Már megint olcsóbb a benzin
3 forinttal kerül kevesebbe literje, a gázolajé 4 forinttal. Régen volt már ilyen olcsó.
3 forinttal kerül kevesebbe literje, a gázolajé 4 forinttal. Régen volt már ilyen olcsó.
A horvát kormány visszavonta az INA koncesszióját, a Mol válaszul rendkívüli osztalékfizetést akar.
A horvát gazdasági minisztérium másodjára fosztotta meg a koncesszióktól az INA-t.
Új bizonyítékokat nyújtott be a horvát ügyészség. December 8-án fogják kihallgatni.
Három éve nem volt ilyen olcsó a benzin, mint péntektől. A csúcstól már 70 forintra vagyunk.
Lehet, hogy az oroszoknak vennénk meg.
A Mol megint elmondta, hogy kész eladni a céget, ha nem tudnak megállapodni a horvát kormánnyal.
Ma csökkentett az áron a Mol, pénteken máris újabb áresés jön.
Már a gázolaj is átlagosan 400 forintnál van.
Az amerikai külügy különmegbízottja szerint a megegyezés az egész régiónak fontos.
A benzin litere 380, a gázolajé 400 forint körül lesz. 15-25 forintos különbség is lehet az árban.
A cég 66 százalékos részesedésének megvásárlása állítólag magyar cégeket is foglalkoztat.
André Goodfriend szerint változhat az érintett hivatalos személyek száma.
A benzint is három forinttal drágítja a Mol.
Megint 9 forinttal vágott az áron a Mol.
Ha az INA-t eladnák, meg is tudnák venni.
Több éves mélypontra esett a benzin ára.
Az angolok megakadályoznák, hogy az RWE orosz kézbe kerüljön. Ez nagyon jól jöhet a Molnak.
Újabb 9 forinttal lesz olcsóbb a benzin. 400 forint alá esik az átlagár. A gázolaj is olcsóbb lesz.
A gázolajat 6 forinttal adja olcsóbban a Mol.
Végre nem csak 2-3 forinttal lesz olcsóbb a 95-ös.
Attól tarthatnak, hogy orosz kézbe kerül az INA.
Ambiciózus szülők tehetségtelen gyerekéhez hasonlították a régi sziszeki finomítót.
Pedig pénteken egy százalékkal olcsóbb lett a gázolaj, míg a benzin ára nem változott.
A Mol cége nagy leépítésbe kezd.
Az INA ósdi sziszeki finomítóját most se zárja be a Mol, előbb stratégiát írnak.
A pályázóknak kifizetik a programok költségét.
Egy márciusban alapított, érdekes hátterű cég veszi meg a magyarországi benzinkutakat.
A pontossággal reklámozzák a fél éve csúszó bringahálózatot.
Bár a választottbíróság csak arra kötelezte a horvátokat, hogy tisztázzák a tényeket.
És a gázolaj is, 2-2 forinttal.
A benzin 4 forintal kerül többe.
Nyilatkozatháború robbant ki arról, hogy mit mondott a választott bíróság a MOL-INA-ügyben.
Azt csinálnak velük, amit akarnak, hiába jelent meg bármilyen más értelmezés.
Hiába kell légicsapásokkal küzdeni az Iszlám Állam ellen, Kurdisztánban zavartalan a munka.
A forint esésénél is olcsóbb lett a világpiaci olajár.
A cseh mellett eladja magyarországi és szlovákiai hálózatát is.
A két cég megállapodott a felvásárlásról. Ezzel 44 kúttal bővül a Mol cseh benzinkúthálózata.
Betett az alacsonyabb olajár, és az INA gyenge teljesítménye. Bíznak a jövőben.
De legalább a benzin ára változatlan maradt.
A benzin ára viszont nem változik.
Vrdoljak gazdasági miniszter sem lesz a kedvencük, csak a baj van vele a Mol közleménye alapján.
A Mol sem köszöni meg, ha Oroszország visszaüt.
Persze ehhez kellene 460 milliárd forint.
A végső szót állítólag Orbán Viktor mondhatja majd ki, miután egyeztetett az unióval.
A tranzakció értéke 130 millió dollár.
Egyelőre csak találgatni lehet, hogy ki az eladó. 50 milliárd forintról van szó.
Mindezt milliárdokban. Seszták miniszter Molt dicsér.
A miniszter elárulta, mennyi osztalékra számít.
Olyat csinált vele, hogy nem is hinnék! A lengyelek kiborultak, hogy Pakssal befeküdtünk az oroszoknak, durvákat pletykáltak Hernádiról is.
Egész sokkal, öt forinttal.
A gázolaj literenkénti átlagára 418-419 forintra, a benziné 417-418 forintra nő.
A horvátok célja még mindig az, hogy a horvát állam legyen a főrészvényes a cégben.
Joszipovics eddig nem akart megszólalni. Szerinte érvénytelen a Mol és az INA szerződése.
A horvát legfelsőbb bíróság szerint is volt vesztegetés. A magyar bíróság szerint nem.
Versenyképes és képzett olajipari szakemberek kellenek.
Még múlt csütörtökön zuhant a darukezelőre a daru egy darabja, most hozták nyilvánosságra.
Lezárult egy négy éve húzódó vizsgálat. A cégnek változtatnia kell, meg fizet 150 milliót is.
A Mol vezetője kérte, hogy töröljék el a vádat, de a horvát ügyészség szerint van alapja.
Napi 5,5 ezer hordó fog ömleni Pakisztánból. Sajnos nem mind a Molé, egy vegyesvállalatuk örülhet.