kínálatbővítési kísérlet a japán gyártónál – a Nissan Juke kategóriáját támadják meg vele.
Elviekben az minden értéke stimmel.
80-90-es folyamatos tempónál néha füstöl egyet.
Egy németországi oválpályán kínozták a 6-osokat, csúcsdöntés lett a végeredmény.
Fogj egy nem túl kirívó, rossz képzettársítások nélküli, biztosnak tűnő, senkit meg nem bántó alapot, finoman szórd meg homogén fűszerkeverékkel és kész az egyedi ebéd, ami nem fáj senkinek.
Az új közép-amerikai üzemben Mazda 2-eseket szerelnek össze. Már az új motorgyár is működik.
A kisautó hazai pályán csak egy hajszállal verte meg a Mercedes C osztályt – már Japán sem a régi.
Inkább városba, mint pályára kell. Nem bánnám, ha jó lenne a kiállása. Évi kb. 12 ezer kilométerhez dízel legyen vagy benzines?
Nem egyedülálló ötlet az autókat ruházati termékekkel, vagy műszaki cikkekkel népszerűsíteni. A Mazda a bútorokban hisz.
Mazda 626 vagy Fiat Stilo? Tudom, a két autó nem egy kategória, de döntenem kell.
A leplet ugyan lerántották a Mazda sportkocsijáról, de a fotókon kívül alig mutattak valamit. Mostanáig.
Mi tudjuk, mire várunk most egy évig. De piszkosul. A Mazda-Fiat gyermeke valódi szerelemből született.
Beszéltünk az autónkhoz, az meg visszapofázott, hogy kapcsoljunk már hatosba. Egy félokos autóból kiindulva néztük meg, miként foglalják el a robotok a sztrádákat.
Úgy hírlik, két év múlva már a Mazda sem lesz dízel-elektromos hibrid nélkül. 2,5 literes fogyasztás jöhet.
A japán sportkocsi külsőre szinte egyáltalán nem hasonlít majd elődjére. Szeptemberben érkezik.
Összecsapnak a katalógusadatok a valósággal, kicsi turbómotorok a kétliteres szívóval: melyik benzines fogyaszt kevesebbet?
Lyukad a tető, zúzódik a fényezés, leszakad a lökhárító, vagy porrá ég az egész autó. De mindezt elmondják neked, a vevőnek is?
Szép, erős, takarékos? Ha nem szúrták el nagyon, a vadonatúj Mazda 2 megint a legjobb kisautó lesz.
Milyen felni való a Mazda 121-re?
A Skyactiv-D család legkisebb tagja lesz a Mazda szerint a legkisebb fogyasztású japán dízel.
Egyelőre CX-3-ként emlegetik, Nissan Juke méretű lesz, és még az idén találkozhatunk vele.
Városban, dugóban, egy 150 lóerős géppel. Ne csináld utánunk otthon.
A japán gyártó soha nem termelt még ekkora profitot, megduplázta előző éves eredményét.
A Mazdám aksija célul tűzte ki magának, hogy az őrületbe kerget a random kamikaze akcióival.
Magát az autót még nem láthatjuk, de a hajtáslánc és a futómű prototípusát igen.
Az elődjét is szerettük, és ez még sokkal jobb formát ígér, fejlettebb műszaki tartalommal.
A dízeltechnika a csúcsára ért, nem érdemes tovább fejleszteni. Lehetne, de miért vesződjünk vele, amikor a lehetőség a benzinmotorban van?
Egy fekete, és egy fehér példányt is lefotóztak New Yorkban a Mazda új sportkocsijából.
A japánok lényegében visszatérnek az MX-5 eredeti receptjéhez, de minden eddiginél kisebb motorral.
Így hallani, az Aygo után egy másik kisautót is külső segítséggel készít a Toyota – ezúttal a következő Mazda 2 az alap.
Eddig csak nagyobb modelleken találkoztunk a lendületes vonalakkal, de most itt a következő 2-es előfutára.
A Hazumi is a hatosról és a hármasról ismert erős stílust viszi tovább, de kisebb méretben.
A legendás sportkocsival együtt a már sokszor temetett Wankel-motor is visszatérhet.
A Renault új arculatát egy színes tornacipőkben flangáló holland tervezi.
Északi kiküldetésre készülök. Kombi kéne. Kiát, Mazdát vagy Volvót? Kell az összkerék?
A hevesi RX-7-es korábban Kecskeméten lakott, de Szolnokra már nem jutott el, mert kifogyott belőle a benzin.
Nem csak a padlólemez közös, a motorok és a lemezek is. A két autó csak az emblémáiban különbözik?
Egy Mazda 2 prototípusba építhetik a bolygódugattyús blokkot - hibrid rendszer részeként.
Még a jogosítvány kézhez kapása előtt, 2008-ban vettünk egy új SX4-et.
Itt van, megjött, hogy elkenje a száját a német-francia-japán-olasz brancsnak. A Mazda finom, kecses mozdulattal int be a világnak.
A fene sem gondolta volna, hogy egy 30 éves autóhoz csupán annyi instrukciót kapunk, hogy ne forgassuk hétezer fölé.
A tervező szerint a jelenlegi 2-esen túl sok a vizuális izomzat, ezért nem lett népszerűbb Európában.
Sok év munkája van ebben a furcsa öszvérben, mégis árulja építője. Egyelőre nem kapkodnak érte.
Lassan ki lehet jelenteni, hogy a bolygódugattyú ugyanúgy a múlté, mint a kétütemű motor vagy az autó-gázturbina.
Rendhagyó és alapos teszten vett részt Winkler Róbert. Kicsit talán meg is tért a végére.
Ha új típust mutatnának be, akkor csak úgy tegyék, ahogy a Mazda. És ha netán nőt vennének le a lábáról, akkor próbálják harckocsival!
Kaptam egy meghívást Hevesre, mármint Heves városba.
Új Mazda 3 változatok a láthatáron: egyre kevesebbet esznek.
Yarisomról tudom, hogy a világ legmegbízhatóbb autója, mégis elcsábultam. Mit tegyek?